ثبت برند آنلاین

نحوه ثبت برند آنلاین

ثبت برند آنلاین و اینترنتی، خدمات و سرویسی است که به وسیله آن می توانید نام تجاری، علامت تجاری یا لوگوی مورد نظر خود را بدون مراجعه بصورت حضوری، در سامانه و سایت رسمی به ثبت برسانید. با ثبت برند اینترنتی دیگر نیازی به مراجعه به صورت حضوری و تحویل مدارک نمی باشد و با بهترین شرایط و هزینه قادر هستید تا نشان تجاری و برند اختصاصی کسب و کار خود را در انواع برند: حقیقی و حقوقی بصورت قانونی ثبت برند کنید. به منظور داشتن نمانام یا همان Brand لازم است تا با شرایط دریافت، مدارک مورد نیاز و پرداخت هزینه ها آشنا شوید و مراحل کلی را آموزش بیابید.

اگر قصد دارید تا بصورت آنلاین و بر خط، درخواست خود را ثبت کنید، کافیست تا از طریق فرم درج شده در این صفحه یا شماره تلفن های موجود، با ما در تماس باشید.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت برند آنلاین چیست؟

ثبت برند آنلاین این قابلیت را برای اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم کرده است تا با انتخاب اسم مناسب برای برند تجاری خود و تکمیل مدارک و شرایط لازم، در سریع ترین زمان و بدون اتلاف وقت، علائم تجاری خود را بصورت قانونی در سامانه مالکیت معنوی به ثبت برسانند. پیش از این کار بهتر است تا با مراحل ثبت لوگو و برند بصورت آنلاین آشنا شوید.

برای راهنمایی به صورت تصویری و گام به گام به آموزش ثبت برند مراجعه کنید

مراحل ثبت برند آنلاین

ثبت برند آنلاین چه مراحلی دارد

به منظور ثبت نشان تجاری و علامت اختصاصی یا لوگوی خود، ابتدا باید اقدام به استعلام برند کنید. از طریق استعلام برند بصورت آنلاین در سامانه دنیای ثبت، می توانید در انتخاب اسم برای نام تجاری یا Brand خود، عملکرد بهتری داشته و از انتخاب اسامی اشتباه یا تکراری جلوگیری کنید. برای ثبت این علائم ابتدا از طریق صفحه استعلام برند آنلاین دنیای ثبت، نام برند مورد نظر خود را درج کنید. پس از این مرحله نتیجه و امکان ثبت یا عدم ثبت برند به شما اعلام خواهد شد.

مدارک ثبت برند اینترنتی

ثبت برند آنلاین چه مدارکی لازم دارد

مدارک لازم برای ثبت نشان تجاری و لوگو بصورت آنلاین، در دو گروه طبقه بندی می شوند که ملاک، حقیقی و حقوقی بودن اشخاص متقاضی و نوع برند ( برند لاتین یا داخلی ) می باشد. اگر بدنبال اطلاعات بیشتری هستید به صفحه مدارک ثبت برند مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند آنلاین ( افراد حقیقی )

افراد حقیقی بایستی مدارکی از جمله:

  1. تهیه کارت ملی و شناسنامه ( تصویر )
  2. ارائه مجوز های لازم برای کسب و کار یا محصولی که قصد ثبت برند را دارید ( در صورت نیاز )
  3. دریافت کارت بازرگانی ( برای برند های بین المللی)

مدارک لازم برای ثبت نشان تجاری بصورت اینترنتی ( افراد حقوقی)

اشخاص حقوقی نیز نیاز به ارائه موارد زیر خواهند داشت:

  1. شناسنامه شخص صاحب امضاء در شرکت به همراه کارت ملی
  2. روزنامه ثبت شرکت و آخرین تغییرات درج شده
  3. ارائه جواز های لازم برای فعالیت همانند: جواز کسب و پروانه بهره برداری یا ساخت
  4. داشتن کارت بازرگانی در صورت نیاز به ثبت برندهای بین المللی

هزینه ثبت برند آنلاین

ثبت برند به صورت آنلاین چقدر هزینه د ارد

پیش از پیگیری ثبت علائم و نشان تجاری بصورت اینترنتی، این فرآیند با هزینه های اضافی زیادی همراه بود. با ثبت نمانام یا برند خود بصورت آنلاین، بسیاری از هزینه های اضافی کاهش یافته است و برای محاسبه دقیق تعرفه و قیمت، بهتر است به بین المللی یا فارسی بودن برند، حقیقی یا حقوقی بودن آن و نحوه پیگیری مراحل توجه داشت. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با توجه به نوع برند انتخابی، با کارشناسان ما در سامانه ثبت شرکت و برند دنیای ثبت تماس بگیرید تا علاوه بر اطلاع از قیمت ها، از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. همچنین میتوانید لیست قیمت ها را در صفحه هزینه ثبت برند مشاهده کنید.

ثبت لوگو و برند تجاری در ایران و خارج

ثبت برند و لوگو آنلاین

لازم به ذکر است که کلیه مراحل و اقدامات بر اساس شهر یا کشور مورد نظر شما پیگیری می شود و هیچ گونه محدودیتی در این مورد وجود ندارد. کلیه شهر های ایران و شهر های خارج از کشور تحت پوشش خدمات ثبت برند سامانه دنیای ثبت می باشند و می توانید با انتخاب موقعیت جغرافیایی مورد نظر، سایر مراحل را به ما واگذار کنید.

مشاوره رایگان

سامانه ثبت شرکت و برند دنیای ثبت، با تشکیل تیم با تجربه و متخصص در زمینه مسائل حقوقی و ثبتی، ارائه دهنده مشاوره رایگان به کلیه کاربران گرامی می باشد. برای دریافت خدمات بیشتر می توانید از طریق روش های ارتباطی وبسایت ما، مشخصات خود را وارد کرده تا با شما تماس گرفته شود.

تفاوت ثبت برند آنلاین در ایران و خارج چیست؟

از نظر فرآیند انجام کار، هیچگونه تفاوتی وجود نداشته و صرفا در تهیه مدارک و پرداخت هزینه ها این دو مورد با یکدیگر تفاوت دارند.

هزینه ثبت برند اینترنتی چقدر است؟

بسیاری از هزینه های اضافی در این مسیر کاهش یافته و بسته به شهر و کشور مورد نظر، هزینه های دقیق را می توانید از ما استعلام بگیرید.


برای ثبت برند فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای
1 دیدگاه دربارهٔ «ثبت برند آنلاین»
  1. سوالی دارم که من ا.ه ایران نباشم و شرکتمم ایران ثبت نشده باشه برای ثبت کردن برندم میت نم از همین جا اقدام کنم به صورت آنلاین؟ یا باید از کشور مریوطه این کار صورت بگیره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس