ثبت شرکت آنلاین

شرایط ثبت شرکت آنلاین

شرکت های تجاری بصورت آنلاین قابل ثبت و تاسیس می باشند و در این قسمت می توانید اطلاعات لازم را در باره شرایط و مراحل ثبت شرکت آنلاین بدست بیاورید. به منظور تاسیس و راه اندازی انواع شرکتهای تجاری و غیر تجاری در ایران و خارج از کشور، روش های حضوری و اینترنتی وجود دارد که سریع ترین و کم هزینه ترین راه، اقدام از طریق ثبت شرکت اینترنتی می باشد.

در این بخش از سامانه ثبت شرکت و برند دنیای ثبت، بصورت جامع به آموزش ثبت اینترنتی شرکتها در ایران می پردازیم. فرقی نمی کند که قصد راه اندازی کدام نوع شرکت را اعم از ( مسئولیت محدود، سهامی عام و خاص، تضامنی، تعاونی و نسبی ) داشته باشید. فرآیند کلی و عمومی با بررسی جزئیات در این مقاله بررسی شده است.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت شرکت آنلاین چیست؟

ثبت اینترنتی شرکت های تجاری، بستری آسان و سریع جهت تاسیس کسب و کار ها در قالب یک شرکت است. این قابلیت با استفاده از سامانه دنیای ثبت، بستر این را فراهم کرده است تا شما بدون نیاز به مراجعه به سازمان ثبت شرکتها و درگیر شدن با مراحل اداری، تنها با چند کلیک مراحل ثبتی خود را آغاز کنید. از طریق سامانه دنیای ثبت قادر هستید تا در تمامی شهر های ایران، با در نظر گرفتن مدارک ثبت شرکت آنلاین، پرداخت هزینه ها و فراهم کردن شرایط لازم، بصورت قانونی و رسمی در سامانه کشوری یک شرکت به نام خود داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت بصورت آنلاین

مدارک جهت ثبت شرکت بصورت آنلاین

تاسیس شرکتهای تجاری و غیر تجاری در انواع مختلف، همیشه نیاز به تهیه مدارک خاص خود داشته است. این مدارک برای پیگیری بصورت اینترنتی، شامل موارد زیر می باشد. لازم به ذکر است، شما می توانید به منظور پیگیری تهیه مدارک و مجوز های لازم، راهنمایی های مورد نیاز را از طریق دریافت مشاوره رایگان در سامانه دنیای ثبت، کسب کنید.

  • در اختیار داشتن تصویر کارت ملی و شناسنامه اعضای شرکت
  • تنظیم اساس نامه، شرکت نامه و تقاضانامه ی ثبت شرکت آنلاین و اینترنتی
  • در صورت پیگیری مراحل ثبتی به وسیله وکیل، وکالت نامه مورد نیاز است
  • تهیه جواز های مورد نیاز همانند، جواز کسب و پروانه بهره برداری و تاسیس
  • صورت جلسه مجمع بصورت جامع

این مدارک بر اساس نوع شرکتها ( سهامی خاص، مسئولیت محدود، سهامی عام، تضامنی، تعاونی و ... ) ممکن است با تفاوت های اندکی مورد نیاز باشد. اما بصورت کلی اصلی ترین مدارک برای تاسیس شرکتها بصورت اینترنتی و آنلاین به شرح بالا می باشد.

مجوز های لازم برای ثبت شرکت آنلاین

نحوه ثبت شرکت آنلاین

طبق قوانین موجود در سامانه ثبت شرکتهای ایران، برای تاسیس کلیه شرکتهایی که در حوزه: مواد دارویی، غذایی، بهداشتی و مواردی که با سلامت مردم در ارتباط است، نیاز به کسب مجوز ها از مراجع قانونی و رسمی می باشد. این مجوز ها بر اساس نوع کسب و کار شما مشخص می شود.

هزینه ثبت شرکت اینترنتی

هزینه راه اندازی و تاسیس یک شرکت بصورت آنلاین، شامل مواردی مثل: تهیه مجوز های لازم، تشکیل پرونده در اداره ثبت شرکتهای ایران یا کشور مورد نظر، هزینه های انتشار آگهی تاسیس در روزنامه رسمی کشور، تشکیل پرونده، تهیه و تنظیم اساس نامه، هزینه پست و مواردی این چنین دریافت می شود. البته در نظر داشته باشید که به دلیل پیگیری شما بصورت اینترنتی، این تعرفه در پایین ترین حد خود قرار خواهد گرفت و هزینه های اضافی حذف خواهد شد. به دلیل نوسانات ارزی و تغییر قیمت ها، برای اطلاع دقیق از قیمت و هزینه ثبت شرکت آنلاین، با کارشناسان ما در سامانه دنیای ثبت تماس بگیرید.

مزایای استفاده از سامانه آنلاین دنیای ثبت برای ثبت شرکت آنلاین در ایران

  1. کاهش هزینه های اضافی کاربران و افراد متقاضی
  2. افزایش سرعت در مراحل اداری
  3. پیگیری توسط کارشناسان متخصص و مسلط به امور حقوقی
  4. ثبت و تاسیس قانونی شرکت ها در سامانه رسمی کشور ایران و سایر کشور ها
  5. بهره مندی از مزایای تاسیس شرکت مانند: دریافت وام، اشتغال زایی، شرکت در مناقصات و مزایده های تجاری
  6. امکان صادرات و واردات با دریافت کارت بازرگانی

انواع شرکتهای قابل ثبت بصورت آنلاین و اینترنتی در سامانه دنیای ثبت

شرکت های تجاری انواع مختلفی دارند و از مهم ترین آنها که افراد زیادی متقاضی تاسیس و ثبت آن می باشند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شرکتهای مسئولیت محدود و سهامی، به دلیل افزایش تقاضا به نسبت سایر شرکتها در ایران، به عنوان مهم ترین اولویت افراد شناخته شده است. از همین رو به بررسی مختصری در باره شرایط و ویژگی های این دو نوع شرکت تجاری در ایران می پردازیم تا برای انتخاب، با اطلاعاتی کافی اقدام به تاسیس و ثبت کنید.

پیگیری ثبت شرکتهای سهامی بصورت آنلاین و اینترنتی

پیگیری ثبت اینترنتی شرکت

شرکتهای سهامی اعم از : سهامی خاص و عام، که می توانید درخواست ثبت آنها را بصورت اینترنتی در سامانه دنیای ثبت درج کنید، یکی از اصلی ترین انواع شرکتها می باشند. سرمایه افراد در این شرکتها در قالب واحد هایی به نام سهام، در می آید و بر اساس خاص و عام بودن، ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال شرکتهای سهامی عام می توانند برای تامین سرمایه خود، بخشی از سهام را روانه بازار بورس کرده و مردم قادر به خرید آنها باشند. در طرف دیگر سهامی خاص، قابل ارائه در بورس نمی باشد و تمام سرمایه باید توسط افراد موسس تهیه شود. برای راه اندازی و تاسیس این نوع شرکتهای تجاری نیاز به تهیه حداقل سرمایه و حضور حداقل 3 نفر به عنوان مدیر می باشد.

پیگیری ثبت و تاسیس شرکت مسئولیت محدود بصورت آنلاین

گروه دوم شرکتهای مسئولیت محدود می باشند که برای تاسیس آنها بصورت اینترنتی، باید بدانید که نیاز به حضور حداقل 2 نفر می باشد. همچنین در این شرکتها چیزی به عنوان سهم وجود نداشته و می تواند با اهداف تجاری و غیر تجاری تاسیس شوند. در اسم این شرکتها باید واژه مسئولیت محدود درج شده و در نظر داشته باشید که هر فرد بر اساس میزان سرمایه خود مسئول می باشد.

آموزش مراحل ثبت انواع شرکت بصورت آنلاین و غیر حضوری

ثبت شرکت آنلاین چه مراحلی دارد؟

تا اینجا با اصلی ترین موارد مربوط به ثبت و تاسیس شرکتها بصورت آنلاین و اینترنتی آشنا شدیم. اما برای شروع کار از کجا باید آغاز کرد؟ شما می توانید با در نظر گرفتن انواع شرکتها، یکی از آنها را انتخاب کرده و با تهیه مدارک مورد نیاز، درخواست خود را از طریق سامانه دنیای ثبت، درج کنید. در سریع ترین زمان تیم حقوقی ما با شما تماس گرفته و مراحل تاسیس آغاز خواهد شد. در این روش بسیاری از هزینه های اضافی شما حذف خواهد شد و در بازه زمانی مناسب یک شرکت تجاری یا غیر تجاری در ایران یا کشور های خارجی را بصورت قانونی تاسیس خواهید کرد.

مشاوره رایگان ثبت شرکت بصورت آنلاین

سامانه ثبت شرکت و ثبت برند دنیای ثبت، با ارائه خدمات مشاوره رایگان برای تاسیس و راه اندازی انواع شرکتهای تجاری و غیر تجاری بصورت اینترنتی، دغدغه بسیاری از کاربران را در ایران برطرف می کند. شما می توانید با ثبت درخواست مشاوره خود، اطلاعات لازم را در باره بهترین روش انجام و فرآیند ثبتی بدست بیاورید و با تیم متخصص ما، شرکت خود را در شهر های مختلف ایران و حتی خارج از کشور، تاسیس کنید.

سوالات متداول

هزینه ثبت شرکت آنلاین در ایران چقدر است؟

بستگی به روش انتخابی شما و موسسه مورد نظر، این هزینه ها متغییر می باشد. برای اطلاع دقیق از تعرفه و قیمت ها با ما در تماس باشید.

آیا می توان بصورت اینترنتی شرکت مسئولیت محدود تاسیس کرد؟

بله. با مراجعه به بخش ثبت درخواست می توانید مراحل تاسیس شرکت مسئولیت محدود خود را بصورت آنلاین و اینترنتی در ایران آغاز کنید.


برای مشاوره رایگان در امور ثبتی و حقوقی فرم زیر را پر کنید

انواع شرکت

انواع شرکت های تجاری و غیر تجاری، موضوع اصلی ما در این مقاله از سامانه دنیای ثبت است. پیش از معرفی و بررسی انواع شرکتها در ایران، بهتر است تا با واژه شرکت آشنا شویم. شرکت به مجموعه ای از افراد و شخصیت های حقوقی ( از 2 نفر به بالا ) گفته می شود که با اهداف اقتصادی یا تجاری، پیگیری یک فعالیت عمده هستند.

انواع شرکت ها

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس