ثبت شرکت سهامی خاص در تهران

ثبت کردن شرکت سهامی خاص در تهران

یکی از انواع شرکت‌هایی که در کشور ما وجود دارد، ثبت شرکت سهامی خاص است. برای ثبت این نوع شرکت در استان تهران نیاز به مدارک و هزینه‌هایی است. ثبت شرکت باید با اطلاعات دقیقی انجام شود تا از نظر قانونی مشکلی نداشته باشد.

در این مطلب سعی داریم اطلاعات دقیقی درباره ثبت شرکت سهامی خاص در تهران برای شما بیان کنیم. اگر می‌خواهید درباره هزینه، مدارک و شرایط ثبت شرکت سهامی خاص در تهران اطلاعاتی به دست آورید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

تماس با ما مشاوره رایگان

شرکت سهامی خاص چیست؟

یکی از شرکت‌های رایجی که در کشور ما به ثبت می‌رسد شرکت سهامی خاص نام دارد. این شرکت پس از ثبت به عنوان یک شرکت تجاری شناخته می‌شود. تمامی سرمایه آن به سهام تبدیل شده و مسئولیت سهامدارن توسط موسسه تامین می‌شود.

سرمایه شرکت سهامی خاص فقط توسط موسسین آن تامین می‌شود. زیان شرکت در این گونه موارد وابسته به مبلغ اسمی است. مبلغ اسمی سهام به منظور تمامی مبلغی است که فرد در شرکت سرمایه‌گذاری کرده است.

مدارک ثبت شرکت سهامی خاص در تهران

ثبت کردن شرکت سهامی خاص در تهران چه مدارکی لازم دارد

برای تاسیس شرکت سهامی خاص در تهران نیاز به مدارک متفاوتی است. از جمله این مدارک لازم ثبت شرکت می‌توان به تصویر شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران اشاره کرد. دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین نیز باید برای ثبت شرکت سهامی خاص ارائه شود. از مدارک دیگر می‌توان به تکمیل ۲ نسخه اظهارنامه شرکت و دو نسخه اساسنامه شرکت سهامی خاص اشاره کرد.

اگر اعضای هیئت مدیره و سهامداران جزو اشخاص حقوقی باشند باید آخرین روزنامه رسمی شخص حقوقی و نامه معرفی نماینده را به صورت فتوکپی ارائه دهند. کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده نماینده شخص حقوقی نیز از دیگر مدارک لازم هستند. اگر برای ثبت شرکت سهامی خاص در تهران یک سهامدار خارجی وجود داشته باشد باید تصویر اصل پاسپورت ارائه شود.

ارائه قرار نامه بازرس متن صورتجلسه و ارائه اصل یا فتوکپی برابر اصل وکالتنامه نیاز است. این در شرایطی است که از یک وکیل برای ثبت استفاده شود. گواهی بانکی که نشان دهد ۳۵ درصد سرمایه اولیه در یکی از حساب‌های بانکی وجود دارد نیز باید ارائه شود.

شرایط ثبت شرکت سهامی خاص در تهران

ثبت کردن شرکت سهامی خاص در تهران چه شرایطی دارد

برای ثبت شرکت سهامی خاص در تهران شرایط خاصی وجود دارد. از جمله شرایط آن می‌توان به حداقل سه عضو به عنوان هیئت مدیره برای ثبت شرکت سهامی خاص اشاره کرد. دو نفر از اعضا باید به صورت بازرس باشند. تمامی اعضای هیئت مدیره شرکت سهامی خاص باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند. بازرسان نباید رابطه فامیلی با هیئت مدیره داشته و اعضای هیئت مدیره باید حداقل یک سهم در شرکت سهامی خاص داشته باشند.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامیی خاص، صد هزار تومان است. در زمان تاسیس شرکت یابد ۳۵ درصد از سرمایه اولیه را در یکی از حساب‌های بانکی قرار داد. قبل از اینکه شرکت سهامی خاص به ثبت برسد نباید هیچ سهامی را صادر کرد. این کار غیرقانونی بوده و باعث جریمه شرکت خواهد شد. برای انتخاب نام شرکت باید از قبل و یا بعد از آن کلمه خاص را استفاده کرد. شرکت سهامی خاص سرمایه اولیه را از طریق موسسان به دست می‌آورد و حق پذیره‌نویسی ندارد.

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در تهران

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در تهران بستگی به شرایط مختلفی دارد. این که شما کدام سامانه را برای ثبت شرکت خود در نظر بگیرید، تاثیر زیادی روی هزینه‌ها دارد. سامانه ما شرایطی را مهیا کرده تا شما بتوانید یک شرکت سهامی خاص را با شرایط مناسب و هزینه‌های پایین به ثبت برسانید.

مدت زمان ثبت شرکت سهامی خاص در تهران

ثبت کردن شرکت سهامی خاص در تهران چقدر زمان لازم دارد

در بهترین حالت و شرایط برای تاسیس یک شرکت سهامی خاص در تهران نیاز به هفت روز کاری است. این در شرایطی است که بروی افتتاح حساب و واریز پول به بانک دچار مشکل نشوید و مدارک شما به صورت دقیق ارائه شوند.

هفت روز برای صدور آگهی شرکت نیاز است و پس از آن باید هزینه چاپ در روزنامه را بپردازید. پس از پرداخت هزینه باید چهار روز برای چاپ آن در روزنامه صبر کنید. به طور کلی بین ۱۲ تا ۱۵ روز کاری شرکت سهامی خاص در تهران به ثبت می‌رسد.

ثبت شرکت سهامی خاص در تهران به صورت آنلاین

برای ثبت یک شرکت سهامی خاص در تهران می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. این کار از طریق سامانه دنیای ثبت با هزینه‌های بسیار کمی انجام می‌شود. ثبت شرکت اینترنتی از نوع سهامی خاص بسیار راحت‌تر از روش حضوری است. این کار باعث می‌شود شما با سرعت بالا شرکت سهامی خاص را ثبت و تایید کنید. سامانه دنیای ثبت انواع خدمات را به شما ارائه می‌کند.

مشاوره رایگان ثبت شرکت سهامی خاص در تهران

برای ثبت شرکت‌ها در تهران اداره‌های زیادی وجود دارند. اینکه شما کدام سامانه را برای ثبت شرکت سهامی خاص انتخاب کنید اهمیت زیادی دارد. سامانه دنیای ثبت یکی از بهترین سامانه‌ها برای ثبت شرکت سهامی خاص است. مشاوره در مجموعه ما به صورت رایگان انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های مجموعه ما تماس بگیرید. همکاران ما اطلاعات لازم را درباره ثبت شرکت سهامی خاص در تهران در اختیار شما قرار خواهند داد.

سخن پایانی

با توجه به مطلب بالا متوجه شدیم که یک شرکت سهامی خاص برای ثبت خود در تهران نیاز به مدرک و هزینه‌هایی است. اگر این مدارک به صورت دقیق ارائه شود این شرکت در زمان کوتاهی به ثبت خواهد رسید. در غیر این صورت زمان زیادی برای ثبت آن لازم است.اگر می‌خواهید یک شرکت را در زمان کوتاهی ثبت کنید حتما از خدمات سامانه دنیای ثبت کمک بگیرید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از طریق این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

برای ثبت شرکت به صورت سهامی خاص در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

با مراجعه به سامانه دنیای ثبت در هر لحظه میتوانید اقدام کنید.

برای مشاوره رایگان و همچنین جهت درخواست ثبت فرم زیر را پر کنید

خدمات ثبت ایزو تماس