ثبت شرکت مسئولیت محدود در مشهد

شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود در مشهد

شهر مشهد واقع در خراسان رضوی، میزبان مناسبی برای ثبت شرکت مسئولیت محدود می باشد و البته پیش از اقدام برای این کار، باید به آموزش کامل از شرایط تاسیس آن بپردازید. ثبت شرکت مسئولیت محدود در شهر مشهد، یکی از روش های آسان و بسیار کاربردی برای تشکیل شخصیت حقوقی و فعالیت تجاری اقتصادی در این شهر است.

برای تاسیس شرکتهایی تحت این عنوان، اصلی ترین موضوعاتی که باید به آن توجه داشت : مدارک مورد نیاز، مجوز ها، نحوه پیگیری، پرداخت هزینه ها و استعلام ثبت شدن موجودیت شرکت در سامانه رسمی، اشاره کرد. لازم است پیش از بررسی مراحل و شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود در مشهد، شما می توانید کلیه مراحل را به سامانه دنیای ثبت واگذار کنید.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت شرکت مسئولیت محدود در مشهد چیست؟

یکی از انواع شرکتها ،ثبت شرکت با مسئولیت محدود است که در واقع به یک مسیر قانونی و اداری که شامل : تهیه کلیه مدارک مورد نیاز و انجام پیگیری های لازم است، گفته می شود. با پیگیری مراحل و شرایطی که منجر به تاسیس یک شرکت حقوقی در این شهر می شود، یک کمپانی با نام رسمی می تواند فعالیت خود را بصورت قانونی آغاز کند و از مزایای ثبت شرکت بهره مند شود. حال این نوع شرکت برای تاسیس نیاز به شرایط خاص خود را دارد که در ادامه از این مقاله از سامانه دنیای ثبت، به بررسی آن می پردازیم.

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود در مشهد

مدارک لازم برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در مشهد

مدارک ثبت شرکت در این نوع، شامل مجوز ها و اسنادی می باشد که با تهیه آنها می توانید اسم شرکت و کمپانی خود را در اداره ثبت شرکتهای مشهد به ثبت برسانید. با تهیه این مدارک شما می توانید به تنهایی یا از طریق یک وکیل و موسسه حقوقی اقدام به پیگیری مراحل تاسیس کنید.

  • ارائه مشخصات کلیه شرکای شرکت مسئولیت محدود ( شماره تماس، مدارک شناسایی کارت ملی و شناسنامه)
  • کد پستی معتبر و آدرس دقیق از محل تاسیس شرکت
  • اساس نامه، تقاضانامه و شرکتنامه مسئولیت محدود ( امضا شده توسط سهامداران و کلیه افرادی که باهم شریک هستند)
  • تهیه مجوز های مورد نیاز ( این مجوز ها بر اساس فعالیت شما تعیین می شود)
آموزش ثبت و تاسیس شرکت مسئولیت محدود در مشهد مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود در شهر مشهد

برای راه اندازی و تاسیس کمپانی خود تحت این نوع شرکت، در این بخش از مقالات سامانه دنیای ثبت به آموزش چگونگی انجام آن خواهیم پرداخت. بصورت کلی شما 2 راه برای این هدف دارید. یکی استفاده از سامانه حقوقی نظیر دنیای ثبت و دیگری پیگیری مراحل توسط شخص شما می باشد که به بررسی هر کدام می پردازیم.

پیگیری ثبت شرکت بصورت شخصی

پیگیری ثبت شرکت مسئولیت محدود در شهر مشهد در این روش شما باید در گام اول مدارک و مجوز های مورد نیاز را تهیه کنید و پس از آن به وبسایت که شامل اداره ثبت شرکتهای شهر مشهد می شود، مراجعه کنید. در این سامانه بر روی قسمت پذیرش کلیک کرده و از منوی نوع شرکت، گزینه مسئولیت محدود را انتخاب کرده و سپس اقدام به تکمیل فرم نمایش داده شده کنید.

انتخاب اسم برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در خراسان رضوی

در مرحله بعد شما باید 5 اسم به ترتیب اولویت و اهمیت در این سامانه وارد کنید. پیش از انتخاب اسم شرکت بهتر است از طریق استعلام شرکت های ثبت شده، به بررسی اسامی انتخاب شده بپردازید تا اقدام به انتخاب اسم تکراری نکنید.

آپلود اطلاعات

در گام بعدی کلیه اطلاعات خواسته شده از شما در باره نوع شرکت، زمینه فعالیت اقتصادی، مشخصات کلی، تعداد شرکا و میزان سرمایه نقدی را درج کنید. همچنین در صورت داشتن شعبه های مختلف اطلاعات شعب خود را نیز وارد کنید. همچنین باید اقدام به بارگذاری مدارک ثبت شرکت از جمله : اساسنامه و شرکت نامه کنید.

تائید اطلاعات و اسامی درج شده

در گام بعدی پس از تائید اسم انتخابی برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در مشهد، 2 نسخه صفحه به شما داده می شود و باید آن را دانلود کرده و توسط کلیه سهامداران در نسخه پرینت شده به باجه پستی در شهر مشهد ارسال کنید.

پیگیری ثبت شرکت توسط سامانه دنیای ثبت

اگر زمان و انرژی کافی برای پیگیری امور بصورت شخصی و انجام مراحل بالا را ندارید، شما می توانید کلیه امور خود برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در مشهد را به ما واگذار کنید. با این کار دیگر نیاز به پیگیری مراحل توسط شما وجود ندارد و کلیه فرآیند تاسیس شرکت شما در این شهر توسط کارشناسان با تجربه سامانه دنیای ثبت انجام می شود.

هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود در مشهد چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود در شهر مشهد چقدر است؟

محاسبه قیمت و هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در مشهد به متغیر های زیادی بستگی دارد. از اصلی ترین موارد موثر در تعیین نرخ و قیمت، نحوه انجام و پیگیری مراحل است. با این حال اگر تمایل دارید تا اطلاعات دقیقی درباره لیست قیمت و شرایط آن بدست بیاورید می توانید با ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

تاسیس و ثبت شرکتهای مسئولیت محدود یکی از روش های کاربردی و سریع در شهر مشهد شناخته می شود. شما می توانید برای انجام این کار از روش های مختلفی استفاده کنید که تمام آنها نیاز به یادگیری مطالبی که در این مقاله بررسی شد، خواهد داشت. برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شرکت مسئولیت محدود در مشهد نیز کافیست از طریق روش های ارتباطی، با وکلا و کارشناسان حقوقی ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را در سریع ترین زمان دریافت کنید.

شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود بصورت اینترنتی در مشهد چیست؟

برای ثبت درخواست خود کافیست فرم های درج شده در این صفحه را تکمیل کرده تا مراحل بصورت آنلاین پیگیری شود.

آیا می توانم از وکیل ثبت شرکت در مشهد بهره مند شوم؟

بله توسط سامانه دنیای ثبت شما می توانید از تجربه وکلای حقوقی در این زمینه بهره مند شوید.


برای مشاوره رایگان و ثبت شرکت در شهر مشهد فرم زیر را پر کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس