ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز

نحوه ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز

یکی از انواع شرکت‌هایی که می‌توان در شهر شیراز به ثبت رساند، شرکت سهامی خاص نام دارد. این شرکت‌ها به عنوان یک شرکت تجاری در کشو ما فعالیت دارد. اگر این شرکت‌ها به هر عنوان و هدفی در شیراز تاسیس شوند بازهم به عنوان یک شرکت تجاری شناخته می‌شوند.

مدارک و هزینه‌های مربوط به تاسیس شرکت‌های سهامی خاص در هر شهر یکسان است. در شیراز می‌توان انواع شرکت سهامی خاص را با ارائه مدارک معتبر به ثبت رساند. برای اطلاعات بیشتر درباره مدارک و هزینه‌های مربوط به ثبت انواع شرکت سهامی خاص در شیراز این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

تماس با ما مشاوره رایگان

شرکت سهامی خاص چیست؟

یکی از شرکت‌هایی که در کشور ما و شهرهای مختلفی مانند شیراز به ثبت می‌رسد شرکت سهامی خاص نام دارد. شرکت سهامی خاص باید دارای یک سرمایه اولیه باشد که در ابتدای تاسیس به عنوان سرمایه برای موسسان شناخته می‌شود.

این سرمایه باید کاملا حفظ شده و ۳۵ درصد آن در ابتدای تاسیس شرکت درون یک حساب بانکی معتبر نگه داشته شود. سرمایه شرکت‌های سهامی خاص باید توسط موسسان شرکت تامین شود و مردم عادی نمی‌توانند دخالتی در این زمینه داشته باشند.

مدارک ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز

هر شرکتی برای تاسیس نیاز به مدارک مختلفی دارد. برای ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز نیز باید مدارک لازم را به طور دقیق بررسی و ارائه کرد. از جمله این مدارک می‌توان به شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای گروه اشاره کرد.

باید دو نسخه از صورت جلسه مجمع موسسان و دو نسخه اظهار نامه شرکت نیز ارائه شود. وجود دو نسخه اساسنامه شرکت سهامی خاص نیز از مدارک لازم و ضروری محسوب می‌شوند. اگر اعضای هیئت مدیره و سهامداران از جمله اشخاص حقوقی محسوب شوند حتما نیاز به آخرین روزنامه رسمی شخص حقوقی است.

این افراد باید نامه معرفی نماینده را به صورت فتوکپی ارائه دهند. کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده نیز برای افرادی که به صورت شخص حقوقی در شرکت سهامی خاص وجود دارند نیز نیاز است.

اگر از سهامدار خارجی برای تاسیس و ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز استفاده شود باید تصویر اصل پاسپورت ارائه شود. بازپرس نیاز به ارائه مدارک خود دارد. اگر از یک وکیل بای ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز استفاده شود مدارک وکیل نیز، واجب است. از جمله این مدارک می‌توان به اصل یا فتوکپی برابر اصل وکالتنامه او اشاره کرد. برای ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز باید یک مدرک مبنی بر وجود ۳۵ درصد از سرمایه اولیه درون حساب بانکی معتبر نیز ارائه شود.

لیست کامل مدارک ثبت شرکت را در این مقاله می توانید مطالعه نمایید.

شرایط ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز

برای ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز باید به شرایط خاصی توجه کرد تا بتوان شرکت را به صوت قانونی ثبت نمود.اعضای هیئت مدیره برایتاسیس یک شرکت سهامی خاص حتما باید سه نفر باشند. دو بازپرس نیز برای تاسیس این شرکت‌ها وجود داشته باشند. بازپرس‌ها نباید نسبت فامیلی با اعضای هیئت مدیره داشته باشند.

سن تمامی اعضای هیئت مدیره برای تاسیس یک شرکت سهامی خاص در شیراز نباید کمتر از ۱۸ سال باشد. باید حداقل صد هزار تومان سرمایه برای تاسیس شرکت سهامی خاص در شیراز وجود داشته باشد. در ابتدای تاسیس این شرکت حتما باید ۳۵ در صد مبلغ درون بانک قرار گیرد. هیچ سهامی نباید پیش از ثبت شرکت صادر شود. پذیره‌نویسی سهام نیز در این شرکت‌ها غیر قانونی بوده و باید سرمایه از طریق موسسان آن تامین شوند.

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز

در شیراز برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز به هزینه‌هایی است. اینکه از چه طریقی اقدام به ثبت شرکت سهامی خاص کنید، اهمیت زیادی روی هزینه‌ها دارد. سامانه دنیای ثبت شرایطی را فراهم کرده تا شما بتوانید شرکت خودتان را با هزینه‌های کمتر به ثبت برسانید. برای مطالعه تعرفه ها و هزینه ثبت شرکت می توانید این مقاله را بررسی نمایید.

مدت زمان ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز

برای ثبت یک شرکت سهامی خاص در شیراز نیاز به زمانی بین ۱۲ تا ۱۵ روز است. این تعداد روزها بستگی به ارائه مدارک دقیق شما دارد. اگر بخواهیم بهترین حالت را برای تاسیس یک شرکت سهامی خاص در شیراز درنظر بگیریم، هفت روز کاری است. پس از هفت روز آگهی شرکت صادر می‌شود. پس از آن باید چهار روز بگذرد تا این آگهی در روزنامه کثیرالانتشار چاپ گردد. چاپ آگهی در روزنامه هم نیاز به هزینه دارد.

ثبت شرکت سهامی خاص در شیرز به صورت آنلاین

برای ثبت یک شرکت سهامی خاص در شیراز روش‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از بهترین روش‌ها انتخاب ثبت شرکت آنلاین است. این کار توسط سامانه دنیای ثبت با سرعت بالایی انجام می‌شود. هزینه‌های دریافتی از شما توسط این سامانه بسیار به صرفه‌بوده و شرایط خوبی را برای ثبت شرکت شما مهیا کرده است. انواع خدمات و مشاوره رایگان توسط سامانه دنیای ثبت برای شما ارائه خواهد شد.

مشاوره رایگان ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز

اگر به دنبال مشاوره رایگان برای ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز هستید با ما تماس بگیرید. سامانه دنیای ثبت با تجربه طولانی مدت خود انواع خدمات و مشاوره رایگان را به شما ارائه خواهد داد. شما برای ثبت یک شرکت نیاز به اطلاعات دقیق و مفیدی دارید‌. اگر می‌خواهید ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز را به راحتی انجام دهید از خدمات ما استفاده نمایید.

معرفی اداره ثبت شرکت‌ها در شیراز

برای ثبت شرکت‌ها در شیراز بهتر است یک شرکت معتبر را انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود که سرعت ثبت شرکت افزایش پیدا کند. یکی از بهترین اداره‌ها برای ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز سامانه دنیای ثبت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات لازم را درباره ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز در اختیار شما قرار دهند.

سخن پایانی

باتوجه به گفته‌های بالا یک شرکت سهامی خاص برای ثبت خود در شیراز نیاز به مدرک و هزینه‌هایی دارد. اگر این مدارک به درستی ارائه شوند، این شرکت در زمان کوتاهی به ثبت خواهد رسید. در غیر این صورت باید مدت زمان زیادی را برای ثبت آن صرف کرد. اگر بخواهید یک شرکت سهامی خاص را در شیراز با شرایط عالی به ثبت برسانید نیاز به یک مجموعه باتجربه دارید. برای ثبت شرکت خود حتما از همکاران ما کمک بگیرید. منتظر دیدگاه‌های شما عزیزان هستیم.

آیا برای ثبت شرکت به صورت سهامی خاص در شیراز نیاز با مراجعه حضوری است؟

خیر با سامانه آنلاین دنیای ثبت میتوانید براحتی اقدام به ثبت شرکت کنید.

برای مشاوره رایگان و همچنین جهت درخواست ثبت فرم زیر را پر کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس