ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

نحوه ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران، از پر طرفدار ترین و آسان ترین روش ها برای تاسیس یک شخصیت حقوقی و شرکت در ایران می باشد که شرایط و قوانین خود را دارد. برای تاسیس و ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید از مدارک مورد نیاز، آموزش انجام و پیگیری مراحل، هزینه ها و قوانین کلی این شرکتهای حقوقی با خبر باشید تا بتوانید در سریع ترین زمان، کمپانی خود را در تهران و پایتخت ایران تاسیس کنید. برای پیگیری مراحل می توانید بصورت شخصی یا از طریق سامانه دنیای ثبت اقدام کنید.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت و تاسیس شرکت مسئولیت محدود در تهران چیست؟

آموزش ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

منظور از ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران، مجموعه ای از اقدامات حقوقی که شامل : تهیه مدارک ثبت شرکت، تهیه مجوز ها، پرداخت هزینه ها، پیگیری توسط اداره ثبت شرکتهای تهران، انتخاب اسم برای شرکت و ... می باشد. این اقدامات در نهایت باعث می شود یک کمپانی یا شرکت در قالب مسئولیت محدود در شهر تهران بصورت قانونی و قابل استعلام، ثبت شود. شرکت ها بصورت کلی مجموعه ای از افراد را تشکیل می دهند که با اهداف تجاری اقتصادی در حوزه کاری خاصی فعالیت می کنند. این شرکتها انواع مختلفی دارند و در این مقاله از سامانه دنیای ثبت، به بررسی بهترین نوع آن می پردازیم.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت های مسئولیت محدود در تهران

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

تهیه مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران، اولین و اساسی ترین شرط برای پیگیری مراحل می باشد. با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شما می توانید بصورت شخصی یا از طریق سامانه ای نظیر دنیای ثبت، اقدام به ثبت در خواست خود جهت تاسیس و راه اندازی شرکتتان کنید. این مدارک بصورت کلی شامل موارد زیر می باشد.

  • کارت ملی و شناسنامه از تمامی شرکا و اعضای شرکت
  • مشخصات شخصی شرکا شامل : آدرس، شماره تماس ثابت و همراه
  • ارائه کد پستی و آدرس برای تعیین مکان شرکت
  • در دست داشتن اساس نامه شرکت مسئولیت محدود در تهران
  • تقاضانامه ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران
  • شرکت نامه و صورت جلسه مجمع عمومی که به وسیله سهامداران و اعضای شرکت مسئولیت محدود در تهران امضا شده باشد الزامیست.

نکته: در نظر داشته باشید که اساس نامه، تقاضانامه، صورت جلسه و شرکت نامه ثبت شرکت مسئولیت محدود در پایتخت ایران، باید 2 نسخه امضا شده باشد.

آموزش مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

راهنما ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

آموزش مراحل تاسیس و ثبت شرکتهایی تحت عنوان با مسئولیت محدود در تهران، می تواند به شما اطلاعات جامعی در باره شرایط و روند کلی این فرآیند به شما بدهد. برای تاسیس این شرکتها در تهران می توانید یکی از 2 روش زیر را انتخاب کنید.

1- پیگیری توسط سامانه ثبت شرکتهای تهران

به منظور پیگیری توسط اداره ثبت شرکتهای مسئولیت محدود در تهران، باید ابتدا مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و سپس به وب سایت مراجعه کنید. سپس از بخش منوی وب سایت بر روی پذیرش تاسیس کلیک نمایید و از نوع شرکت، مسئولیت محدود را انتخاب کنید.

  • در گام بعدی بایستی فرم نمایش داده شده را بصورت دقیق، تکمیل کرده و مشخصات مورد نیاز خود را درج کنید.
  • طبیعتا در مرحله بعدی نوبت به انتخاب اسم برای شرکت مورد نظر خود در تهران خواهد رسید. به دلیل امکان عدم تائید نام مورد نظر شما، 5 اسم را به ترتیب اولویت و اهمیت برای شرکت مسئولیت محدود خود انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعدی اطلاعات مورد نیاز در باره حوزه کاری شرکت، مشخصات، میزان سرمایه، اطلاعات شرکای شرکت مسئولیت محدود در تهران، میزان سهام و کلیه شعب شرکت خود را ( در صورت وجود ) درج کنید.
  • در این مرحله باید منتظر تائید اطلاعات درج شده توسط اداره ثبت شرکتهای تهران برای تاسیس شرکت مسئولیت محدود بمانید. پس از تائید باید نسبت به بارگذاری و آپلود شرکتنامه و اساس نامه اقدام نمایید و آن را بر روی سایت وارد کنید.
  • در گام بعدی باید منتظر تائید یکی از اسامی انتخاب شده برای ثبت و تاسیس شرکت مسئولیت محدود در تهران بمانید. پس از آن باید 2 نسخه از فایلی که سامانه به شما می دهد را پرینت گرفته و توسط کلیه شرکا و سهامداران امضا کنید.
  • پس از پرینت فایل ها و امضا توسط سهامداران و شرکا، این اسناد را باید به باجه پستی معتبر با آدرس ثبت شرکتهای تهران برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود پست کنید.
  • کلیه مراحل بالا پس از بررسی های لازم، توسط اداره ثبت شرکتهای تهران اعلام نتیجه می شود و در صورت تائید، یک شماره تحت عنوان " شماره ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران" به شما داده می شود. پس این مرحله سایر مراحل از جمله : آگهی ثبت شرکت مسئولیت محدود باید از سر گرفته شود.

2- پیگیری توسط سامانه دنیای ثبت

پیگیری ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران

روش دوم پیگیری ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران، توسط سامانه دنیای ثبت می باشد. با استفاده از این مسیر شما نیازی به انجام هیچ کاری نخواهید داشت و صفر تا صد مسیر، توسط وکلا و کارشناسان حقوقی سامانه دنیای ثبت پیگیری می شود. برای ثبت درخواست خود می توانید با ما تماس گرفته یا فرم های درج شده در وبسایت را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم. کلیه مراحل، شرایط و قوانین موجود توسط افراد با تجربه در موسسه حقوقی دنیای ثبت پیگیری و انجام می شود.

هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

برای تاسیس شرکت های تجاری و غیر تجاری تحت عنوان این اسم، هزینه های خاصی مورد نیاز است. هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران بستگی به 2 عامل اصلی و تاثیر گذار دارد. یکی از آنها پیگیری توسط شما یا سامانه دیگری می باشد. بدین شکل که اگر مراحل را به تنهایی انجام دهید، هزینه کمتری باید پرداخت کرده و در صورت واگذاری به سامانه حقوقی، این هزینه بیشتر است. با این حال ما در سامانه دنیای ثبت، کلیه فرآیند تاسیس این شرکتها را با هزینه اقتصادی و ارزان در تهران انجام می دهیم. برای اطلاع از تعرفه ها با ما تماس بگیرید.

مدت زمان تاسیس شرکت و شخصیت حقوقی از نوع مسئولیت محدود

ثبت کردن شرکت با مسئولیت محدود در تهران

بازه زمانی که طول می کشد تا این نوع شرکت در تهران تاسیس شود، بین 45 تا 90 روز کاری زمان بر است. با این حال این زمان ممکن است بر اساس شرایط مختلف، متغییر باشد و برای اطلاع دقیق از زمان تاسیس می توانید با ما در تماس باشید.

جمع بندی

ثبت و تاسیس شرکت های مسئولیت محدود در تهران، برای بسیاری از کسب و کار ها و بیزینس های بزرگ و کوچک مسئله بسیار مهمی است. در این مقاله از سامانه ثبت شرکت دنیای ثبت، بصورت جامع در باره شرایط و مراحل آن صحبت کردیم. با این حال می توانید برای شروع کار اقدام به دریافت مشاوره رایگان از ما کنید و برای این کار کافیست با ما در ارتباط باشید.


برای مشاوره رایگان و ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود در تهران فرم زیر را پر کنید

سوالات متداول

شرایط ثبت شرکتهای مسئولیت محدود در تهران چیست؟

تهیه مدارک مورد نیاز، دریافت مجوز ها، پرداخت هزینه، پیگیری توسط سامانه رسمی و قانونی از اصلی ترین شرایط می باشند.

آیا می توان بصورت آنلاین درخواست خود را ثبت کرد؟

بله شما می توانید بصورت آنلاین و اینترنتی درخواست خود را در سامانه ما درج کنید.

خدمات ثبت ایزو تماس