ثبت برند کیف و کفش

ثبت برند کفش و کیف

تاکنون تولیدکنندگان زیادی برای ثبت برند کیف و کفش اقدام کرده‌اند و ثبت برند کفش ایرانی امری معمول و عادی به نظرمی‌رسد. با افزایش جمعیت، درخواست و نیاز به کیف و کفش و در نتیجه افزایش تولید کیف و کفش، رقابت بیشتری نیز در این کسب و کار به وجود آمده است. این رقابت دلیل اصلی نیاز به ثبت برند است. با ثبت برند می‌توانید راحت‌تر برای کسب و کار کیف و کفشتان تبلیغ کنید و کسی نمی‌تواند هویت، کیفیت و تجربه‌‌‌ی شما را بدزدد.

تماس با ما مشاوره رایگان

مدارک مورد نیاز ثبت برند کیف و کفش

ثبت برند کیف و کفش آنلاین

اگر‌ می‌خواهید ثبت برند به فرد حقیقی باشد باید مدارک ثبت برند زیر را تهیه کنید:

  • تصویر شناسنامه و کارت ملی
  • کپی مجوز فعالیت (می تواند شامل جواز تاسیس، جواز کسب یا کارت بازرگانی، پروانه ساخت، پروانه بهره‌برداری و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای قانونی باشد)
  • ارائه کارت بازرگانی (برای ثبت برند لاتین)

اما اگر‌ می‌خواهید ثبت برند برای فرد حقوقی باشد باید مدارک زیر را تهیه کنید:

  • کپی شناسنامه و کارت ملی
  • کپیروزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت
  • ارائه کارت بازرگانی و کپی آن (برای ثبت برند لاتین)
  • کپی مجوز فعالیت (می تواند شامل جواز تاسیس، جواز کسب یا کارت بازرگانی، پروانه ساخت، پروانه بهره‌برداری و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای قانونی باشد)

مراحل ثبت برند کیف و کفش

شرایط ثبت کردن برند کفش

جهت ثبت برند کفش در ایران باید اول به وب‌سایت مرکز مالکیت معنوی قوه قضائیه مراجعه کنید و مراحلی که در ادامه ذکر شده را طی کنید.

  • تکمیل فرم مشخصات مالکیت برند کفش
  • آپلود مدارک مورد نیاز
  • تأیید اطلاعات و مدارکی را که بارگذاری شده
  • پرداخت هزینه ثبت برند کفش
  • دریافت شماره اظهارنامه برند و رمزی که از طریق پیامک برای شما فرستاده می‌شود
  • اگر برند شما تأیید شد، نسخه نهایی برای شما فرستاده می‌شود تا آن را امضا کنید.
  • ارسال نسخه برابر با اصل به مرکز مالکیت معنوی قوه قضائیه

هزینه ثبت برند کیف و کفش

تمامی هزینه‌های ثبت برند کیف و کفش در سایت‌های مختلف در جدول زیر حمع آوری و ارائه داده شده است. این جدول مربوط به ثبت برند به صورت شخصی و حقیقی‌ می‌باشد و این هزینه‌ها برای برند‌های حقوقی، متفاوت است.

هزینه بارگذاری مدارک و ورود اطلاعات سیصد و ده هزار تومان
تعرفه ثبت اظهارنامه ثبت برند هشتصد هزار تومان
تعرفه حق الثبت برای هر طبقه سیصد هزار تومان
تعرفه مراجعه به اداره پست و امضا دفاتر چهارصد و نود هزار تومان
تعرفه آگهی روزنامه رسمی (بار اول) متغیر است ( بین 300 هزار تا 2 میلیون تومان)
تعرفه ثبت آگهی در روزنامه رسمی برای بار دوم با میزان هزینه آگهی روزنامه رسمی اول بستگی دارد

مدت زمان مورد نیاز جهت ثبت برند کیف و کفش

ثبت برند کیف و کفش سریع

اولین کاری که باید برای ثبت برند کیف یا ثبت برند کفش انجام داد، استعلام نام برندی است که انتخاب کرده‌اید. پس از اینکه اظهارنامه ثب برند به اداره مربوطه ارسال شد، حدود ۳۰ تا ۴۰ روز کاری جهت آگهی نوبت اول زمان نیاز است و تقریبا 5/2 ماه نیز دریافت نهایی گواهینامه ثبت برند زمان نیاز دارد. به طور کلی‌ می‌توان گفت ثبت یک برند در حوزه کیف و کفش تقریباً ۴ ماه طول می‌کشد.

میزان اعتبار برند ثبت شده کیف و کفش

بر اساس ماده‌‌‌ی 14 قانون ثبت علایم تجاری، برند ثبت شده‌ی تمام کسب و کارها ده سال تعیین شده است و‌ می‌توان آن را برای دوره‌های بعدی تمدید کرد. علامت و برند ثبت شده در کشور ایران از زمان تحویل اظهارنامه، حمایت‌ می‌شود و مدت اعتبار آن ده ساله است. اما مالک برند ثبت شده هر ده سال‌ می‌تواند جهت تجدید ثبت علامت درخواست دهد.

ثبت برند کیف و کفش با دنیای ثبت

با ثبت برند کیف و کفش خود‌ می‌توانید از عواملی مثل سوءاستفاده از نام، محصول و لوگوی شخصی تان جلوگیری کنید و علاوه بر آن‌ می‌توانید به حفظ منافع مادی و معنوی شما کمک شایانی کنید. با ثبت برند کیف و کفش خود‌ می‌توانید به مدت ده سال از اعتبار آن استفاده کنید و علاوه بر آن‌ می‌توان آن را هر ده سال تمدید کرد. ثبت برند کیف و کفش نیاز به مدارک، مراحل، مهارت و تجربه دارد، برای این کار‌ می‌توانید از مشاوران دنیای ثبت به طور رایگان کمک بگیرید.

برندهای معروف کیف

در این بخش سه برند معروف و جهانی که کیفیت و اصالت برند رمز موفقیت آنها بوده است را معرفی کرده ایم که می‌توانید از آنها جهت ثبت برند کیف شخصی خود الهام بگیرید:

1- کارولینا هررا: کلاسیک‌‌‌‌ترین و زنانه‌‌‌‌ترین کیف‌های لوکس

کارولینا هررا کلاسیک‌‌‌‌ترین و زنانه‌‌‌‌ترین کیف‌های لوکس در جهان شناخته‌ می‌شود. کارولینا ثبت برند کیف خود را در سال 1980 خود را برای جهانی شدن آغاز کرد. این طراح ونزوئلایی در میان معتبرترین طراحان برندهای لوکس قرار‌ می‌گیرد. حرفه او در دنیای مد باعث شده است که طرح‌های او انتخاب طراح لباس بازیگران زن بزرگی مانند رنه زلوگر یا شخصیت‌هایی با قد و قامت ژاکلین کندی باشد.

2- گوچی و تاریخ 100 ساله آن

ثبت برند کیف گوچی

اگر چیزی وجود داشته باشد که مشخصه خانه گوچی باشد، تاریخ پرتلاطم و پر از دسیسه‌ها، مبارزات قدرت و انواع عناصر آن است. این شرکت با گران‌‌‌‌ترین شلوار جین تاریخ رکورد گینس را شکسته است. جایی که به عنوان یک فروشگاه صنایع دستی چرمی آغاز شد و به یک امپراتوری تبدیل شد. امروزه نیز با کیف‌های منحصر به فرد در رنگ‌های روشن در جهان مطرح شده است. شما‌ می‌توانید از گوچی بهترین ایده‌ها را برای ثبت برند کیف بگیرید.

3- ورساچه، نماد شور و نشاط و تحریک

ثبت برند ورساچی کیف

می‌توان گفت ورساچه یکی دیگر از برندهای با سابقه دنیای مد است. از دهه هشتاد، در میان ستارگان هالیوود و بالاتر از همه، در محیط موسیقی دارای یک روند بوده است. همچنین ورساچه توانست با ثبت برند کیف در کارهای خود، مشتریان بیشتری جذب کنند.این برند طرفداران وفاداری مانند اریک کلاپتون، چر، مدونا، دوران یا التون جان دارد.

برندهای معروف کفش

برندهای معروف جهانی‌ کفش می‌توانند به شما در ثبت برند کفش موردنظرتان ایده و انگیزه‌های زیادی بدهند.در این بخش سه برند کیف معروف و جهانی که کیفیت یکی از رمزهای موفقیت آنها بوده است را ذکر کرده ایم:

1- نایکی

یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که کفش، پوشاک، لوازم جانبی، تجهیزات و خدمات را در سراسر جهان ایجاد، توسعه، تولید و فروش می‌کند. با این وجود، به دلیل محبوبیت و میزان کیفیتی که این شرکت در طول سال‌ها به طور مداوم برای مشتریان خود فراهم کرده است، نایکی به عنوان یکی از بهترین برندهای کفش در جهان شناخته‌ می‌شود. اواخر نیز با جردن، بازیکن بسکتبال لیست معروف دنیا شراکت داشتند و ثبت برند کفش ایر جردن را انجام دادند که برا هر دو طرف قرارداد سود زیادی داشت و حتی برند نایکی را نجات داد.

2- آدیداس

آدیداس یک شرکت جهانی است که دفتر مرکزی آن واقع در آلمان‌ می‌باشد که در زمینه طراحی و ساخت لباس، لوازم جانبی و کفش فعالیت‌ می‌کند. این دومین تولید کننده بزرگ پوشاک ورزشی در جهان پس از نایکی و بزرگترین تولید کننده در اروپا است. این شرکت نه تنها به دلیل کفش‌های راحت و مجلل خود مشهور است، بلکه به دلیل حضور گسترده و فراگیر خود در دنیای ورزش و دو و میدانی، جایی که محصولات آدیداس را به ورزشکاران عرضه می‌کند، مشهور است.

3- پوما

پوما SEکه با نام پوما نیز شناخته‌ می‌شود، یک شرکت آلمانی است که در جهان مطرح شده و دفتر مرکزی آن در هرتزوگناوراخ، باواریا، آلمان واقع شده است. این برند کفش‌، لباس‌ و اکسسوری‌های ورزشی و غیر اداری و رسمی طراحی و تولید می‌کند. سومین تولیدکننده پوشاک ورزشی در جهان پوما است. رودولف داسلر این شرکت را در سال 1948 تأسیس کرد این برند را به نام "کارخانه کفش برادران داسلر" نیز می‌شناسند. از این برند نیز‌ می‌توانید برای ثبت برند کفش خود ایده بگیرید.

سوالات متداول

1- آیا ثبت برند کیف و کفش ضرورت دارد؟

ثبت قانونی برند کیف و کفش، مانع از هر‌گونه سوءاستفاده از نام، محصول و لوگوی شخصی شما است و یکی از مزیت‌های آن کمک به حفظ منافع مادی و معنوی شما است. با ثبت برند کیف و کفش خود، از نظر قانونی به رسمیت شناخته می‌شوید.

2- چقدر مدت زمان جهت ثبت برند کیف و کفش نیاز است؟

طبق قانون ثبت علائم تجاری، برند ثبت شده‌ی تمام کسب و کارها ده سال تعیین شده است و‌ می‌توان آن را برای دوره‌های بعدی تمدید کرد.

3- مدارک لازم جهت ثبت برند کیف برای اشخاص حقوقی چیست؟

کپی شناسنامه و کارت ملی، کپی مجوز فعالیت، کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت، و ارائه کارت بازرگانی و کپی آن.


برای مشاوره رایگان در امور ثبتی و حقوقی فرم زیر را پر کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس