هزینه ثبت برند

هزینه ثبت برند چقدر است

هزینه ثبت برند های تجاری شخصی یا شرکتی در سال 1402، از مهم ترین مباحثی می باشد که شرکتها یا افراد در باره آن سوال و نیاز به راهنمایی در باره تعرفه و قیمتها دارند. هزینه ثبت برند بر اساس پارامتر های مختلفی حساب می شود و باید به مواردی مثل: نوع برند، کشور مورد نظر برای ثبت برند ، اظهارنامه، تهیه مدارک و مجوز های لازم، آگهی های مورد نیاز و تعداد طبقات برند شما دارد.

هزینه ثبت برند در سال 1402

هزینه هایی که برای ثبت علائم تجاری در نظر گرفته می شود، تعرفه ناچیزی داشته و در قبال ارزش بالایی که برای کسب و کار یک شرکت یا یک فرد ایجاد می کند، قابل چشم پوشی می باشد. در این بخش به بررسی کلیه موارد و هزینه های لازم می پردازیم تا با ارزان ترین شرایط اقدام به ثبت نشان تجاری خود در داخل یا خارج از ایران کنید.

تماس با ما ثبت شرکت آنلاین و مشاوره

هزینه اظهارنامه برای ثبت برند

هزینه اظهارنامه برای ثبت برند چقدر است

اظهارنامه از مهم ترین بخش و مراحل ثبت نشان تجاری می باشد که هزینه آن بسیار ارزان بوده و تعرفه ای بین 20 الی 100 هزار تومان برای آن در نظر گرفته شده است. هزینه های مربوط به اظهارنامه بر اساس نوع برند، که می تواند شخصی یا شرکتی باشد، تعداد اقلام و مواردی این چنین تعیین می شود. تعرفه ها و قیمت مربوط به اظهارنامه بر اساس طبقات برند نیز تعیین می شود که به عنوان مثال برای یک طبقه هزینه ای حدود 50 هزارتومان و برای طبقات اضافی این نرخ بصورت تساعدی با یک مبلغ 2-3 هزارتومانی افزایش پیدا می کند.

هزینه ثبت برند آنلاین

هزینه ثبت کردن برند به صورت آنلاین

اگر اقدام به ثبت برند بصورت اینترنتی و آنلاین کنید، بسیاری از هزینه های اضافی شما حذف خواهد شد. در سامانه ثبت برند دنیای ثبت، قادر خواهید بود تا در سریع ترین زمان، بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کرده و با ارزان ترین هزینه، پیگیری امور خود را به ما واگذار کنید. برای این کار کافیست از طریق شماره تماس یا فرم های درج شده، با ما در ارتباط باشید تا پرونده شما را تشکیل بدهیم.

هزیه ثبت برند های خارجی یا لاتین

ثبت برند لاتین چقدر هزینه دارد

برند ها قابل ثبت در ایران یا کشور های خارجی نظیر: امارات، دبی، ترکیه، آلمان، آمریکا، کانادا، فرانسه و .... می باشند. بر اساس واحد پول هر کشور و شرایطی که از نظر نیاز به دریافت مجوز ها و فراهم کردن الزامات وجود دارد، این هزینه ها ممکن است در هر کشور متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق از هزینه های ثبت برند در کشور مورد نظر، با مشاورین ما تماس بگیرید.

هزینه تمدید برند

تمدید کردن برند

پس از ثبت برند تجاری که معمولا بصورت 10 ساله قابل ثبت می باشد، افراد یا شرکتهایی که اعتبار برندشان رو به اتمام می باشد، اقدام به تمدید آن خواهند کرد. در این مرحله هزینه های اضافی مثل انتشار آگهی در روزنامه رسمی در دو نوبت حذف شده و فقط نیاز به ثبت در خواست در سامانه ما خواهید داشت. پس از آن برند تجاری شما در بازه ای 10 ساله مجدد تمدید خواهد شد.

هزینه های کلی برای ثبت برند

هزینه برای ثبت کردن برند ">

بصورت کلی شما باید ار ازای تهیه اظهارنامه، چاپ و انتشار آگهی رسمی در روزنامه به صورت دو نوبت اول و دوم، هزینه حق ثبت و دستمزد وکالت، هزینه هایی را پراخت کرده تا بتوانید برند تجاری خود را بصورت قانونی و رسمی ثبت کنید. حال اینکه هر کدام از این موارد چه قیمت و تعرفه هایی دارند را با هم بررسی خواهیم کرد تا بدانید در ازای چاپ آگهی و موارد دیگر به چقدر سرمایه نیاز دارید.

هزینه چاپ و انتشار آگهی ثبت برند در دو نوبت

هزینه چاپ برای ثبت کردن برند ">

از مهم ترین مراحل ثبت برند، انتشار آگهی در روزنامه رسمی می باشد که بر اساس رنگی بودن، طول متن آگهی و مواردی این چنین، هزینه آن بین 250 هزار تومان الی 800 هزار تومان متغییر می باشد. توجه داشته باشید، زمانی باید اقدام به پرداخت هزینه چاپ آگهی در دو نوبت کنید که اظهارنامه ارسال شده توسط مجموعه شما مورد تائید سازمان مالکیت معنوی قرار بگیرد. برای انتشار نوبت دوم آگهی نیز پس از بازه ای 30 روزه باید اقدام به این کار کنید.

هزینه وکالت برای ثبت برند تجاری

هزینه وکالت برند

به دلیل اینکه بسیاری از افراد از مراحل ثبت علائم تجاری یا همان برند، آگاه نیستند، وکلای با تجربه بسیار زیادی در این مسیر می توانند مراحل را پیگیری کرده و یک برند را بصورت قانونی برای شما ثبت کنند. ثبت برند یکی از مهم ترین خدمات سامانه دنیای ثبت می باشد که می توانید برای این کار با مشاوره رایگان، اطلاعات کافی را در باره هزینه ها و تعرفه های سال 1401 بدست بیاورید. هزینه وکالت برای ثبت علائم تجاری در ازای پیگیری امور اداری و حقوقی شما دریافت می شود.

تفاوت قیمت ثبت برند اشخاص حقیقی با حقوقی

همانطور که می دانید برند های تجاری به دو صورت شخصی یا شرکتی قابل ثبت هستند. هزینه و قیمتی که برای این دو گروه در نظر گرفته شده است، رقمی متفاوت دارد و افراد حقیقی هزینه کمتر و ارزان تری به نسبت اشخاص حقوقی پرداخت خواهند کرد. این قیمت گذاری نیز بر اساس تعداد طبقات برند، کشور در خواستی، آگهی و مواردی این چنین دارد که تحت عنوان هزینه حق ثبت شناخته می شود.

هزینه ثبت برند در ایران با خارج چه تفاوتی دارد؟

هزینه های لازم برای ثبت نام یا نشان تجاری در ایران بسیار ارزان تر و اقتصادی به نسبت کشور های خارجی می باشد.

آیا امکان پرداخت آنلاین در سامانه شما امکان پذیر است؟

بله. شما می توانید برای ثبت درخواست خود بصورت کاملا اینترنتی و آنلاین، مراحل را تا نهایی شدن روند ثبت برندتان پیگیری کنید.

برای استعلام از هزینه برند فرم زیر را ارسال کنید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای
1 دیدگاه دربارهٔ «هزینه ثبت برند»
  1. بازتاب: معرفی۲ سایت برای ثبت برند و استعلام علامت تجاری در ایران | رزنیوز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس