ثبت برند لاتین در اصفهان

ثبت کردن برند لاتین در اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ ایران است که صنایع مهمی در آن مشغول به فعالیت هستند‌. این صنایع، شامل انواع صنایع دستی و صنعتی هستند که در بازارهای خارجی هم طرفداران زیادی دارند؛ به همین دلیل رشد صنایع و ثبت برند لاتین در اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که برای ورود این محصولات و کالاهای تولیدی در بازارهای خارجی نیاز به برندسازی بوده و این برندها هم باید تحت شرایط و قوانین خاصی ثبت شوند.

در سال‌های اخیر رقابت تنگاتنگی برای ثبت علائم تجاری در این شهر به وجود آمده است. ما در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی که روند قانونی ثبت برند لاتین در این شهر را به نمایش بگذارد، خدمت شما ارائه کنیم؛ پس این مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

تماس با ما مشاوره رایگان و ثبت درخواست

راهنما ثبت برند لاتین در اصفهان

ثبت علائم تجاری لاتین در اصفهان، طبق قوانین جمهوری اسلامی انجام می‌شود. مرکز مالکیت معنوی، مرجع رسمی است که در زمینه ثبت برند فعالیت می‌کند و تحت نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده که به قوه قضائیه هم مربوط می‌شود. تمام دستورالعمل‌های مربوط به این موضوع از طریق همین سازمان به اطلاع عموم می‌رسد.

به موجب این قانون با ثبت برند لاتین جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی گرفته می‌شود. برای برندسازی محصولات می‌توان از حروف یا عبارت انگلیسی یا فرانسوی یا حروف دیگری به غیر از فارسی کمک گرفت و به این ترتیب وقتی برندی با یک اسم و علامت تجاری به نام یک یا چند فرد ثبت شود نام تجاری و برند ثبت شده از لحاظ قانونی هم به رسمیت شناخته می‌شود.

شرایط ثبت برند لاتین در اصفهان

شرایطی که برای ثبت برند در اصفهان نیاز است

شرایط ثبت نشان تجاری لاتین در اصفهان به این ترتیب است که ابتدا باید نام برند انتخابی خود را در سامانه استعلام کنید تا برندی به همین نام در آن ثبت نشده باشد. برای این منظور می‌توانید از متخصصان و کارشناسان ما کمک بگیرید. بعد از استعلام برند و اطمینان از اینکه این برند در سامانه قبلا ثبت نشده است مدارک را آماده می‌کنید و سپس اظهارنامه برند را تکمیل کرده و به کارتابل اداره مربوطه می‌فرستید. برای تایید یا رد آن به زمانی بین ۳۵ تا ۴۵ روز کاری نیاز دارید.

بعد از تایید باید برند تایید شده در نوبت اول در روزنامه چاپ شود تا اگر کسی قبلا نامی مشابه نام برند شما را ثبت کرد و به این نام برند اعتراض دارند اعتراض خود را اعلام کنند. بعد از اینکه ۳۰ روز از زمان چاپ روزنامه گذشت شما باید هزینه درج برند در روزنامه را بپردازید که به این ترتیب شماره ثبت برند شما صادر می‌شود. بعد از این مرحله، روزنامه نوبت دوم چاپ می‌شود و ثبت برند ۱۰ ساله شما صورت می‌گیرد. بعد از چاپ روزنامه و در ۷ تا ۱۰ روز کاری با در دست داشتن مدارک لازم باید به اداره ثبت علائم تجاری در تهران مراجعه کنید تا گواهی تایید برند ۱۰ ساله شما را دریافت کنید.

مدارک ثبت برند لاتین در اصفهان

ثبت برند لاتین و بین المللی در اصفهان چه مدارکی دارد

برای ثبت برند لاتین در اصفهان باید مدارکی ارائه شود و برای این منظور مدارکی که برای ثبت برند حقیقی و حقوقی لازم است ارائه شوند متفاوت هستند که به صورت جداگانه می‌آوریم.

مدارک لازم ثبت برند برای اشخاص حقیقی

  • فتوکپی کارت شناسایی که شامل کارت ملی وشناسنامه می‌شود.
  • فتوکپی جواز کسب
  • ارائه نمونه ‌ای از طرح برند و علامت تجاری در ابعاد ۶ در ۶ سانتی‌متر
  • کارت بازرگانی

مدارک لازم ثبت برند برای اشخاص حقوقی

  • فتوکپی تمامی مدارک شرکت یا شخص حقوقی که شامل آگهی تاسیس و تغییرات شرکت، روزنامه تاسیس و … می‌شود.
  • ارائه مجوزهایی همچون جواز تاسیس، جواز صنایع و … که حکایت از فعالیت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره دارد.
  • کارت بازرگانی
  • ارائه فتوکپی مدارک شخصی و هویتی مدیرعامل که شامل کپی شناسنامه و کارت ملی می‌شود.
  • ارائه نمونه برند تجاری در ابعاد ۶ در ۶ سانتی‌متر

لیست کاملی از مدارک ثبت برند در ایران را می توانید در این مقاله مطالعه کنید.

هزینه ثبت برند بین المللی در اصفهان

هزینه لازم برای ثبت برند در اصفهان

در ابتدا باید بگوییم که هزینه ثبت برند بین‌المللی در اصفهان و در کل کشور به علت تحریم و وضعیت ارز و دلار بالا است و چون ثبت برند جهانی با توجه به سیستم مادرید انجام می‌شود، باید پس از دریافت کارت بازرگانی به سایت مالکیت فکری جهانی مراجعه کنید. برای این منظور حتما از کارشناسان زبده و باتجربه ما کمک بگیرید.

علاوه بر آن ثبت این برند به موارد خاص دیگری بستگی دارد از جمله مواردی که در هزینه ثبت تاثیر می‌گذارد می‌توان به تعداد محصولات، مجوزهای ضروری و طبقات درخواستی اشاره کرد. لازم به ذکر است که طبقه درخواستی به نوع کالا و خدمات مربوط می‌شود که شخص حقیقی یا حقوقی برای برند مزبور مدنظر قرار می‌دهد.

در سامانه دنیای ثبت این خدمات با قیمت مناسبی به شما ارائه می‌شود. هزینه‌هایی که برای ثبت برند در نظر گرفته می‌شود به این صورت که با توجه به تمام هزینه‌ها و واریزی‌های دولتی و قانونی محاسبه می‌شود. با افزایش یافتن طبقات بر میزان این هزینه‌ها افزوده می‌شود. به طور کلی هزینه‌هایی که پرداخته می‌شود در چهار دسته زیر خلاصه می‌شود که عبارتند از:

  1. هزینه ثبت برند و اظهارنامه آن در سامانه
  2. هزینه آگهی روزنامه برای تقاضای ثبت برند
  3. هزینه حق‌الثبت برند
  4. هزینه انتشار آگهی ثبت برند در روزنامه رسمی که آخرین هزینه پرداختی هم محسوب می‌شود.

نحوه ثبت برند لاتین در اصفهان

نحوه ثبت برند لاتین و بین المللی در اصفهان

ثبت برند لاتین می‌تواند برند شما را قانونی کند و مزایای زیادی به همراه داشته باشد. به این ترتیب برند شما در بین مشتریان شناخته می‌شوند و مشتریان بیشتری را جذب می‌کند. شما می‌توانید با پرداخت تعرفه ثبت برند از مزایای آن برخوردار شوید. در این قسمت به نحوه ثبت برند لاتین در اصفهان و مراحل آن اشاره می‌کنیم که به قرار زیر هستند:

  1. اولین مرحله انتخاب نام تجاری است.
  2. طی کردن مراحلی که به استعلام برند مربوط می‌شود.
  3. در مرحله بعد مدارک مورد نیاز را آماده می‌کنند.
  4. در سامانه مالکیت معنوی، ثبت نام انجام می‌گیرد.
  5. از دفترخانه اسناد رسمی امضا گرفته می‌شود و حساب کاربری فرد، تایید شده و در سامانه ثبت می‌شود.
  6. در این مرحله اظهارنامه برند تکمیل شده و به صورت الکترونیکی ارسال می‌شود.
  7. با حضور در اداره مالکیت معنوی، پرونده تشکیل می‌شود.
  8. در مرحله آخر پرداخت هزینه‌های ثبت برند صورت می‌گیرد.

برای مشاوره رایگان و ثبت کردن برند بین المللی یا لاتین در اصفهان فرم زیر را ارسال کنید:

مدت زمان ثبت برند خارجی در اصفهان

اولین گام برای ثبت برند خارجی در اصفهان، استعلام نام برند بوده ‌و بعد از استعلام گرفتن و کسب اطمینان از تکراری نبودن نام برند که سبب می‌شود روند ثبت برند زودتر انجام شود و اظهارنامه برند به مرکز مالکیت برند ارسال شود. مدت زمان ثبت برند خارجی در اصفهان تقریبا بین ۳۰ تا ۴۵ روز کاری برای صدور آگهی تقاضا است.

بعد از چاپ آگهی اول در روزنامه به مدت یک ماه فرصت وجود دارد که اگر عموم اعتراضی برای برند مورد نظر شما دارند و نام برند انتخابی شما تکراری یا مشابه برند دیگر است اعلام کنند. بعد از این دوره هم به چهار هفته دیگر زمان نیاز است تا گواهی ثبت برند تایید و صادر شود. با آگهی دوم در روزنامه رسمی، فرایند ثبت برند به اتمام می‌رسد؛ پس با این اوصاف شما به طور تقریبی به سه ماه وقت نیاز دارید تا برند خارجی را ثبت کنید.

ثبت برند لاتین به صورت آنلاین (در سامانه دنیای ثبت)

برای اینکه ثبت برند لاتین آسان‌تر و در زمان کمتری انجام شود، می‌توانید با مراجعه به سامانه دنیای ثبت به صورت آنلاین اقدام کنید. همکاران ما افرادی متخصص و آموزش‌دیده و ماهر هستند که در این زمینه تخصص بالایی دارند و شما می‌توانید با خیالی آسوده و با هزینه اندک، کار ثبت برند لاتین را به ما بسپارید. شما با مراجعه به ما نیازی به حضور ندارید و می‌توانید با ارائه مدارک مورد نیاز از تخصص همکاران ما به صورت اینترنتی برخوردار شوید. برای این کار به صفحه ثبت برند آنلاین مراجعه نمایید.

استعلام برند لاتین در اصفهان

استعلام برند لاتین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برند لاتین و علامت تجاری نباید تکراری باشند. در صورتی که تکراری باشند باید نام دیگری را انتخاب کنید. برای استعلام آن از دو طریق می‌توانید اقدام کنید.

  1. در روش اول می‌توانید به وب‌سایت سازمان ثبت اسناد مراجعه کنید و در پرونده‌های آن جستجو کنید.
  2. روش دوم، مراجعه به سایت جمهوری اسلامی و جستجو کردن در میان آگهی‌های موجود است.

مشاوره رایگان ثبت برند بین المللی در اصفهان (توسط سامانه دنیای ثبت)

همکاران ما در سامانه دنیای ثبت آماده ارائه مشاوره‌های رایگان در مورد ثبت برند بین‌المللی در اصفهان هستند و شما می‌توانید هر سوالی در این مورد داشتید با همکاران ما در میان بگذارید. آنها حتما با صبر و حوصله پاسخگوی شما خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه ما که سامانه دنیای ثبت است مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.

مزایای ثبت برند لاتین بصورت آنلاین چیست؟

با ثبت اینترنتی برند لاتین در شهر اصفهان، نیازی به مراجعه به ادارات و سازمان های دولتی نخواهید داشت. از همین رو در سریع ترین زمان علامت تجاری خود را می توانید به ثبت برسانید.

چطور می توانم مشاوره ثبت برند لاتین دریافت کنم؟

از طریق تماس با سامانه دنیای ثبت، می توانید بصورت کاملا رایگان، مشاوره تخصصی و حرفه ای درزمینه ثبت علائم تجاری لاتین در شهر اصفهان را دریافت نمایید.

خدمات ثبت ایزو تماس