ثبت شرکت آنلاین

ایزو9001

دریافت گواهی ایزو 9001 که از مهم ترین گواهینامه های مبتنی بر تائید کیفیت و استاندارد محصولات و کالاها می باشد، از اصلی ترین خدمات ما در سامانه دنیای ثبت می باشد. رعایت اصول کیفی و استاندارد در تولید یک کالا یا ارائه محصول، از مهم ترین مواردیست که با دریافت و در اختیار داشتن گواهینامه ایزو 9001 می توان مهر تائیدی بر کسب و کار یا شرکت خود زد. درخواست گواهینامه iso 9001 بصورت آنلاین و فوری قابل پیگیری و ثبت می باشد و برای این کار کافیست اطلاعات خود را در فرم ما درج نمایید.

  • مدت زمان:۱هفته الی ۱۰ روز
  • نوع خدمات:حضوری و آنلاین
  • هزینه گواهی:بستگی به نوع گواهی دارد
  • اعتبار:۳ سال
  • الزامات:تکمیل اپلیکیشن مربوطه
  • داشتن شرکت یا برند یا کسب و کار

استعلام گواهی ایزو 9001

برای استعلام از صحت و درستی گواهی iso 9001 شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی استعلام گواهینامه ایزو، اطلاعات گواهی را درج نمایید. پس از درج اطلاعات کلیه موارد مربوط به تائید گواهی ایزو 9001 شما نمایش داده شده و شما می توانید به راحتی و بصورت آنلاین آن را مشاهده کنید. سامانه دنیای ثبت در زمینه ارائه انواع این گواهی ها بصورت آنلاین و اینترنتی عمل کرده و در سریع ترین زمان قادر به دریافت آن خواهید بود.

هزینه گواهی ایزو 9001

برای دریافت گواهینامه های iso، بر اساس شرایط موجود هزینه های خاصی مورد نیاز است. به دلیل نوسانات دلاری و ارزی موجود، برای اطلاع از قیمت دریافت این گواهی می توانید از طریق واتساپ یا شماره تلفن های درج شده در وبسایت دنیای ثبت، با ما در ارتباط باشید. مشاورین ما بصورت 24 ساعته پاسخگوی کلیه سوالات مربوط به ارائه این گواهینامه ها به کاربران گرامی می باشند.

مزایای دریافت گواهی ایزو 9001

دریافت گواهی iso 9001 برای شرکت در مناقصات و مزایده ها به عنوان یک قابلیت مثبت و کاربردی شناخته می شود و پس از ثبت شرکت شما می توانید گواهی ایزو 9001 را دریافت کنید. از طرف دیگر شرکت و کسب و کاری که گواهی iso را داشته باشد، یعنی محصولات و کالای خود را بر اساس کیفیت و استاندارد های روز دنیا ارائه و روانه ی بازار می کند.

این قابلیت باعث می شود تا در زمینه بازاریابی و فروش محصولات خود در داخل یا خارج از ایران، دست باز تری داشته باشید. گواهینامه های ایزو تائیدی بر ویژگی های کیفی محصولات و خدمات یک شرکت می باشد. سازمان بین المللی استاندارد سازی به منظور رعایت و مدیریت کیفیت این گواهی را در سال 2015 منتشر کرده که در اکثر کشور ها قابل تائید و پیگیری می باشد.

دلایل دریافت گواهی iso 9001

با دریافت این گواهینامه ایزو بین المللی، در کنار سایر اقدامات تاثیر گذار در روند پیشرفت یک شرکت و کسب وکار مثل ثبت برند، می توان اعتبار شرکت را افزایش داد. زمانی که سیستم مدیریت کیفیت محصولات را در یک شرکت پیاده سازی کنید و این گواهی را در اختیار داشته باشید، اعتماد مشتریان و افراد به شما بیشتر شده و در توسعه بیزینس خود موفق تر خواهید بود.

رضایت مشتری از صدور ایزو ۹۰۰۱

با در اختیار داشتن رضایت مشتری که مستلزم دریافت گواهی ایزو 9001 می باشد، می توانید در بین رقبای خود، جایگاه بهتری داشته و فرآیند های فردی و گروهی بهتری را ارائه بدهید. از مهم ترین مواردی که باعث رشد و افزایش فروش یک محصول یا خدمات در حوزه کاری می شود، استاندارد سازی امور و اقداماتی که برای حفظ کیفیت و ارتقای آن صورت می گیرد، است.


کافیست مشخصات خودتون رو در کادر زیر وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

همین حالا وارد دنیای ثبت بشوید.

در صورت عدم پاسخگویی در واتس اپ پیام بدهید یا فرم درخواست تماس ارسال کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس