ثبت برند در مشهد ( خراسان رضوی)

ثبت کردن برند در مشهد

ثبت برند تجاری در مشهد، شامل تهیه مدارک، شرایط، پرداخت هزینه ها و ثبت در سامانه مالکیت معنوی مشهد می شود که با پیگیری این مراحل می توانید یک نام تجاری ( نمانام) برای شرکت خود یا یک علامت تجاری شخصی را ثبت کنید. شهر مشهد به دلیل جمعیت بالا و رواج کسب و کار های مختلف و شناخته شدن به عنوان یک قطب گردشگری مذهبی، پتانسیل های رشد را برای شرکتهای تجاری و افراد حقیقی یا حقوقی فراهم کرده است.

به عنوان مثال در حوزه زعفران و لباس، با ثبت برند تجاری در انواع مختلف، می توانید کسب و کار خود را گسترش داده و با پیروی از اصول بازاریابی، سود خوبی بدست بیاورید. آموزش ثبت برند در خراسان رضوی یا مشهد، بصورت کلی مراحل ساده ای داشته که در این مقاله از سامانه ثبت شرکت و برند دنیای ثبت به آن می پردازیم.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت برند در مشهد چیست؟

اساسا زمانی که افراد به دنبال شرایط و مراحل ثبت برند در خراسان رضوی هستند، ابتدا بایستی تعریف جامع و کاملی در باره برند و مزایای آن را مطالعه کنند. بصورت کلی ثبت برند در مشهد یعنی : پیگیری مراحل، فراهم کردن مدارک و پرداخت هزینه ثبت برند، برای دریافت یک نام یا نشان تجاری منحصر به فرد می باشد. فرقی نمی کند که متقاضی دریافت لوگو یا برند در این شهر باشید، بلکه بایستی از اصول و قوانین موجود مطلع بوده و قدم به قدم مراحل را پیش ببرید.

لازم به ذکر است شما می توانید پیگیری مراحل ثبت نام و نشان تجاری خود را از طریق سامانه دنیای ثبت و از صفحه ثبت برند آنلاین در مشهد، پیگیری کنید. در ادامه به بررسی قوانین، مدارک و هزینه های لازم جهت تاسیس یک علامت تجاری در استان خراسان می پردازیم.

مدارک ثبت برند در مشهد

مدارک ثبت کردن برند در مشهد چیست

تهیه و تکمیل مدارک مورد نیاز برای تاسیس یک علامت تجاری منحصر به فرد در این شهر، مهم ترین قدمیست که بایستی به دقت آن را انجام دهید. به منظور ثبت نشان تجاری در گام اول باید توجه داشته باشید که برند شما حقیقی است یا حقوقی. همچنین اگر قصد داشته باشید تا برند یا لوگوی خود را بصورت لاتین یا بین المللی ثبت کنید، بایستی اقدام به ثبت برند لاتین در مشهد کنید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند تجاری برای اشخاص حقیقی در خراسان رضوی

اشخاص حقیقی شامل افرادی می شود که بصورت شخصی قصد دارند تا لوگو یا برند تجاری خود را بصورت قانونی در سامانه رسمی به ثبت برسانند. این افراد بایستی مدارک زیر را تهیه کنند:

  • شناسنامه و کارت ملی شخص درخواست کننده یا ارائه تصویر از این دو
  • ارائه تصویر از برند یا لوگوی مورد نظر در ابعاد 6 سانتی متر در 6 سانتی متر
  • بسته به حوزه فعالیت برند، دریافت مجوز های لازم از شهر مشهد
  • برای برند های بین المللی یا لاتین، کارت بازرگانی الزامیست
  • ارائه مشخصات کلی، آدرس، کد پستی، شماره همراه
  • پرداخت هزینه ها

مدارک لازم ثبت برند و لوگو در شهر مشهد ( اشخاص حقوقی و شرکتها)

مدارک اشخاص حقوقی برای ثبت برند در مشهد

اشخاص حقوقی که معمولا پس از ثبت شرکت ، اقدام به ثبت برند یا لوگو در شهر مشهد می کنند، بایستی مدارک زیر را تهیه کنند.

  1. ارائه مدارک شناسایی شخص صاحب امضاء در شرکت ثبت شده شهر مشهد، شامل: کارت ملی و شناسنامه
  2. دریافت کلیه مجوز های لازم بر اساس حوزه فعالیت تجاری در شهر مشهد مانند: جواز کسب
  3. ارائه کارت بازرگانی برای ثبت برند های بین المللی در خراسان رضوی
  4. اساس نامه، روزنامه ثبت آخرین تغییرات شرکت، آگهی تاسیس شرکت در مشهد
  5. تهیه یک تصویر از لوگو یا برند مورد نظر

هزینه ثبت برند در مشهد

ثبت برند در مشهد چقدر هزینه دارد

هزینه ثبت برند در شهر مشهد بر اساس نوع نام تجاری یا لوگوی شما تعیین می شود. یعنی قیمت و تعرفه برند های حقیقی و حقوقی، با بین المللی تفاوت هایی دارد. از طرف دیگر روشی که برای پیگیری مراحل و فراهم کردن شرایط ثبت برند تجاری خود در این شهر، انتخاب می کنید، در تعیین قیمت و هزینه تاثیر گذار است. برای اطلاع دقیق از تعرفه ها و قیمت ها می توانید با سامانه دنیای ثبت در ارتباط باشید. بصورت کلی این فرآیند هزینه بالایی نداشته و می توانید امور خود را به ما واگذار کنید

هزینه های لازم جهت ثبت لوگو یا نام تجاری در مشهد

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که این هزینه ها صرف چه اموری می شود. بصورت کلی برای ثبت نام اصولی وصحیح در سامانه مالکیت معنوی، تشکیل و تهیه پرونده در شهر مشهد، پرداخت هزینه آگهی های لازم برای انتشار در روزنامه رسمی، حق ثبت برند در خراسان رضوی، در نظر گرفته شده است.

شرایط و آموزش ثبت برند در مشهد

طریقه ثبت برند در مشهد

تا اینجا متوجه شدیم که برای پیگیری و داشتن یک لوگو یا برند تجاری در استان خراسان، بایستی مدارک ثبت برند وهزینه های لازم را در نظر بگیرید. بصورت کلی و جامع، در شهر مشهد برای داشتن یک علامت تجاری یا برند اختصاصی، شرایط سختی وجود ندارد و بایستی با مراحل آن آشنا باشید.

در قدم اول باید چندین اسم برای برند مورد نظر خود انتخاب کنید و پس از آن، از طریق صفحه استعلام برند دنیای ثبت، اقدام به پیگیری کنید که آیا این اسم مورد نظر شما از پیش ثبت شده است یا نه. ما در سامانه دنیای ثبت استعلام کلیه برند های ثبت شده تا امسال را بصورت رایگان برای شما گرفته و نتیجه را اعلام می کنیم.

استعلام برند های ثبت شده در مشهد

چگونه از برند ثبت شده در مشهد استعلام بگیریم

از مهم ترین قوانینی که باید برای ثبت نشان تجاری یا لوگو در این شهر بدانید، عدم انتخاب اسامی تکراری و از پیش ثبت شده است. برای اینکار بر روی این لینک کلیک کنید تا به صفحه استعلام برند رفته و با درج نام برند مورد نظر خود برای ثبت در شهر مشهد، از کلیه اسامی که تا کنون انتخاب شده است، مطلع شوید. کارشناسان ما در سامانه دنیای ثبت، در سریع ترین زمان نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد.

مالیات ثبت برند تجاری در خراسان رضوی

یکی از نگرانی هایی که برای افراد حقیقی و حقوقی وجود دارد، سوالاتی در باره میزان مالیات برای ثبت برند در شهر مشهد است. لازم است بدانید که ثبت لوگو یا نام تجاری در این شهر فاقد مالیات بوده و نیاز به پرداخت هزینه های اضافی نمی باشد.

ثبت برند آنلاین در مشهد

ثبت برند در مشهد به صورت آنلاین

بسیاری از افراد به دلیل مشغله های کاری و عدم اطلاع از مسائل حقوقی یا مراجعه به صورت حضوری، تمایل به ثبت برند آنلاین در مشهد دارند. برای اینکار می توانید با ورود به صفحه ثبت برند آنلاین دنیای ثبت، درخواست خود را ثبت کرده تا بدون پرداخت هزینه های اضافی، پیگیری مراحل ثبتی شما را از صفر تا 100 انجام دهیم. با انجام این کار در زمان شما صرفه جویی شده و سریع تر می توانید به نتیجه مطلوب برسید.

اعتبار برند های ثبت شده در شهر مشهد

خب تا اینجا در ارتباط با کلیه شرایط، مدارک و استعلام برند های ثبت شده در مشهد آشنا شدیم. حال پس از ثبت برند در خراسان رضوی، اعتبار نام تجاری یا لوگوی ما چقدر است؟ آیا تا آخر عمر می توان از آن استفاده کرد یا خیر! لازم است بدنید که کلیه علائم تجاری ثبت شده در مشهد اعتبار 10 ساله داشته و پس از آن بایستی اقدام به تمدید برند کنید.

قرارداد ثبت نشان تجاری و لوگو

قوانین و مقررات ثبت برند در مشهد

با عقد قرارداد رسمی و معتبر در سامانه دنیای ثبت، می توانید پیگیری مراحل ثبت نشان تجاری خود در شهر مشهد را به ما واگذار کرده و کلیه فرآیند بصورت واضح و گام به گام با شما پیش خواهد رفت. کلیه شرایط، قوانین، هزینه ها، مدارک، اعتبار و تشکیل پرونده در این قرارداد ذکر خواهد شد و می توانید با خیالی راحت امور ثبتی خود را به ما واگذار کنید.

جمع بندی

متقاضیان ثبت لوگو و برند های تجاری در شهر مشهد، سالیانه درخواست های زیادی برای اینکار دارند. به منظور انتخاب روش صحیح و درست بهتر است تا اطلاعات لازم را در این باره کسب کنید و سپس با توجه به شرایط خود، بهترین روش ثبت برند را انتخاب کنید. ما در سامانه دنیای ثبت ارائه دهنده خدمات ثبت شرکت و برند در ایران و خارج هستیم و در صورت تمایل، می توانید با دریافت مشاوره رایگان ثبت برند شروع کنید.

شرایط ثبت برند در مشهد چیست؟

تهیه مدارک مورد نیاز، اطلاع از قوانین ثبت برند، استعلام برند های ثبت شده و پرداخت هزینه ها، کلی ترین شرایط برای ثبت لوگو یا نام تجاری در مشهد می باشند.

آیا ثبت برند در خراسان رضوی بصورت آنلاین امکان پذیر است؟

بله شما می توانید با مراجعه به سامانه دنیای ثبت، درخواست خود را بصورت اینترنتی ثبت کنید تا مراحل شما آغاز شود.


برای ثبت برند در استان خراسان و مشهد فرم زیر را پر کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس