ثبت برند در تهران

ثبت برند در تهران چه مراحلی دارد

ثبت برند در تهران به عنوان پایتخت ایران و مهم ترین مرکز تجاری، اقتصادی و سیاسی در در کشور، شرایط و قوانین خاص خود را می طلبد. برای ثبت برند و لوگو در تهران بایستی مدارک، هزینه ها و آموزش کامل در این باره را ببینید تا بتوانید در سریع ترین زمان یک برند حقیقی ( شخصی ) یا برند حقوقی و تجاری برای خود در سامانه مالکیت معنوی به صورت رسمی و قانونی ثبت کنید.

برای ثبت نام و علامت تجاری در شهر تهران روش های مختلفی وجود دارد که در این مقاله به بررسی آنها و کلیه اطلاعات مورد نیاز برای رسیدن به این هدف می پردازیم. سامانه دنیای ثبت، وبسایت ثبت برندهای تجاری در ایران و سایر نقاط دنیا می باشد که می توانید بصورت اینترنتی و آنلاین از طریق ما اقدام کنید.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت برند در تهران چیست؟

بسیاری از افراد به دلیل حضور کسب و کار و موقعیت جغرافیایی شان در پایتخت ایران، قصد ثبت برند تجاری خود را بصورت شخصی یا حقوقی در این شهر دارند. منظور از ثبت برند در تهران، پیگیری مراحل، شرایط و فراهم کردن هزینه ها و مدارک لازم جهت ثبت در سامانه و وبسایت قانونی و رسمی کشور می باشد.

مزایای ثبت برند در تهران

مزایا ثبت برند در تهران چیست

داشتن یک برند تجاری یا یک لوگو، مزیت های عمده ای برای افراد و کسب و کارهای مختلف دارد. یک برند می تواند بازتابی از محصولات و خدمات شما برای عموم مردم یا در حوزه صادرات و واردات یک کالا باشد. به عبارتی با ثبت برند در تهران شما باید برند خود را از نظر کیفیت، اعتبار و بازاریابی گسترش و ارتقا دهید. به صورت کلی مزیت هایی که برای ثبت لوگو یا برند در تهران می توان نام برد شامل گزینه های زیر هستند

  • حفظ حق و حقوق خدمات و کالاها یا مالکیت معنوی محصولات خود در ایران
  • افزایش اعتبار برند تجاری خود و اقدام به فروش آن با قیمت مناسب
  • دریافت وام با شرایط مناسب
  • تبلیغ و بازاریابی از طریق لوگو و برند

مدارک ثبت برند در تهران

مدارک لازم برای ثبت برند در تهران

در سامانه و سایت ثبت برند دنیای ثبت شما می توانید با تهیه مدارک زیر، برند حقیقی یا حقوقی خود را در شهر تهران به ثبت برسانید.

  • تصویر کارت ملی به همراه شناسنامه
  • داشتن کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند
  • دریافت مجوز های لازم بسته به نوع فعالیت و کسب وکار شما
  • تهیه روزنامه رسمی ثبت شرکت تجاری

هزینه ثبت برند در تهران چقدر است؟

ثبت برند در تهران چقدر هزینه دارد

هزینه ثبت برند تجاری و لوگو در تهران بر اساس حقیقی یا حقوقی بودن، نیاز به دریافت کارت بازرگانی، نحوه انجام و پیگیری مراحل، انتشار آگهی رسمی ثبت شرکت در روزنامه، هزینه وکالت و حق الثبت تعیین می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در باره هزینه های لازم جهت ثبت نام و نشان تجاری در تهران از طریق مشاورین ما در دنیای ثبت، اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

مدت زمان ثبت برند در تهران

ثبت برند در تهران چقدر طول میکشد

تعیین زمان دقیق برای ثبت نام ونشان تجاری شما بسته به حقیقی یا حقوقی بودن آن و روش انتخاب اشخاص دارد. اگر توسط سامانه دنیای ثبت اقدام به پیگیری ثبت نشان تجاری خود در پایتخت کنید، این فرآیند طی سریع ترین زمان صورت خواهد گرفت و مراحل اضافی و هزینه های اضافی حذف خواهد شد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت برندتان با کارشناسان ما بصورت مستقیم و رایگان در ارتباط باشید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.

انواع برند برای ثبت در شهر تهران

برند های تجاری که در تهران قابل ثبت بصورت قانونی و رسمی در سایت معتبر و مرجع هستند، به دو صورت فارسی و لاتین و حقیقی یا حقوقی ثبت می شوند. برند فارسی در داخل کشور ایران اعتبار داشته و شما می توانید حق و حقوق معنوی خدمات خود را حفظ کنید. در طرف مقابل برند بین المللی که نیاز به داشتن و دریافت کارت بازرگانی دارد، برای فعالیت در حوزه بین الملل بسیار کارآمد و ارزشمند می باشد. هزینه ثبت برند فارسی و لاتین در تهران نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

مشاوره رایگان ثبت برند در تهران

با دریافت مشاوره رایگان از سامانه دنیای ثبت، می توانید کلیه سوالات خود در ارتباط با ثبت نشان تجاری یا لوگو در تهران را بدست بیاورید. مشاورین دنیای ثبت بصورت تلفنی، حضوری، واتساپ، ایمیل و تکمیل فرم های درج شده در وبسایت، پاسخگوی سوالات شما عزیزان بصورت رایگان هستند. همچنین می توانید پیگیری ثبت برند خود را در شهر تهران به ما واگذار کنید تا با بالاترین کیفیت وطی مدت زمانی کوتاه به نتیجه برسید.

جمع بندی

ثبت برند در تهران، امروزه نیاز بسیاری از افراد و بیزینس های بزرگ و کوچکی می باشند که قصد ارتقا و توسعه فعالیت خود را در حوزه های تجاری و اقتصادی دارند. برای ثبت نام و نشان تجاری یا لوگو در شهر تهران بهتر است تا با شرایط، هزینه ها، قوانین و مدارک لازم آشنا باشید تا این فرآیند را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کنید و به بهترین نتیجه برسید.

ثبت برند در تهران بصورت آنلاین امکان پذیر است؟

در سایت دنیای ثبت می توانید بصورت اینترنتی و آنلاین، درخواست ثبت برند خود را در تهران اعلام کرده و مراحل را انجام دهید.

هزینه ثبت برند در تهران بر اساس چه فاکتور هایی تعیین می شود؟

هزینه ثبت برند تجاری در تهران بر اساس نحوه انجام مراحل، برند لاتین یا فارسی، حقیقی یا حقوقی، مجوز های لازم، آگهی ثبت شرکت و حق الثبت تعیین می شود. برای اطلاع دقیق از هزینه ها با ما در ارتباط باشید.


برای ثبت شرکت در تهران کادر زیر را تکمیل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس