ثبت شرکت در شیراز

چگونه ثبت شرکت در شیراز را انجام دهیم

ثبت و تاسیس شرکت های تجاری و غیر تجاری در شیراز، به عنوان شهری در مرکز استان فارس که به عنوان یکی از کلان شهر های ایران شناخته می شود، قوانین و شرایط خاص خود را دارد. شرکت های تجاری که قصد تاسیس کمپانی خود را در شهر شیراز دارند، بایستی از مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت، شرایط، قوانین، هزینه ها و روش های انجام مراحل، اطلاعات کافی را داشته باشند.

در این مقاله از سامانه ثبت شرکت و ثبت برند دنیای ثبت، بصورت جامع به آموزش کلی این مراحل خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است شما می توانید پیگیری امور ثبتی و حقوقی برای تاسیس انواع شرکتهای: سهامی خاص، سهامی عام، مسئولیت محدود، تعاونی و تضامنی را در استان فارس به ما واگذار کنید.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت شرکت در شیراز چیست؟

شرکت ها در قالب شرکتهای تجاری و غیر تجاری در انواع مختلفی، قابل ثبت و تاسیس در شهر شیراز و استان فارس می باشند. منظور از ثبت شرکت در شیراز ، پیگیری مراحل و شرایطی که منجر به قانونی شدن و تاسیس بصورت رسمی در سامانه ثبت شرکتهای ایران می شود، است. این مراحل شامل : تهیه مدارک مورد نیاز، دریافت و تهیه مجوز های لازم، پرداخت هزینه ثبت شرکت و استعلام برای مشاهده نتیجه در سامانه رسمی می باشد. برای اینکار می توانید بصورت اینترنتی و آنلاین درخواست خود را از طریق سامانه دنیای ثبت، درج کنید.

مدارک ثبت شرکت در شیراز

مدارک ثبت شرکت در شیراز چیست

مدارک و اسنادی که جهت تاسیس موسسه یا کمپانی تجاری و غیر تجاری در استان فارس لازم است، بر اساس نوع شرکت با یکدیگر تفاوت های جزئی دارد. همانطور که می دانید شرکت های قابل ثبت در ایران و شهر شیراز بصورت زیر می باشند.

مشاوره رایگان راهنمای تهیه مدارک لازم برای ثبت شرکتهای مسئولیت محدود

لازم به ذکر است شما می توانید از طریق سامانه ثبت شرکت دنیای ثبت، اقدام به دریافت خدمات مشاوره رایگان، برای تهیه کلیه مدارک و اسناد مورد نیاز کنید. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر و پیگیری ثبت شرکت، کارشناسان حقوقی سامانه دنیای ثبت، امور شما را به دست گرفته و از صفر تا صد مراحل را انجام خواهند داد.

مدارک مورد نیاز جهت تاسیس شرکت در استان فارس

مدارک تاسیس شرکت در شهر شیراز

همانطور که اشاره کردیم در این شهر ممکن است تاسیس بعضی از شرکتها نیاز به مدارک خاصی داشته باشد که بصورت کلی این مدارک به شرح زیر است:

  • ارائه تصویری از کارت ملی و شناسنامه کلیه اعضای شرکت
  • تهیه و تنظیم اساس نامه برای شرکت و درج کلیه اطلاعات لازم
  • صورت جلسه مجمع عمومی و هیئت مدیره شرکت
  • تهیه و تنظیم شرکت نامه رسمی و استاندارد
  • درخواست تقاضانامه ثبت شرکت در شیراز
  • ارائه وکالت نامه در صورت پیگیری توسط وکیل رسمی
  • دریافت مجوز های لازم بر اساس نوع شرکت تجاری یا غیر تجاری شما

نکته مهم برای تاسیس شرکتها در استان فارس:

شرایط ثبت سریع شرکت در شیراز شیراز

در نظر داشته باشید که بعضی از شرکتهای تجاری بر اساس حوزه فعالیت، مانند شرکتهای دارویی یا لوازم بهداشتی و ...، نیاز به دریافت مجوز ثبت شرکت از مراکز قانونی و رسمی کشور دارند. جهت دریافت این جواز ها می توانید از طریق مشاوره رایگان با ما در سامانه ثبت شرکت دنیای ثبت در تماس باشید.

هزینه ثبت شرکت در شیراز چقدر است؟

هزینه های ثبت شرکت در شیراز

موضوع قیمت و هزینه ثبت شرکت در شیراز بر اساس چند فاکتور کلی سنجیده و تعیین می شود. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت و تعرفه، روش انتخاب، نوع شرکت و نیاز یا عدم نیاز به دریافت مجوز ها می باشد. برای کاهش این هزینه ها می توانید از طریق صفحه ثبت شرکت آنلاین دنیای ثبت، درخواست خود را ثبت کرده و بصورت اینترنتی اقدام به پیگیری مراحل کنید. با این حال این هزینه ها بصورت کلی شامل: تهیه و تشکیل پرونده ثبت و تاسیس شرکت شما، انتشار آگهی ثبت شرکت در شیراز در روزنامه رسمی، حق ثبت، پست و پیگیری مراحل می باشد. برای دریافت لیست قیمت دقیق بر اساس نوع شرکت مورد نظر شما، می توانید با ما در ارتباط باشید.

مزایای ثبت شرکت در استان فارس

مزیت های ثبت شرکت در شیراز چیست

شهر شیراز به عنوان نمونه ای از بزرگترین مراکز استان فارس مثال زده شده است و شما می توانید در تمامی شهرستان های این استان، شرکت تجاری یا غیر تجاری خود را تاسیس کنید. از مهم ترین مزیت ها و سود هایی که تاسیس کمپانی ها و شرکتها برای افراد دارد، موارد زیر را می توان مثال زد:

  1. دریافت مجوز برای فعالیت بصورت قانونی در شرکت
  2. دریافت وام با نرخ بهره مناسب و اقتصادی با شرایط ایده آل
  3. امکان فعالیت در حوزه صادرات و واردات محصولات و خدمات خود از شیراز
  4. جذب سرمایه های افراد خرد یا کلان و رونق کسب و کار شرکت
  5. قابلیت شرکت در مزایده های تجاری و برنده شدن مناقصات

انواع شرکت های قابل ثبت در شیراز

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شرکتهای تجاری و غیر تجاری انواع مختلفی دارند و در این قسمت به بررسی و آموزش ثبت مهم ترین آنها، برای تاسیس در استان فارس می پردازیم.

ثبت شرکت سهامی عام در استان فارس

ثثبت شرکت سهامی عام در استان فارس به عنوان یکی از شرکت های تجاری شناخته می شود که اساس کلی این نوع شرکتها، بر پایه تشکیل توسط چند شریک بنا شده است. این نوع شرکتها برای فعالیت در شهر شیراز می توانند بخشی از سهام خود را در بورس عرضه کنند و از این طریق اقدام به جذب سرمایه نمایند. دریافت مجوز های لازم از سازمان بورس برای این کار امری ضروریست و می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر با ما در ارتباط باشید.

ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز

استان فارس قابلیت ثبت شرکت سهامی خاص را بصورت آسان فراهم کرده است و این نوع شرکتها، به عنوان یکی از روش های پر تقاضا شناخته می شوند. میزان سرمایه ای که برای تاسیس این کمپانی ها و موسسات تجاری در نظر گرفته می شود، بر ساس سهم سنجیده خواهد شد و هر سهم ارزش ریالی خواهد داشت.

ثبت و تاسیس شرکت مسئولیت محدود در شهر شیراز

و اما آسان ترین روش ثبت شرکت در شیراز به عنوان ثبت شرکت با مسئولیت محدود شناخته می شود. برای این کار کافیست در باره شرایط کلی این نوع شرکتهای تجاری اطلاعات لازم را داشته باشید و در نظر بگیرید که مسئولیت هر فرد بر اساس میزان سرمایه ای که گرو می گذارد، است. این نوع موسسات تجاری بایستی به دقت در تنظیم اساس نامه، شرکت نامه، انتشار آگهی در روزنامه رسمی و انتخاب نام مناسب برای شرکت خود، مراحل را پیش ببرند.

مدت زمان ثبت شرکت در شیراز

روش ثبت شرکت سریع در شیراز

برای بررسی اطلاعات دقیق در ارتباط با مدت زمانی که طول می کشد تا شرکت شما در استان فارس تاسیس شود و بصورت قانونی قادر به فعالیت باشید، باید ابتدا نوع شرکت را انتخاب کنید. از طریق ثبت شرکت بصورت آنلاین در شیراز می توانید درخواست خود را ثبت کرده و مراحل و پیگیری امور شما بصورت میانگین از 2 هفته تا یک ماه کاری نتیجه خواهد داد.

جمع بندی

شهر شیراز که در استان فارس واقع شده است، میزبان مناسبی برای تاسیس کسب و کار های مختلف در قالب شرکتهای تجاری می باشد. برای تاسیس و ثبت شرکت خود در استان فارس، شرایط، قوانین، هزینه ها و مدارک مورد نیاز را به خوبی مطالعه کرده و در صورت نیاز به پیگیری مراحل خود توسط سامانه دنیای ثبت، کافیست با مشاوره رایگان، آغاز به کار کنید.

سوالات متداول

آیا تاسیس شرکت در شیراز نیاز به مجوز خاصی دارد؟

بر اساس نوع شرکت و حوزه فعالیت شما، بعضی از شرکتها نیاز به دریافت مجوز دارند.

هزینه تاسیس شرکت در شیراز چقدر است؟

این هزینه بسته به روش انتخابی شما برای پیگیری: شامل تهیه مجوزها، مدارک، انتشار آگهی و حق ثبت می باشد. برای اطلاع دقیق از هزینه ها با ما در تماس باشید.


برای مشاوره رایگان در امور ثبتی و حقوقی فرم زیر را پر کنید

خدمات ثبت ایزو تماس