ثبت برند شخصی در تهران

شرایط ثبت برند شخصی در تهران

ثبت برند شخصی در تهران، به کسب و کار شما هویت می‌بخشد. با این کار علاوه بر افزایش اعتبار برندتان، سبب می‌شود تا مشتریان بیش از پیش به شما اعتماد کنند. از آنجا که سرمایه هر شرکت و کسب و کار، اعتماد مشتریانش است، خوب است تا در این راستا تلاش کنید. در صورتی که قصد ثبت برند در تهران از نوع علامت تجاری شخصی دارید، ادامه این مقاله از سامانه دنیای ثبت را از دست ندهید.

تماس با ما فرم مشاوره رایگان

برند شخصی چیست؟

به ترکیبی خاص شما که مهارت، تجربه و شخصیتتان را نمایش می‌دهد، برند شخصی می‌گویند. در حقیقت برای ساختن یک برند شخصی، باید بدانید که دوست دارید دنیا چگونه و با چه دیدگاهی به شما نگاه کند؛ سپس همانگونه رفتار کنید. جامعه باید قادر باشد تا از طریق برند شخصی، به داستان زندگی، نگرش و رفتارهای شما پی ببرد. از طرفی می‌توان از برند شخصی برای متمایز بودن از دیگر افراد، استفاده کرد. در صورت طراحی مناسب برند شخصی، قادر هستید تا آن را به شغلتان مرتبط کرده و از این طریق، کسب و کارتان را تبلیغ کنید.

به بیان حرفه‌ای‌تر، برند شخصی همان تصویر و چیزی است که مردم در شما خواهند دید. طرز نگاه آن‌ها همیشه تلفیقی از واقعیت، رفتاری که نمایش می‌دهید، مطالب رسانه‌ها و برداشت خودشان از اطلاعات موجود درباره شما است. شما آزاد هستید تا به توسعه و طراحی برند شخصی خود پرداخته یا اجازه دهید به صورت طبیعی رشد کند. توجه داشته باشید که با طراحی برند شخصی، مردم همان چیزی را خواهند دید که شما می‌خواهید.

در گذشته‌های نه چندان دور، داشتن برند شخصی بسیار محدود بود. شما فقط می‌توانستید از طریق کارت ویزیت یا روش‌های اینچنینی خود را به دیگران معرفی کنید. این در حالی است که در عصر اینترنت، مردم از سراسر دنیا به وسیله فضای مجازی در ارتباط هستند. فاصله دیگر معنا نداشته و هر رفتار و واکنش شما توسط مشتریانتان مورد بحث قرار می‌گیرد.

مدارک ثبت برند شخصی در تهران

ثبت برند شخصی در تهران چه مدارکی لازم دارد

برای ثبت برند شخصی در تهران، به مدارکی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، نیاز دارید. اگر از کارهای اداری خسته شده‌اید، می‌توانید برای این کار و ارائه دیگر خدمات، روی کارشناسان سامانه دنیای ثبت حساب کنید. مدارک ثبت برند شخصی مورد نیاز عبارتند از:

  • تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی ثبت
  • داشتن ثنا برای عضویت در سامانه و داشتن کارتابل
  • گواهی امضا جهت عضویت در سایت سامانه مالکیت معنوی که از دفترخانه اسناد رسمی بایدآن را دریافتکنید.
  • مجوز فعالیت: هر نوع مجوزی که ثابت کند شما در حوزه‌ای که درخواست ثبت آن را دارید، فعالیت می‌کنید. این مجوز می‌تواند پروانه کسب، جواز تاسیس یا... باشد.
  • تاییدیه صمت برای مجوز فعالیت
  • چنانچه برندتان شامل حروف لاتین و انگلیسی است، برای ثبت علامت تجاری بایدکارت بازرگانی نیز ارائه شود.
  • لازم به ذکر است در صورتی که امور ثبت توسط نماینده یا وکیل قانونی انجام خواهد شد، تصویر وکالتنامه رسمی همراه مدارک در سامانه ارسال شود.

مراحل ثبت برند شخصی در تهران

پس انتخاب نام و استعلام برند ، حال نوبت به تهیه مدارک مورد نیاز، می‌رسد. پس از آن باید به ثبت نام در سامانه مورد نظر و اخذ گواهی امضا پرداخت. سپس به پر کردن اطلاعات درخواست شده در حساب کاربری خود پرداخته و آن‌ها را تایید کنید. حال زمان تنظیم و ثبت اظهار نامه برند است. باید مدارک خواسته شده را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایید. زمانی که هزینه مورد نیاز را پرداخت کردید، از برگه نمایش داده شده پرینت گرفته و آن را در جایی امن نگهداری کنید.

برای انجام مرحله بعد، به حضور فیزیکی در یکی از دفاتر اسناد رسمی، نیاز دارید. در آنجا باید با تایید اطلاعت وارد شده در سامانه، فرم تایید و گواهی امضا را تحویل بگیرید. حال زمان آن رسیده تا با وارد کردن اطلاعات فرم در سامانه، رمز عبور و نام کاربری خود را دریافت نمایید. حال درخواست شما به کارشناسان مربوطه، تحویل داده می‌شود. پس از بررسی و تایید شدن توسط کارشناسان، پیامکی به شما ارسال خواهد شد.

پیگیری ثبت برند خصوصی توسط سامانه دنیای ثبت

شما می توانید بجای مراجعه به اداره مالکیت معنوی در تهران، با دریافت مشاوره کاملا رایگان، پیگیری های لازم را از طریق سامانه دنیای ثبت انجام دهید.

هزینه ثبت برند شخصی در تهران

هزینه ثبت برند شخصی در تهران

به طور کلی برای ثبت برند شخصی در تهران، باید برای موارد زیر هزینه کرد. از جمله موارد شامل هزینه ثبت برند می‌توان به فهرست زیر اشاره نمود:

  • هزینه اظهار نامه
  • هزینه چاپ آگهی در روزنامه رسمی کشور برای نوبت اول
  • هزینه چاپ آگهی در روزنامه رسمی کشور برای نوبت دوم
  • پرداخت تعرفه حق الثبت

مدت زمان ثبت برند شخصی در تهران

از آنجا که ثبت برند شخصی در تهران از مراحل زیادی تشکیل شده است، طبیعتاً انجام آن مقداری طول خواهد کشید. به طور کلی می‌توان انتظار داشت که انجام تمامی این مراحل، چیزی در حدود 3 ماه کامل، زمان ببرد.

مشاوره رایگان ثبت برند شخصی در تهران

ثبت برند شخصی در تهران، فرایندی حساس و در عین حال، وقت‌گیر است. بسیاری افراد ممکن است تا به دلیل نداشتن وقت یا گیج شدن، برای این کار به کمک افراد حرفه‌ای و با تجربه نیاز داشته باشند. برای برخورداری از مشاوره رایگان ثبت برند شخصی در تهران و دیگر خدمات مربوطه، می‌توانید از کارشناسان سایت سامانه دنیای ثبت، کمک بگیرید.

ثبت برند شخصی لاتین در تهران

در بازار امروز ایران، مردم به برندهایی که نام لاتین دارند، توجه بیشتری می‌کنند. برخی افراد نیز برای راحتی کارشان در زمان صادرات یا معامله با تجاران خارجی، به ثبت برند شخصی در تهران، روی می‌آورند. در صورتی که قصد ثبت برند لاتین را دارید، با کارشناسان سایت سامانه دنیای ثبت، تماس بگیرید.

ثبت برند شخصی به صورت آنلاین در تهران

ثبت برند شخصی در تهران به صورت آنلاین

اگر از انجام کارهای اداری به ستوه درآمده‌اید، می‌توانید برای ثبت برند آنلاین در تهران، اقدام کنید. کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای وب سایت سامانه دنیای ثبت، در تمامی مراحل این کار، همراه شما خواهند بود.

نتیجه گیری

ثبت برند شخصی در تهران، کاری است که بسیار به پیشرفت کسب و کار شما کمک می‌کند. در صورتی که برای انجام مراحل این کار به کمک نیاز دارید، با کارشناسان سامانه دنیای ثبت تماس گرفته و مشکل خود را با آن‌ها مطرح کنید. در صورتی که پیش از این‌ها تجربه ثبت برند را داشته‌اید، نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

برای ثبت برند شخصی به کجا مراجعه کنیم؟

با مراجعه به سامانه ثبت برند دنیای ثبت میتوانید مراحل را طی کنید.

ثبت برند شخصی در استان تهران به صورت غیر حضوری و آنلاین امکان دارد؟

بله میتوانید با ارسال مدارک مورد نیاز این کار را کاملا غیر حضوری انجام دهید.

برای مشاوره رایگان و همچنین جهت ثبت برند شخصی فرم زیر را پر کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس