ثبت شرکت تعاونی در تهران

نحوه ثبت شرکت تعاونی در تهران

یکی از شرکت‌های تجاری که در شهرهای مختلف کشور ما به ثبت می‌رسد، شرکت تعاونی نام دارد. برای ثبت شرکت تعاونی در تهران نیاز به هزینه و مدارک مشخصی است. شرکت تعاونی به منظور دستیابی به منافع مشترک تاسیس می‌شود. ثبت شرکت تعاونی توسط اداره‌های مختلفی انجام می‌شود.

برای ثبت شرکت تعاونی در تهران ابتدا باید مدارک لازم را آماده کرده و سپس زمان مشخصی را برای ثبت نام در نظر بگیرید. ما در مطلب سعی داریم اطلاعات زیادی درباره ثبت شرکت تعاونی در تهران را برای شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

تماس با ما مشاوره رایگان و درخواست ثبت

شرکت تعاونی چیست؟

شرکت تعاونی توسط افرادی که با یکدیگر دوست و یا همسایه هستند تشکیل می‌شود. گاهی اوقات شرکت‌های تعاونی از طریق افراد هم سطح که در یک زمینه شغلی مشغول به فعالیت هستند نیز به ثبت می‌رسد. افرادی که در صنف مشخص مانند پارچه‌فروشی، کفش‌فروشی، فروش مواد شیمیایی، مواد غذایی و... مشغول هستند می‌توانند این شرکت را به وجود آورند. این کار به دلیل دستیابی به منافع مشترک بوده و این افراد به هم کمک می‌کنند تا نیازهای خود را برطرف کنند.

این افراد با ثبت شرکت تعاونی کالاهای مورد نیاز خود را به بهترین حالت و با سود کم به دست می‌آورند. واسطه‌ها برای این شرکت‌ها حذف شده و کالاها به صورت مستقیم خرید و فروش می‌شوند. اولین شرکتی که به عنوان شرکت تعاونی در جهان به ثبت رسید در کشور انگلستان در سال ۱۷۶۹ بین عده‌ای پارچه باف به وجود آمد.

در کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی شرکت‌های زیادی به عنوان شرکت تعاونی در تهران به ثبت می‌رسند. امروزه شرکت تعاونی به عنوان شرکت‌های کشاورزی، دامداری، تعاونی‌های مسکن و غیره در تهران به ثبت می‌رسند. این شرکت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند.

مدارک ثبت شرکت تعاونی در تهران

مدارک لازم برای ثبت شرکت تعاونی در تهران

برای ثبت شرکت تعاونی در تهران نیاز به مدارک مشخصی است. از جمله این مدارک ثبت شرکت می‌توان به صورت جلسه تشکیل مجمع موسس اولین مجمع عمومی و اسامی اعضای هیئت مدیره منتخب شرکت و اساسنامه مصوبه مجمع عمومی اشاره کرد. ارائه مجوز وزارت تعاون از دیگر مدارک لازم است.

باید برای ثبت شرکت تعاونی درخواست کپی ثبت و رسید پرداخت مقدار لازم‌التادیه سرمایه ارائه گردد. مدارک دعوت موضوع بند ۲ ماده ۳۲ نیز از مدارک لازم برای ثبت شرکت تعاونی در تهران است.

شرایط ثبت شرکت تعاونی در تهران

یکی از مهمترین شرایط برای ثبت شرکت تعاونی در تهران وجود حداقل ۷ عضو برای ثبت شرکت است. برای ثبت شرکت باید تعداد اعضا ۵۰ درصد مشاغل دائمی طرح تعاونی باشند. این در شرایطی است که شرکت تعاونی بدون کمک دولت انجام گیرند. شرط دیگر برای ثبت شرکت تعاونی در تهران تادیه شدن مبلغ تعهد شده طی دو سال توسط اعضای تعاونی است. برای تامین سرمایه یک شرکت تعاونی باید همه اعضا سهم برابری داشته باشند. برای ثبت شرکت تعاونی مسکن نیز باید تعداد اعضا توسط اداره کل تعاون مشخص شود.

هزینه ثبت شرکت تعاونی در تهران

هزینه لازم برای ثبت شرکت تعاونی در تهران

برای ثبت شرکت تعاونی در تهران باید هزینه‌های مختلف را برای تنظیم اساسنامه و اظهارنامه در نظر گرفت. اوراق ثبتی هم برای ثبت شرکت‌ها نیاز به هزینه دارند. محاسبه هزینه حق‌الثبت و تعیین هزینه روزنامه رسمی، خرید پوشه و گیره، حق‌الوکاله و پلمپ دفاتر از دیگر هزینه های ثبت شرکت هستند.

مدت زمان ثبت شرکت تعاونی در تهران

برای ثبت شرکت تعاونی در تهران باید مراحل اداری طی شود که نیازمند زمان مشخصی است. اگر مدارک لازم را به طور دقیق ارائه کنید، زمان ثبت شرکت تعاونی به حداقل خود می‌رسد. مدت زمان مورد نیاز برای ثبت این شرکت بین ده تا ۱۵ روز کاری طول است.

ثبت شرکت تعاونی در تهران به صورت آنلاین

یکی از بهترین روش‌ها برای ثبت شرکت تعاونی در تهران روش آنلاین است. به طور کلی ثبت شرکت به صورت آنلاین مزیت‌های زیادی دارد. یکی از مزیت‌های این روش ثبت شرکت شما در هر مکان و زمانی است. شما می‌توانید با کمترین امکانات و دسترسی به اینترنت، شرکت خود را از طریق سامانه دنیای ثبت به صورت آنلاین به ثبت برسانید. ثبت آنلاین یک شرکت در زمان کوتاهی انجام می‌شود و شما در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

مشاوره رایگان ثبت شرکت تعاونی در تهران

راهنمای ثبت شرکت تعاونی در تهران

برای ثبت شرکت تعاونی در تهران نیاز به اطلاعات زیادی دارید. شما باید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید تا بتوانید مدارک لازم جهت ثبت شرکت ارائه کرده و در زمانی کوتاه شرکت خود را به ثبت برسانید. سامانه دنیای ثبت خدمات متنوعی را به صورت رایگان ارائه می‌کند.

شما می‌توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما بهره‌مند شده و با پاسخ سوالات خود را به صورت رایگان دریافت نمایید. یکی از بهترین خدمات شرکت ما مشاوره رایگان است. همکاران ما پاسخ تمامی سوالات شما را با جزئیات بسیار دقیق برایتان شرح خواهند داد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده در این مطلب تماس بگیرید.

معرفی اداره ثبت شرکت تعاونی در تهران

یکی از اداره‌های معتبری که برای ثبت شرکت تعاونی در تهران وجود دارد، سامانه دنیای ثبت است. این موسسه حقوقی خدمات متنوعی بردی ثبت راحت شرکت‌های تعاونی برای شما ارائه می‌کند. اگرچه ثبت هر شرکت دشواری‌های خاص خودش را دارد اما مجموعه ما راه‌های ساده‌ای برای ثبت شرکت پیش روی شما قرار خواهد داد. یکی از بهترین مجموعه‌هایی که در تهران برای ثبت شرکت تعاونی وجود دارد، سامانه دنیای ثبت نام دارد. اگر می‌خواهید یک شرکت تعاونی را با دوستان و خویشان خود به ثبت برسانید حتما از خدمات مجموعه ما استفاده کنید.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب بالا متوجه شدید که یکی از شرکت‌های معتبر در کشور ما شرکت تعاونی نام دارد. شرکت تعاونی یک شرکت تجاری شناخته می‌شود که در آن خرید و فروش با شرایط کاملا متفاوت و به نفع خریدار انجام می‌شود. این شرکت در زمینه‌های مختلفی مانند کشاورزی، مسکن و... به ثبت می‌رسد. افراد زیادی هستند که این شرکت‌ها را تاسیس کرده و در آن فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهند. برای تاسیس شرکت‌های تعاونی در تهران باید مدارک لازم و هزینه‌های مختلفی در نظر گرفته شود.

اگر پاسخ سوالات خود را دریافت نکرده‌اید، با شماره‌های مجموعه ما تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهد دهند. لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را درباره ثبت شرکت تعاونی در تهران با ما به اشتراک بگذارید.

برای ثبت شرکت تعاونی در استان تهران مراجعه حضوری لازم است؟

از طریق سامانه آنلاین دنیای ثبت میتوانید به صورت غیر حضوری اقدام کنید.

زمان ثبت شرکت تعاونی در تهران چقدر است؟

زمان مورد نیاز برای اینکار بین ده تا ۱۵ روز کاری است.

برای مشاوره رایگان و همچنین جهت درخواست ثبت کردن شرکت تعاونی فرم زیر را پر کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس