ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز

برای ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز نیازی نیست که ابتدا شرکت معمولی تاسیس کنید و سپس آن را به شرکت دانش بنیان تبدیل کنید. البته اگر یک شرکت معمولی دارید و می¬خواهید آن را به شرکت دانش بنیان تبدیل کنید، جای نگرانی ندارد. ابتدا باید تعریف شرکت¬های دانش بنیان را دانسته و شرایط دانش بنیان شدن را بررسی کنیم.

اگر قصد دارید شرکت خود را به شرکت دانش بنیان تبدیل کنید یا شرکت دانش بنیان در شیراز ثبت کنید کافیست شرایط ثبت شرکت دانش بنیان را در این مقاله بخوانید. این متن را تا انتها مطالعه کنید و اگر سوالی داشتید در قسمت نظرات بنویسید یا با ما تماس بگیرید.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز چیست؟

ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز چگونه است

شرکت دانش بنیان تعاریف متفاوتی دارد و نمی توان برای آن تعریفی مشخص ارائه کرد. شرکتهای دانش بنیان یکی از ستون ها رشد علمی، فناوری و اقتصادی در کشور محسوب می شوند؛ به همین دلیل دولت حمایت های بی حدومرزی برای این شرکت ها در نظر گرفته است. به طور کلی از نظر مالکیت سه نوع شرکت دانش بنیان وجود دارد که شامل:

  • شرکت­های دانش بنیانی که مالکین و مدیران آن اعضای هیئت علمی باشند
  • شرکت­های دانش بنیانی که مالکیت آنها بر عهده دانشگاه­ها یا موسسات علمی است
  • شرکت­های دانش بنیانی که در دست بخش خصوصی بوده و مالکیت آن بر عهده اشخاص دیگر است.

شرکت های دانش بنیان از نظر فعالیت به 5 دسته تقسیم می شوند:

  1. شرکت دانش بنیان خدماتی
  2. شرکت دانش بنیان صنعتی
  3. شرکت دانش بنیان تولیدی
  4. شرکت دانش بنیان تازه تاسیس شده
  5. شرکت دانش بنیان در مرحله تجاری سازی

شرایط ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز

ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز چه شرایطی دارد

اگر تصمیم گرفته اید شرکت خود را به شرکت دانش بنیان تبدیل کنید باید بگوییم تصمیم خوبی گرفته اید. ابتدا لازم است بدانید که شرایط ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز آسان نیست و سختی های خود را دارد. تیم متخصص ما می تواند شرکت شما را در کمترین زمان ممکن به عنوان دانش بنیان ثبت کند. اما این شرایط چیست؟

برای تاسیس شرکت دانش بنیان باید ابتدا شرکت سهامی خاص یا شرکت با مسئولیت محدود داشته باشید و آن را به دانش بنیان تبدیل کنید. پس از این که مدارک خود را در سایت بارگذاری کردید، باید 1 تا 2 روز صبر کنید تا نتایج اعلام شود.

  • داشتن یک اختراع داخلی یا بین المللی
  • داشتن سه سال سابقه مدیریت و یا فعالیت علمی
  • داشتن لیسانس و یا بالاتر
  • رد کردن بیمه برای 3 نفر از پرسنل به مدت 6 ماه
  • همچنین نیمی از درآمد یکساله شرکت باید از طریق دستاوردهای علمی یا پژوهشی شرکت باشد.
  • شرکت باید تولیدکننده کالاهای حوزه دانش بنیانی بوده و دانش بدست آمده با استفاده از تحقیق و توسعه و کارهای علمی باشد.

مدارک لازم ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز

ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز چه مدارکی لازم دارد

ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز نیز همانند تمامی کارهای اداری و قانونی نیاز به مدارک مهمی دارد. هر چه مدارک شما کامل تر باشد، سریعتر می توانید شرکت خود را دانش بنیان کرده یا شرکت دانش بنیانی تاسیس کنید. در این قسمت لیستی از مدارک ثبت شرکت دانش بنیان را جمع آوری کرده ایم. شما می توانید طبق این لیست مدارک خود را آماده کنید:

  • اساسنامه شرکت
  • مجوز تاسیس و پروانه بهره­برداری
  • رزومه شرکت
  • کپی مدارک تحصیلی اعضا
  • تمامی مدارک ثبتی شرکت
  • لیست پرسنل، بیمه شرکت، وضعیت حقوق، دستمزد و مزایا
  • ارائه طرح توجیهی برای محصول شرکت
  • آگهی تاسیس و روزنامه رسمی

هزینه ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز

برای ثبت شرکت دانش بنیان، شما حتی با 100 هزار تومان سرمایه نیز می توانید کار خود را آغاز کنید. البته اگر قصد دارید این کار را به سامانه دنیای ثبت بسپارید لازم است هزینه دستمزد هم بپردازید. هزینه ثبت شرکت دانش بنیان به پارامترها و عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان هزینه دقیقی را بیان کرد. نوع شرکت دانش بنیان، نوع محصولات یا خدمات شرکت شما، تکمیل بودن مدارک و... همگی از مواردی است که می¬تواند روی هزینه ثبت دانش بنیانی شرکت موثر باشد.

ثبت شرکت دانش بنیان به صورت آنلاین در شیراز

تاسیس یک شرکت دانش بنیان به تجربه و راهنمایی نیاز دارد. شاید حتی بتوانید به تنهایی تمامی مراحل را طی کنید؛ اما با یک اطلاعات اشتباه مسیر خود را تغییر دهید. ثبت شرکت آنلاین از نوع دانش بنیان به صورت از موضوعاتی است که افراد همیشه به دنبال آن هستند. خیلی مهم است که بتوانید بدون نیاز به حضور و به صورت آنلاین شرکت دانش بنیان خود را راه اندازی کنید. ما این کار را برای شما به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور انجام می دهیم.

مشاوره رایگان ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز

یکی از خدماتی که مراکز ثبت شرکت باید به متقاضیان ارائه دهند مشاوره است. تیم ما تمامی مشاوره های خود را رایگان انجام می دهد و به حقوق مشتری اهمیت زیادی قائل است. در مشاوره رایگان شما می توانید هر سوالی در زمینه ثبت، مزایا، شرایط و پیگیری ها را بپرسید. ما در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

پیگیری ثبت شرکت دانش بنیان توسط سامانه دنیای ثبت

سامانه دنیای ثبت تا انتها کار را انجام داده و نتایج را به شما نشان میدهد. گاهی متقاضیان از این می ترسند که زحماتشان به سرانجام نرسد و مدام با تیم دنیای ثبت تماس می گیرند. ما در تمامی مراحل همراه شما هستیم و مشکلات شما را حل می کنیم. ما همیشه در حال پیگیری روند کار مشتریان خود هستیم و نتایج را به آنها اطلاع می دهیم.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی انواع شرکت های دانش بنیان و شرایط ثبت آن پرداختیم. همچنین هزینه های ثبت شرکت دانش بنیان را گفتیم تا در این مسیر دچار مشکل نشوید. مدارک مورد نیاز را بخوانید و همگی آنها را حاضر داشته باشید تا روند شرکت سریعتر پیش برود.

برخی افراد به دلیل مشغله زیاد کاری و یا موارد دیگر نمی توانند خود به ثبت شرکت دانش بنیان در شیراز بپردازند. شرکت ما با تجربه های زیاد در زمینه ثبت شرکت دانش بنیان آماده است تا صفر تا صد دانش بنیان کردن شرکت شما یا ایجاد شرکتی دانش بنیان را به عهده بگیرد. با ما تماس بگیرید تا تیم ما با صبر و حوصله شما را راهنمایی کند.

میزان معافیت مالیاتی در این شرکتها چقدر است؟

خوشبختانه معافیت مالیاتی در شرکتهای دانش بنیان 100% است و شما هیچ مالیاتی برای شرکت خود نمی‌پردازید.

اگر در مدارک مشکلی داشتم یا سوالی برایم پیش آمد چه کنم؟

تیم مجرب ما همیشه آماده است تا به شما کاربران گرامی خدمت رسانی کند. برای حل مشکل خود می توانید با شماره تلفن ما تماس گرفته و یا در قسمت نظرات سوال را خود را بپرسید تا سریعا به آن پاسخ دهیم.

برای مشاوره رایگان و همچنین جهت درخواست ثبت فرم زیر را پر کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس