ثبت شرکت تضامنی در اصفهان

نحوه ثبت شرکت تضامنی در اصفهان

شرکت تضامنی از انواع شرکت‌هایی است که در شهر اصفهان تاسیس می‌شود. این شرکت به صورت خانوادگی تاسیس می‌شود شرکت تضامنی نام داشته و نیاز به هزینه و مدارک مختلف برای ثبت دارد. برای نام گذاری شرکت تضامنی سختگیری زیادی وجود ندارد. شما می‌توانید این شرکت را با نام مشخص مربوط به خانواده خود به ثبت برسانید. ثبت شرکت تضامنی در اصفهان توسط روش های مختلفی انجام می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این شرکت و ثبت آن این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

تماس با ما درخواست ثبت
 

شرکت تضامنی چیست؟

شرکت‌های تجاری به صورت هفت گانه در کشور ما به ثبت می‌رسند که در مقاله انواع شرکت می توانید با آنها آشنا شوید. یکی از این شرکت‌ها که در راس شرکت‌های دیگر است با نام شرکت تضامنی به ثبت می‌رسد. استحکام و اعتبار شرکت تضامنی بسیار بیشتر از شرکت‌های دیگر است. این شرکت به صورت خانوادگی تاسیس می‌شود. در بیشتر مواقع شرکت تضامنی پس از فوت شدن صاحب یک تجارتخانه ایجاد می‌شود.

ورثه این فرد برای از بین نرفتن کسب‌وکار و تجارت خانه دست به ثبت شرکت تضامنی می‌زنند. این افراد باید تمامی بدهی‌های شرکت را از سرمایه شرکت بپردازند. اگر شرکت سرمایه کافی برای پرداخت بدهی خود نداشته باشد باید سرمایه گذاران این کار را به عهده بگیرد.

مدارک ثبت شرکت تضامنی در اصفهان

مدارک لازم ثبت شرکت تضامنی در اصفهان

مدارک لازم برای ثبت شرکت تضامنی در اصفهان شامل موارد زیر می‌شود:

از جمله این موارد می‌توان به ارائه نسخه شرکتنامه تکمیل شده اشاره کرد. برای ثبت شرکت نسخه تقاضانامه تکمیل شده و نسخه اساسنامه تکمیل شده نیاز است. باید نسخه صورتجلسه مجمع و صورتجلسه هیئت مدیره برای ثبت شرکت ارائه گردد. از مدارک دیگر می‌توان به اصل مجوز فعالیت از مراجع ذیربط و گواهینامه عدم سوء پیشینه اعضای هیئت مدیره اشاره کرد. تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه مدیران دولت و وکیل دادگستری در صورت نیاز لازم است.

شرایط ثبت شرکت تضامنی در اصفهان

ثبت شرکت تضامنی در اصفهان چه شرایطی دارد

برای ثبت کردن شرکت شرایطی وجود دارد که باید آنها را رعایت کرد، یکی از شرایط مهم برای ثبت شرکت تضامنی در شهر اصفهان وجود دو نفر شریک و یک نفر مدیر برای ثبت شرکت است. طبق ماده ۱۱۸ قانون تجارت باید سرمایه شرکت تضامنی به صورت نقدی و غیر نقدی باشد.

شرط دیگران برای ثبت این شرکت‌ها وجود سرمایه نقدی به صورت تادیه شده و سرمایه غیر نقدی به صورت تسلیم شده است. مبلغی به عنوان حداقل مبلغ برای ثبت شرکت تضامنی در اصفهان وجود ندارد؛ بنابراین می‌توان این شرکت را با هر نوع سرمایه ایجاد کرد. مدیرعامل شرکت‌های تضامنی باید یکی یا چند نفر بوده و این شرکت نیازی به هیئت ناظران ندارد.

هزینه ثبت شرکت تضامنی در اصفهان

هزینه‌هایی که برای ثبت شرکت تضامنی در اصفهان در نظر گرفته می‌شود مربوط به موارد زیر هستند:

هزینه‌های مربوط به تنظیم اوراق، تنظیم شرکت نامه و صورتجلسات از جمله هزینه‌های مهم برای ثبت شرکت محسوب می‌شوند. از هزینه‌های دیگر می‌توان به هزینه‌های ورود سیستمی کلیه اوراق تنظیم شده و حق‌الوکاله وکیل اشاره کرد. پرداخت هزینه برای صدور آگهی و چاپ آن در روزنامه‌هایی مانند روزنامه کثیرالانتشار نیز باید در نظر گرفته شود.

از جمله هزینه‌های دیگر می‌توان به هزینه تنظیم و ثبت اشخاص حقوقی شرکت، معرفی نامه اشخاص حقوقی شرکت و استعلام‌های مربوط به شخص حقوقی نیز اشاره کرد. هزینه برای مجوز اخذ شده توسط موکل و ثبت افراد غیر ایرانی برای ثبت شرکت از دیگر هزینه‌های مربوطه هستند.

مدت زمان ثبت شرکت تضامنی در اصفهان

مدت زمانی که برای ثبت شرکت تضامنی در اصفهان در نظر گرفته می‌شود بین ۷ تا ۱۵ روز کاری است. برای ثبت نام شرکت تفاوتی در تعاد اعضای آن وجود ندارد و هر چه تعداد اعضای شرکت تضامنی زیاد یا کم باشد زمان ثبت آن یکسان است. اگر مدارک لازم برای ثبت شرکت تضامنی در اصفهان به طور دقیق ارائه شود مدت زمان ثبت آن کوتاه‌تر خواهد شد.

ثبت شرکت تضامنی در اصفهان به صورت آنلاین

ثبت شرکت‌های تضامنی در اصفهان به صورت آنلاین نیز امکان‌پذیر است. ثبت شرکت آنلاین می‌تواند در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی داشته باشد. برای ثبت شرکت تضامنی می‌تواند از طریق سامانه دنیای ثبت این کار را انجام دهید. این کار در زمان کوتاهی انجام شده و سامانه خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌کند. با این شرایط شما می‌توانید شرکت تضامنی را به راحتی توسط این سامانه به ثبت برسانید.

امروزه بیشتر افراد زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذرانند. کار کردن با سامانه‌های آنلاین بسیار راحت‌تر از مراجعه حضوری و ثبت شرکت تضامنی در اصفهان به صورت حضوری است. اگر می‌خواهید شرکت خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید به سامانه دنیای ثبت مراجعه کنید.

مشاوره رایگان ثبت شرکت تضامنی در اصفهان

ممکن است شما برای ثبت شرکت تضامنی در اصفهان نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشید. گاهی سوالاتی برای شما پیش می‌آید که نمی‌دانید پاسخ آنها را باید چگونه پیدا کنید. سامانه دنیای ثبت این امکان را فراهم کرده تا به صورت رایگان از مشاوره بهره‌مند شوید.

همکاران ما اطلاعات لازم را برای ثبت شرکت تضامنی در اصفهان داشته و در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دریافت مشاوره رایگان کافی است با شماره‌های مجموعه ما تماس بگیرید.

تمامی اطلاعات لازم را برای اداره مدارک معتبر کافی هزینه‌های مختلف برای ثبت شرکت‌ها در اصفهان در اختیار شما قرار خواهیم داد. توجه داشته باشید که شما می‌توانید هر نوع سوالی را از همکاران ما بپرسید و پاسخ آن را دریافت کنید.

معرفی اداره ثبت شرکت‌ها در اصفهان

ثبت شرکت تضامنی در اصفهان توسط اداره‌های مختلفی در این شهر انجام می‌شود. نکته مهم انتخاب یک مجموعه و موسسه حقوقی معتبر برای ثبت شرکت تضامنی در اصفهان است. موسسه حقوقی دنیای ثبت یکی از بهترین موسسه‌ها برای ثبت شرکت تضامنی در اصفهان است. اگر می‌خواهید شرکت خود را به صورت تضمین شده به ثبت برسانید حتما این موسسه را برای خود انتخاب کنید.

نتیجه گیری

از جمله شرکت‌های هفتگانه‌ای که در کشور ایران و شهر‌های مختلف آن به ثبت می‌رسد، شرکت تضامنی نام دارد. برای ثبت شرکت تضامنی در اصفهان باید ابتدا مدارک را آماده کرده و در مدت زمان مشخصی این شرکت را به ثبت رساند. انتخاب سامانه دنیای ثبت برای به ثبت رساندن این نوع شرکت‌ها کار بسیار مهمی است. شما می‌توانید از خدمات متنوع و مشاوره رایگان مجموعه ما برخوردار شوید. لطفا نظرات خود را از طریق این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

به صورت کلی چند مدل کارت بازرگانی صادر میشود؟

کارت بازرگانی در دو نوع حقیقی و حقوقی صادر می شود.کارت حقیقی برای اشخاص و کارت حقوقی برای شرکت‌ها می‌باشد

جهت دریافت اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی به چه محلی باید مراجعه کرد؟

محل دریافت اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی اداره ثبت شرکت واقع در اداره ثبت اسناد می باشد .

جهت دریافت کارت بازرگانی به کجا مراجعه شود و محل آن را مشخص نمائید ؟

جهت دریافت کارت بازرگانی باید به اتاق های بازرگانی و صنایع و معادن در مرکز استانها و یا نمایندگی اتاق در شهرستانها مراجعه نمود. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان دنیای ثبت تماس برقرار کنید.

آیا افرادی که مدرک کمتر از دیپلم دارند می توانند جهت اخذ کارت حقیقی و حقوقی اقدام نماید؟

خیر. افرادی که مدرک کمتر از دیپلم دارند نمیتوانند کارت بازرگانی دریافت کنند.

برای مشاوره رایگان و همچنین جهت دریافت و صدور کارت بازرگانی فرم زیر را پر کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس