ثبت برند در کیش

ثبت کردن برند در جزیره کیش  

ثبت برند تجاری در جزیره کیش، مراحل، شرایط و قوانین خاص خود را می طلبد و در این فرآیند باید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید. فرقی نمی کند متقاضی ثبت برند شخصی یا برند حقوقی باشید، مراحل کلی بصورت یکسان می باشد. جزیره کیش که جزو مناطق آزاد کشور ایران محسوب می شود، جایگاه مناسبی برای فعالیت در حوزه تجارت و برند سازی می باشد.

از نظر صادرات، واردات و گردشگری می توان در حوزه های مختلفی فعالیت داشت و برای شرکت یا شخص می توان اقدام به دریافت و ثبت برند کرد. در این مقاله از سامانه ثبت شرکت و برند دنیای ثبت، به آموزش و چگونگی پیگیری مراحل ثبت برند تجاری در کیش خواهیم پرداخت. در صورت نیاز به پیگیری توسط سامانه ما می توانید از طریق روش های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت برند تجاری در کیش چیست؟

ثبت برند که در زبان انگلیسی با واژه brand registration شناخته می شود، در جزیره کیش می تواند صورت بگیردو منظور از این فرآیند : تهیه مدارک، انتخاب اسم، استعلام برند های ثبت شده، اطلاع از قوانین و مراحل به منظور دریافت یک نام تجاری منحصر به فرد و دارای اعتبار در این شهر می باشد.

برای دریافت انواع برند های تجاری در این جزیره روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید بصورت شخصی کلیه فرآیند را به عهده گرفته و مراحل را از صفر تا صد پیگیری نمایید. از طرفی می توانید از طریق مراجعه به صفحه ثبت برند آنلاین در سامانه دنیای ثبت، درخواست خود را ثبت نمایید تا پیگیری های لازم را ما برای شما انجام دهیم.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در جزیره کیش

مدارک لازم برای ثبت برند در کیش

برند تجاری زمانی به شما یا شرکتتان تعلق می گیرد که مدارک و مجوز های لازم را برای آن فراهم کنید. مدارک ثبت برند در کیش بر اساس حقیقی یا حقوقی بودن شخص متقاضی، برند بین المللی یا فارسی ممکن است با تفاوت های جزئی مواجه باشد. در این مقاله به بررسی هر 3 نوع مدل بالا خواهیم پرداخت تا مشکلی در تهیه مدارک نداشته باشید. در کنار این مدارک ممکن است بعضی از شرکتها یا فعالیت ها نیاز به دریافت مجوز ثبت برند نیز داشته باشند.

مدارک ثبت برند برای افراد حقیقی ( ثبت برند شخصی در کیش )

افراد حقیقی مانند من و شما که پشتوانه شرکتی و حقوقی ندارند، می توانند جهت ثبت برند تجاری اقدام کنند. این افراد برای پیگیری فرآیند اداری جهت ثبت قانونی نام و علامت تجاری خود نیاز به تهیه مدارک زیر دارند.

  • کارت ملی، شناسنامه ( ارائه تصویر نیز کافیست )
  • در صورت نیاز به ثبت لوگو در کیش ارائه طرح مورد نظر الزامیست
  • دریافت جواز های مورد نیاز بر اساس نوع فعالیت یا خدمات شما
  • دریافت کارت بازرگانی برای ثبت برند لاتین در کیش
  • ارائه آدرس، کد پستی و تلفن همراه
  • پرداخت هزینه های مورد نیاز

مدارک ثبت برند حقوقی در کیش ( برند شرکتی )

برند های شرکتی یا حقوقی برای ثبت در سامانه و اداره مالکیت معنوی کیش، نیاز به تهیه مدارک زیر دارند.

  • مدارک شناسایی مدیر عامل شرکت از جمله : تصویر یا اصل شناسنامه و کارت ملی
  • مجوز های مورد نیاز برای ثبت برند تجاری ( طبق حوزه کاری شرکت )
  • داشتن کارت الزامی برای ثبت برند لاتین در کیش
  • مدارک ثبتی شرکت مانند : اساس نامه، تقاضانامه، آگهی ثبت و تاسیس شرکت در روزنامه رسمی
  • برای ثبت لوگو در کیش نیاز به تهیه تصویر و طرحی از آن می باشد

هزینه ثبت برند تجاری در کیش

هزینه لازم برای ثبت برند در کیش

پرداخت هزینه ثبت برند تجاری برای ثبت قانونی در سامانه رسمی، موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت برای افراد حقیقی و حقوقی می باشد. اما چه عواملی نیاز به صرف هزینه دارد؟ در گام اول نوع و نحوه روشی که برای ثبت قانونی برند یا لوگو در کیش انتخاب می کنید، بسیار مهم است.

اگر پروسه را شخصی انجام دهید هزینه در کم ترین حد ممکن خواهد بود اما ممکن است فرآیند با موفقیت صورت نگیرد. در صورتی که پیگیری امور را به سامانه دنیای ثبت واگذار کنید، این هزینه بیشتر خواهد بود اما از نظر نتیجه تضمین به شما داده خواهد شد. هزینه ثبت برند لاتین و فارسی با یکدیگر متفاوت بوده و به دلیل نوسانات قیمتی برای اطلاع دقیق از تعرفه ها با ما در تماس باشید.

مراحل ثبت برند در کیش

مراحل ثبت برند در کیش

به منظور داشتن یک نام و نشان تجاری در جزیره کیش تا اینجا دریافتیم که تهیه مدارک و پرداخت هزینه ها از اصلی ترین مراحل هستند. حال اگر فردی بخواهد اقدام به انجام این مراحل کند، از کجا باید شروع کند؟ در اولین مرحله باید یک اسم و نام تجاری برای خود انتخاب کنید. انتخاب اسم قوانین و شرایط خاص خود را می طلبد و از اصلی ترین قوانین آن، عدم تکراری بودن آن می باشد. از همین رو ابتدا چند اسم را در نظر گفته و سپس با مراجعه به صفحه استعلام برند">استعلام برند، آنها را درج نمایید تا نتیجه جستجو به شما اعلام شود. در صورتی که اسامی انتخاب شده قابل ثبت باشد یا خیر، نتیجه به شما اعلام می شود. این فرآیند بصورت آنلاین و رایگان می باشد و هیچگونه هزینه ای ندارد.

استعلام برند های ثبت شده در کیش

استعلام از برند ثبت شده در کیش

اسامی ثبت شده در جزیره کیش به عنوان برند تجاری، قابل انتخاب توسط شما نیستند. از همین رو از طریق استعلام برند های ثبت شده می توان از اسامی آزاد و قابل انتخاب استفاده نمایید. همچنین اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان در سامانه دنیای ثبت، اطلاعات لازم را کسب کنید.

مالیات ثبت نشان و نام تجاری در جزیره کیش چقدر است؟

از طریق مراجعه به صفحه ثبت برند آنلاین و اینترنتی سامانه دنیای ثبت، می توانید در جزیره کیش بسیاری از هزینه های اضافی را کاهش دهید. افراد حقیقی و حقوقی به دلایل مختلفی ممکن است درخواست پیگیری مراحل را به یک موسسه حقوقی یا سامانه رسمی واگذار کنند و منتظر نتیجه باشند. این اقدام باعث افزایش سرعت و نتیجه بهتر در این فرآیند خواهد شد.

ثبت برند آنلاین در کیش

ثبت آنلاین شرکت در جزیره کیش

استان فارس قابلیت ثبت شرکت سهامی خاص را بصورت آسان فراهم کرده است و این نوع شرکتها، به عنوان یکی از روش های پر تقاضا شناخته می شوند. میزان سرمایه ای که برای تاسیس این کمپانی ها و موسسات تجاری در نظر گرفته می شود، بر ساس سهم سنجیده خواهد شد و هر سهم ارزش ریالی خواهد داشت.

اعتبار برند های ثبت شده در کیش

کلیه برند ها و علائم تجاری که در این جزیره جنوبی کشور ایران به ثبت می رسد، در بازه 10 ساله اعتبار خواهند داشت. پس از پایان این زمان می توان با در دست داشتن مدارک و مجوز های لازم اقدام به تمدید مجدد آن کرد.

قرارداد ثبت برند تجاری در کیش

شما می توانید در صورت تمایل، مراحل ثبت برند و علائم تجاری خود را در این جزیره به سامانه دنیای ثبت واگذار کنید. پس از اقدام با شما یک قرارداد رسمی و معتبر منعقد خواهد شد و کلیه مراحل را از صفر تا صد توسط وکلای حرفه ای و با تجربه برایتان انجام خواهیم داد. ثبت و تاسیس نام تجاری حقیقی و حقوقی تخصص ما می باشد.

جمع بندی

در این مقاله از سامانه دنیای ثبت قصد داشتیم تا بصورت کامل به آموزش ثبت برند تجاری در کیش و بررسی مراحل، شرایط، قوانین و مدارک مورد نیاز آن بپردازیم. با این حال اگر در هر بخش نیاز به دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر داشتید، می توانید با دریافت مشاوره رایگان ثبت برند در کیش، از طریق سامانه ما اقدام نمایید.

سوالات متداول

شرایط ثبت برند و لوگو در کیش چیست؟

تهیه مدارک، پیگیری مراحل، انتخاب اسم و دریافت مجوز های لازم، اصلی ترین شرایط این کار را شامل می شوند.

آیا ثبت نشان تجاری در کیش بصورت اینترنتی امکان پذیر است؟

بله شما می توانید بصورت آنلاین اقدام به پیگیری برای ثبت و دریافت برند های تجاری در کیش کنید.


برای مشاوره رایگان در امور ثبتی و حقوقی در کیش فرم زیر را پر کنید

خدمات ثبت ایزو تماس