ثبت برند در اصفهان

مراحل ثبت برند در اصفهان

تاسیس و ثبت برند در اصفهان، به عنوان یک علامت تجاری و نشان تجاری اختصاصی، برای افراد زیادی از مردم ایران موضوع مورد مهمی می باشد. جهت ثبت برند تجاری در شهر اصفهان، بایستی از شرایط، قوانین، مدارک لازم، هزینه ثبت برند و مدت زمانی که این فرآیند طول می کشد، مطلع شوید. از همین رو ما در این مقاله از سامانه ثبت شرکت و برند دنیای ثبت، قصد داریم به زبانی ساده در باره آموزش ثبت برند تجاری و لوگو در اصفهان بپردازیم. از طریق دریافت خدمات مشاوره رایگان برای ثبت نشان تجاری و نام تجاری در اصفهان، توسط سامانه دنیای ثبت، می توانید اطلاعات تکمیلی را نیز بدست بیاورید.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت برند در اصفهان چیست؟

اگر شما ارائه دهنده خدمات یا محصولات خاصی در شهر اصفهان هستید، حتما رقبای بسیار زیادی در حوزه تجارت و بیزینس، در حال فعالیت در زمینه کاری شما هستند. از طریق ثبت برند در اصفهان می توانید یک حریم شخصی برای خدمات و محصولات خود ایجاد کرده و از حق و حقوق معنوی و مالکیت آنها مطمئن شوید. با ثبت نام و نشان تجاری در اصفهان، می توانید لوگو یا اسم برندتان را روی خدمات خود درج کرده و جدا از حفظ حق و حقوق و مالکیت معنوی، ارزش کار خود را حفظ کرده و در جهت برندینگ فعالیت کنید. بصورت خلاصه منظور از شرایط ثبت برند در شهر اصفهان، انجام فرآیند تهیه مدارک ثبت برند ، شرایط لازم، پرداخت هزینه ها و ثبت در سامانه رسمی می باشد که در مقاله های مربوطه به طور مفصل و در ادامه به جزئیات بیشتری اشاره می کنیم.

مدارک ثبت برند در اصفهان

مدارک لازم برای ثبت برند در اصفهان چیست

به دلیل حساسیت بالای پروسه و روند ثبت نشان تجاری و علائم تجاری در اصفهان، تهیه مدارک مورد نیاز در این شهر، موضوع بسیار مهمی می باشد. مدارکی که جهت اخذ و ثبت یک برند تجاری نیاز دارید، بستگی به متقاضی دارد. متقاضیان ثبت برند به دو صورت حقوقی و حقیقی تقسیم می شوند که باید به این موضوع توجه داشته باشید. مورد بعدی ثبت برند لاتین یا بین المللی و ثبت برند داخلی است که در این دو نیز تفاوت هایی وجود دارد.

مدارک ثبت برند در شهر اصفهان برای اشخاص حقیقی

افراد حقیقی شامل اشخاصی می شوند مثل من و شما. اگر هر فرد که متقاضی دریافت برند تجاری بصورت شخصی می باشد، قصد تهیه مدارک را داشته باشد، بایستی موارد زیر را به دقت تهیه کند.

  • ارائه کارت ملی و شناسنامه فرد متقاضی یا تصویر کارت ملی و شناسنامه
  • ارائه تصویر از برند دلخواه در ابعاد مشخص ( 6*6) و بعضا در سایز (10*10)
  • دریافت مجوز های لازم بسته به نوع فعالیت شخص متقاضی
  • دریافت کارت بازرگانی ( در صورت نیاز به ثبت برند لاتین در اصفهان)
  • آدرس، شماره تلفن همراه و کد پستی

مدارک ثبت برند در اصفهان برای اشخاص حقوقی

به منظور ثبت برند یا لوگو در این شهر، اشخاص حقوقی یا شرکتهایی که پیش از اقدام به داشتن یک برند تجاری، اقدام به ثبت شرکت کرده اند، بایستی مدارک زیر را تحویل دهند.

  • مدارک شناسایی شامل: کارت ملی و شناسنامه فرد دارای صاحب امضاء
  • ارائه اساس نامه، آگهی ثبت شرکت و آگهی آخرین تغییرات شرکت
  • دریافت کلیه مجوز های لازم بسته به نوع فعالیت شرکت مانند: جواز کسب و پروانه بهره برداری
  • تهیه کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند یا درخواست ثبت برند بین المللی
  • ارائه تصویر از لوگو در ابعاد مشخص

هزینه ثبت برند در اصفهان

هزینه لازم برای ثبت برند در اصفهان چقدر است

هزینه ثبت برند و لوگو یا نشان تجاری در شهر اصفهان بسته به داخلی بودن یا بین المللی بودن برند ( لاتین) دارد. از طرفی هزینه ای که برای افراد حقیقی باید پرداخت شود، با هزینه و تعرفه ای که اشخاص حقوقی باید پرداخت کنند، دارای تفاوت های اندکی می باشد. به منظور اطلاع از هزینه ثبت برند می توانید به صفحه اختصاصی ما در سامانه دنیای ثبت مراجعه کرده و اطلاعات قیمتی را بصورت دقیق مشاهده کنید. در صورت نیاز به جزئیات دقیق قیمت در شهر یا شهرستان مورد نظر شما، می توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا بصورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

هزینه های مورد نیاز برای ثبت برند و لوگو در اصفهان

این هزینه ها بصورت کلی برای مواردی مثل: ثبت نام در وبسایت مالکیت معنوی و تشکیل پرونده، پیگیری امور ثبتی، تهیه و تنظیم اظهارنامه با توجه به حقیقی بودن یا حقوقی بودن فرد متقاضی، پرداخت هزینه روزنامه رسمی و حق الثبت برند، دریافت می شود. تعرفه های اقتصادی در سامانه دنیای ثبت، جدا از بحث هزینه، سریع ترین روش برای داشتن برند تجاری در شهر اصفهان را برای شما فراهم می کند.

شرایط ثبت برند در اصفهان

شرایط و مراحل ثبت برند در اصفهان

بصورت کلی شرایط خاصی برای افراد حقیقی و حقوقی جهت تاسیس و ثبت برند تجاری یا لوگو در شهر اصفهان درج نشده است. اما موضوعی که در این مسیر بسیار حائز اهمیت است، انتخاب اسم مناسب برای برند تجاری یا طرح مناسب جهت ثبت لوگو می باشد. یکی از شرایطی که برای انتخاب اسم برند باید در نظر داشته باشید، عدم تکراری بودن و استفاده از اسم هاییست که قبلا در وبسایت مالکیت معنوی به ثبت رسیده است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که از کجا متوجه شویم که چه برندی از پیش ثبت شده است. برای پاسخ به این سوال شما می توانید بصورت رایگان از طریق صفحه استعلام برند دنیای ثبت، کلیه علائم تجاری و نام های تجاری که تا کنون به ثبت رسیده است را بدست بیاورید.

استعلام ثبت برند در اصفهان

استعلام گرفتن از برندهای ثبت شده در اصفهان

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین مراحل برای ثبت نام یا نشان تجاری در اصفهان، ثبت در خواست استعلام برند است. از طریق استعلام برند بصورت آنلاین، می توانید در خواست و نام برند مورد نظر را ثبت کرده و در سریع ترین زمان، نتیجه به شما اعلام می شود که آیا قابلیت ثبت این برند در اصفهان وجود دارد یا خیر.

مالیات ثبت برند در اصفهان

آیا ثبت کردن برند در اصفهان مالیات دارد؟

یکی از پرسش های متداولی که بسیاری از کاربران دارند، سوالاتی در باره مالیات ثبت برند در این شهر است. طبق آخرین قوانین منتشر شده در سامانه مالکیت معنوی و صنعتی، ثبت برند تجاری و لوگو نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای در ارتباط با مالیات ندارد و می توانید با خیالی راحت در خواست خود را ثبت کنید.

ثبت برند آنلاین در اصفهان

ثبت کردن برند آنلاین در اصفهان

ثبت برند آنلاین ، یکی از خدمات کاربردی و مفید در سامانه دنیای ثبت است که شما می توانید بصورت اینترنتی، درخواست ثبت انواع برند تجاری شامل: برند حقیقی، حقوقی، برند لاتین یا داخلی را در سریع ترین زمان و بدون صرف هزینه، داده تا پیگیری های لازم و مراحل آن از صفر تا صد برای شما انجام شود. از طریق ثبت برند و لوگو بصورت آنلاین و اینترنتی، شما نیاز به پرداخت هزینه های اضافی نداشته و در زمان و انرژی شما نیز صرفه جویی می شود.

اعتبار برند های ثبت شده در اصفهان

ثبت کردن برند در شهر اصفهان چقدر اعتبار دارد

کلیه علائم تجاری و نمانام هایی که در این شهر به ثبت می رسد، از نظر بازه زمانی به مدت 10 سال اعتبار داشته و پس از آن نیز می توانید جهت تمدید برند اقدام کنید.

قرارداد ثبت برند و لوگو در اصفهان

قوانین و مقررات ثبت کردن برند در اصفهان چیست

به منظور ثبت برند تجاری یا لوگو در این شهر، با شما یک قرارداد رسمی و معتبر نوشته می شود و شما می توانید با پیگیری مراحل، از صفر تا صد روند ثبت نشان تجاری را با سامانه دنیای ثبت همراه باشید. کلیه موارد مثل: هزینه ها، مدت زمان، اعتبار برند، تشکیل پرونده، پیگیری مراحل ثبت برند در اصفهان، در این قراداد ذکر خواهد شد.

جمع بندی

اگر درخواست پیگیری و ثبت نشان تجاری، برند و لوگو را در اصفهان دارید، روش های گوناگونی در پیش و روی شما خواهد بود. با این حال پیشنهاد می کنیم از طریق ارتباط با کارشناسان دنیای ثبت، مشاوره رایگان را دریافت کرده و در صورت تمایل، مراحل حقوقی و اداری را به ما واگذار کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید همه روزه از طریق روش های تماس، بصورت تلفنی یا آنلاین با ما در ارتباط باشید.

هزینه ثبت برند در اصفهان چقدر است؟

هزینه و تعرفه ثبت نام و نشان تجاری یا لوگو در شهر اصفهان، بستگی به حقیقی، حقوقی، داخلی یا بین المللی بودن برند انتخابی شما دارد.

چقدر طول می کشد تا یک برند تجاری در این شهر داشته باشیم؟

بصورت کلی بازه یک ماهه برای ثبت نشان تجاری در نظر گرفته شده است که این زمان می تواند کمتر نیز باشد.


برای ثبت برند در اصفهان فرم زیر را پر کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس