ثبت شرکت ارز دیجیتال

ثبت کردن شرکت ارز دیجیتال در ایران

با گسترش اینترنت و بروز شدن علم و فناوری، این روزها شاهد گسترش واحد‌های پولی مختلفی هستیم. احتمالاً شما هم نام ارزهای دیجیتال بارها به گوشتان خورده است. این ارزها امروزه به مهمترین و حتی می‌توانیم بگوییم بهترین نوع پول تبدیل شده‌اند. با توجه به این مطلب افرادی مایل بوده که به ثبت شرکت ارز دیجیتال بپردازند؛ اما باید با مدارک، مراحل و هزینه‌هایی که برای ثبت شرکت دیجیتال لازم است آشنا شوند تا بی‌گدار به آب نزنند. در این مطلب سعی داریم شما را بیشتر با چگونگی ثبت شرکت ارز دیجیتال آشنا کنیم؛ پس از پایان ما را همراهی کنید.

تماس با ما مشاوره رایگان

شرکت ارز دیجیتال چیست؟

شرکت ثبت ارز دیجیتال به شرکتی می‌گویند که به ثبت ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم و سایر ارزهای مشابه می‌پردازد. این شرکت‌ها به عنوان پلتفرم‌های خرید و فروش ارزدیجیتال و همچنین تبادل این ارزها با ارزهای دیگر عمل می‌کنند. هدف اصلی این شرکت‌ها، ایجاد یک بازار آزاد برای ارزهای دیجیتال است که در آن کاربران بتوانند با قیمت‌های به صرفه و عادلانه، خرید و فروش این ارزها را انجام دهند.

با وجود شرکت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند دست کلاهبرداران و سودجویان از بازار مبادلات این نوع ارز قطعاً کوتاه می‌شود و مشتریان می‌توانند با خیال راحت به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند. لازم به ذکر است که ثبت شرکت ارز دیجیتال به صورت متداول به دو شکل صرافی‌های حضوری و آنلاین قابل ثبت بوده و می‌توانید به این دو صورت در این زمینه فعالیت داشته باشید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت ارز دیجیتال

مدارک لازم برای ثبت شرکت ارز دیجیتال

برای اینکه بتوانید به ثبت شرکت خدمات ارز دیجیتال بپردازید، لازم است تا مدارکی را ابتدا جمع‌آوری کرده و پس از جمع آوری آنها مراحل ثبت شرکت را طی کنید. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • فتوکپی از اساسنامه شرکت صرافی
  • فتوکپی از جواز تاسیس
  • ارائه گواهینامه مربوط به حسن انجام مهارت‌های عملیات صرافی
  • فتوکپی از روزنامه آگهی تاسیس شرکت یا آخرین تغییرات
  • مدارک شناسایی معتبر
  • تایید شدن مدارک توسط وزارت دارایی

هزینه ثبت شرکت ارز دیجیتال

به جرات می‌توانیم بگوییم برای ثبت شرکت ارز دیجیتال هزینه‌ها ثابت و مشخص نیست؛ زیرا قوانین به صورت متداول هر ساله دستخوش تغییراتی می‌شود و در کشور ما هم این موضوع مستثنی نیست. هزینه‌هایی که برای ثبت شرکت باید بپردازید به اخذ مجوز، تاسیس صرافی و هزینه‌هایی که قبل از این موارد باید پرداخته شود بستگی دارد. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما برای تعیین هزینه با مشاوران ما در دنیای ثبت ارتباط برقرار کنید تا به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

به این مطلب دقت داشته باشید که برای طراحی و راه‌اندازی صرافی‌های ارز دیجیتال باید وب‌سایت‌های خاصی طراحی شود که با توجه به حساسیت بالایی که وب‌سایت‌های صرافی ارز دیجیتال دارند لازم است تا از تیم‌های حرفه‌ای برای این کار استفاده شود و قطعاً برای این موضوع باید هزینه‌های چشمگیری را پرداخت کنید.

مراحل ثبت شرکت ارز دیجیتال

ثبت کردن شرکت ارز دیجیتال چه مراحلی دارد

برای اینکه بتوانید یک شرکت ارز دیجیتال را به ثبت برسانید باید پس از اینکه تمامی مدارک را آماده کردید، آنها را به بانک مرکزی ارائه دهید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بهتر مراحل ثبت شرکت پیش برود کار را با موسسه حقوقی دنیای ثبت پیش ببرید تا از این طریق تمامی مراحل به صورت کاملاً قانونی انجام شود و هیچ مشکلی در روند کار به وجود نخواهد آمد.

در صورتی که بانک مرکزی با درخواست شما موافقت کند یک مجوز به شما داده خواهد شد که میزان فعالیت و ظرفیتی که بر اساس آن مجاز به انجام خدمات هستید، مشخص می‌شود. بر اساس مجوزهایی که در اختیار دارید، می‌توانید در حیطه فعالیت که برای آن مجوز کسب کرده‌اید به فعالیت بپردازید.

مشاوره رایگان ثبت شرکت ارز دیجیتال

ما در دنیای ثبت تدابیری اندیشیده‌ایم تا بتوانید به صورت کاملا رایگان از راهنمایی‌ها و مشاوره‌هایی که کارشناسان ما در حیطه ثبت شرکت ارز دیجیتال ارائه می‌دهند به آسانی برخوردار شوید. قطعا مشاوره‌هایی که در این زمینه به شما ارائه خواهد شد، می‌تواند قانونی بودن کار را به شما آموزش دهد و شما هم اگر سوالی در این زمینه دارید می‌توانید بپرسید و جواب‌های درست و حقوقی متناسب با سوال خود را دریافت کنید.

مقاله پیشنهادی : ثبت دفتر پیشخوان دولت

ثبت شرکت آنلاین ارز دیجیتال

اگر این روزها درگیری‌های خاص خود را دارید و وقت زیادی برای طی کردن مراحل ثبت شرکت ارز دیجیتال ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تمام این کارها را به دنیای ثبت بسپارید. مدارک را برای کارشناسان ما ارسال کنید و به صورت آنلاین پیگیر کارهای خود باشید. ما تمام مراحل را انجام می‌دهیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوزهای ثبت شرکت را دریافت خواهیم کرد. ثبت شرکت آنلاین ارز دیجیتال از آسان‌ترین روش‌هایی است که شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی به اخذ مجوز دست پیدا کنید.

در ارتباط با هزینه ثبت برند، خواندن این مقاله پیشنهاد می شود.

نتیجه گیری

در این مطلب از دنیای ثبت سعی کردیم هر آنچه که در ارتباط با ثبت شرکت ارز دیجیتال لازم است را برای شما بیان کنیم تا به یک شناخت نسبی درباره شرکت ارز دیجیتال دست پیدا کنید. شرکت ارز دیجیتال یا صرافی آن از شیوه‌های درآمدی پرسودی است که این روزها در ایران طرفداران بسیاری دارد؛ اما باید با مدارک، قوانین و شرایطی که برای ثبت شرکت ارز دیجیتال لازم است آشنایی‌های کافی را پیدا کرده و سپس برای اخذ مجوز اقدام کنید. در صورتی که علاوه بر مطالبی که در این مقاله از آنها یاد شد، نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان متخصص و با تجربه دنیای ثبت ارتباط برقرار کنید تا شما را در تمامی زمینه‌ها راهنمایی کنند.

هزینه ثبت شرکت ارز دیجیتال چقدر است؟

برای ثبت شرکت ارز دیجیتال نمی‌توانیم یک قیمت ثابت را بیان کنیم و با توجه به نوع شرکت و مکان آن، هزینه‌های متغیری باید پرداخت شود. برای براورد نهایی قیمت‌ها می‌توانید با کارشناسان دنیای ثبت ارتباط برقرار کنید.

چه مدارکی برای ثبت شرکت ارز دیجیتال لازم است؟

فتوکپی جواز تاسیس شرکت، گواهینامه حسن انجام مهارت‌های صرافی، فتوکپی اساسنامه شرکت، مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه، ارائه روزنامه مربوط به آگهی تاسیس

برای مشاوره رایگان و همچنین جهت درخواست ثبت کردن شرکت فرم زیر را پر کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
2 دیدگاه دربارهٔ «ثبت شرکت ارز دیجیتال»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس