ثبت شرکت در اصفهان

ثبت کردن شرکت در اصفهان

اصفهان و شرکت های تجاری که در این شهر ثبت می شوند، محل مناسبی برای کسب و کارهای تجاری در حوزه های مختلف می باشد. ثبت شرکت در اصفهان به عنوان مهم ترین شهر پس از تهران، مزایای بسیار زیادی داشته و متقاضیان می توانند از طریق روش های مختلفی اقدام به آن کنند. اصفهان به عنوان پایتخت ایران در دوره صفویه شناخته می شد و امروزه جمعیت بسیاری را در خود جای داده است، این قابلیت باعث شده است تا افراد زیادی متقاضی ثبت شرکت خود در این شهر باشند. برای ثبت شرکت در همه شهرها و اطلاعات کامل کلیک کنید.

برای ثبت انواع شرکتها در شهر اصفهان، می توان به روش حضوری و آنلاین، مراحل را پیش برد و بصورت قانونی و رسمی یک شرکت تجاری را به ثبت رساند. در این مسیر مدارک لازم، شرایط، قوانین و هزینه ثبت شرکت موضوعات مهمی هستند که در این مقاله از وبلاگ دنیای ثبت به آن می پردازیم.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت شرکت در اصفهان چیست؟

قوانین ثبت شرکت در اصفهان

فرض کنید شما صاحب یک کسب و کار هستید یا قصد دارید تا کسب و کار خود را در شهر اصفهان در قالب یک شرکت بصورت قانونی و رسمی، شروع کنید. پیگیری مراحلی از جمله: تهیه مدارک مورد نیاز، انتخاب اسم مناسب برای شرکت، حضور افراد لازم، دریافت مجوز های مورد نیاز و پرداخت هزینه ها در نهایت منجر به ثبت شرکت تجاری شما در سامانه ثبت شرکتها، در شهر اصفهان می شود. این فرآیند را می توانید از طریق مشاورین ما در سامانه دنیای ثبت، یا بصورت شخصی پیگیری کنید. به هر حال مهم ترین بخش در این فرآیند، تهیه مدارک و دریافت مجوز ها می باشد که به آنها اشاره می کنیم.

مدارک ثبت شرکت در اصفهان

مدارک لازم برای ثبت کردن شرکت در اصفهان

ثبت شرکتهای تجاری در قالب: شرکت مسئولیت محدود، سهامی عام، سهامی خاص، تعاونی، تضامنی، نسبی و ... در شهر اصفهان، نیاز به مدارک خاصی برای اشخاص حقیقی یا حقوقی دارد. این مدارک در قالب کلی به شرح زیر می باشند:

  • کارت ملی و شناسنامه اعضای شرکت
  • تهیه گواهی عدم سوء پیشینه
  • پیگیری تنظیم اساس نامه شرکت و ذکر تمامی موارد لازم
  • تنظیم و تهیه شرکت نامه
  • تهیه تقاضانامه برای ثبت شرکت در اصفهان

گاهی بعضی از شرکتها به دلیل فعالیت در حوزه هایی خاص، ممکن است نیاز به دریافت مجوز های برای فعالیت خود داشته باشند. برای دریافت این مجوز ها و پیگیری تهیه و تکمیل مدارک لازم برای ثبت شرکت در اصفهان، می توانید با سامانه دنیای ثبت در تماس باشید. مشاوره رایگان ما آماده خدمت به کلیه کاربران گرامی می باشد.

هزینه ثبت شرکت در اصفهان

هزینه ثبت کردن شرکت در اصفهان

هزینه ثبت شرکت در اصفهان بستگی به روش شما برای پیگیری تاسیس شرکت خود دارد. روش شخصی یعنی شما به تنهایی اقدام به ثبت شرکت کرده و کلیه فرآیند ها را پیگیری کنید. روش دوم بصورت اینترنتی می باشد که با درخواست ثبت شرکت آنلاین، می توانید در شهر اصفهان شرکت تجاری خود را بصورت قانونی تاسیس کنید. برای این کار از سامانه ما می توانید استفاده کنید. با این حال هزینه هر کدام از روشها متفاوت است، اما بصورت کلی هزینه ها شامل: تهیه مجوز ها، تشکیل پرونده، هزینه انتشار آگهی رسمی، پست، حق الثبت و .. می باشد. برای اطلاع از هزینه دقیق ثبت شرکت در اصفهان با مشاورین ما در دنیای ثبت تماس بگیرید تا متناسب با نوع شرکت مورد نظر، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مزایای ثبت شرکت در اصفهان

حال فرض کنیم که شرکت تجاری خود را در این شهر به ثبت رساندیم، چه مزایا و سودی برای ما دارد؟ آیا ارزش پیگیری و سرمایه گذاری داشته یا خیر. پاسخ به این سوال نیازمند تهیه یک چک لیست کلی طبق نوع فعالیت و حوزه تجاری شما و بررسی جوانب آن می باشد. اما به تنهایی با ثبت شرکت در شهر اصفهان می توانید از مزیت های زیر بهره مند شوید.

در شرکتهای تضامنی باید در نظر داشته باشید که اگر سهم یک شریک، شامل موارد غیر نقدی باشد، باید بصورت دقیق و شفاف به اطلاع سایر شرکا برسد. انتقال سهام نیز فقط در صورت رضایت کلیه شرکا به فرد دیگر امکان پذیر است و در غیر این صورت نمی توان سهمی را جابجا کرد.

  • قانونی شدن کسب و کار شرکت تجاری شما در این شهر
  • دریافت وام با شرایط مناسب و اقتصادی
  • قابلیت صادرات و واردات محصولات
  • شرکت در مزایده ها و مناقصه های برگزار شده در اصفهان یا شهر های دیگر
  • جذب سرمایه توسط سرمایه گذاران خرد یا کلان

انواع شرکتهای قابل ثبت در اصفهان

تا اینجا با مزایا، مدارک و کلیاتی در باره تاسیس شرکتها در شهر اصفهان آشنا شدیم. به صورت کلی شرکتهای تجاری که در ایران قابل ثبت می باشند، انواع مختلفی دارند. برای ثبت آنها در این شهر باید با انواع آنها آشنا شده و مزایای هر کدام را بدانید و متناسب با نیاز و حوزه فعالیت، بهترین گزینه را برای ثبت در سامانه ما انتخاب کنید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان

ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان، بهتر است بدانند که وظیفه و مسئولیت شرکا در این نوع شرکتها بر اساس میزان و حجم سرمایه ایست که هر شخص به اشتراک می گذارد. این شرکتها چیزی به عنوان سهام برای عرضه در بورس نداشته و افراد می توانند در شرایط خاص بین شرکا سهام را جابجا کنند. تهیه و تنظیم اساس نامه، شرکت نامه و انتشار آگهی رسمی از مهم ترین مراحل برای تاسیس این شرکتها در اصفهان می باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان

ثبت شرکت سهامی خاص ، بعد از مسئولیت محدود به عنوان پر طرفدار ترین و بیشترین درخواست ثبت شده را در ایران دارند. شهر اصفهان میزبان این نوع شرکتها می باشد و افراد سرمایه خود را در قالب واحد هایی به نام سهام تبدیل می کنند. این سهام قابل عرضه در بورس نمی باشد و فقط بین سهامداران در نظر گرفته شده است. سامانه دنیای ثبت پیگیری و انجام کلیه مراحل برای ثبت شرکتهای سهامی خاص را در شهر اصفهان برای شما بصورت آنلاین انجام خواهد داد.

ثبت شرکت سهامی عام در اصفهان

ثبت شرکت سهامی عام نوعی از انواع شرکتهای تجاری می باشند که بین تعدادی شریک تاسیس شده و می توانند برای تهیه بخشی از نقدینگی شرکت، تعدادی از سهام خود را به فروش برسانند. این نوع شرکتها قابلیت عرضه سهام در بورس را داشته و مستقیم با سازمان بورس طرف می باشند. دریافت مجوز ها و تهیه مدارک لازم برای تاسیس این شرکتها در شهر اصفهان، مهم ترین قدم های لازم برای طی کردن این مسیر است.

مدت زمان ثبت شرکت در اصفهان

ثبت شرکت در اصفهان چقدر طول میکشد؟ ">

اگر قصد دارید در باره مدت زمانی که طول می کشد تا شرکتتان در شهر اصفهان ثبت شود اطلاعات دقیق و جامعی بدست بیاورید، باید ابتدا نوع شرکت را مشخص کرده و سپس بر اساس آن زمان حدودی تعیین می شود. با این حال ما در سامانه دنیای ثبت طی بازه 2 هفته تا 15 روز کاری، شرکت تجاری شما را در این شهر ثبت خواهیم کرد.

جمع بندی

شهر اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین و اصلی ترین شهر های کشور ایران، قابلیت ثبت شرکت های مختلف را در حوزه های کاری متنوع دارد. برای ثبت شرکت در این شهر می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان سامانه دنیای ثبت، مراحل را از صفر تا صد شروع کرده و برای این کار کافیست فرم های تماس یا از بخش ارتباط با واتساپ، اقدام به ارتباط با ما کنید. همچنین از طریق شماره تلفن های ثبت شده نیز قادر هستید تا با کارشناسان حقوقی مجموعه ما تماس گرفته و همین حالا از نگرانی های اضافی در باره تاسیس شرکت خود در شهر اصفهان، جلوگیری کنید و تمرکز را بیشتر بر روی صنعت و حوزه کاری خود بگذارید.

ثبت شرکت در اصفهان چه مزایایی دارد؟؟

اصفهان به علت موقعیت جغرافیایی مناسب، امکان پذیرش شرکتهای تجاری در حوزه های مختلف را داشته و با ثبت این شرکتها می توان از مزایایی مثل: دریافت وام، شرکت در مناقصه ها، کسب مجوز ها، اعطای نمایندگی و ... بهره مند شد.

هزینه ثبت شرکت در اصفهان چقدر است؟

هزینه تعیین شده برای تاسیس شرکت در این شهر بر اساس شرایط مختلفی در نظر گرفته می شود. با این حال از طریق ثبت شرکت آنلاین در سامانه ما می توانید این هزینه ها را به حداقل برسانید.


برای ثبت شرکت در اصفهان کادر زیر را تکمیل کنید.

خدمات ثبت ایزو تماس