هزینه ثبت شرکت

اگر قصد دارید تا در باره هزینه ثبت شرکت بدانید و بررسی کنید تا برای چه بخش هایی باید هزینه کنید تا شرکت شما در سامانه رسمی بصورت قانونی به ثبت برسد، در این مقاله همراه ما باشید. هزینه ثبت شرکت های تجاری در کشور های مختلف بر اساس واحد پول آنها سنجیده می شود که در کشور ایران، این هزینه بسیار ارزان و اقتصادی می باشد. برای مشاهده شرایط ثبت شرکت کلیک کنید.

فرقی نمی کند شرکت شما جزو کدام یک از شرکتهای : سهامی خاص یا عام، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی و ... باشد، بهتر است اگر قصد تاسیس آن را دارید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در هر قسمت اگر نیاز به راهنمایی یا مطرح کردن سوالات بیشتری داشتید، می توانید از بخش کامنت ها یا ارتباط با کارشناسان ما بصورت رایگان، اطلاعات کافی را بدست بیاورید.

لیست هزینه ثبت شرکتها

لیست هزینه ها تعرفه ها
هزینه ثبت شرکت سهامی خاص از ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان با حداقل سرمایه و ۵ نفر اعضا
شرکت مسئولیت محدود از ۹۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه ثبت شرکت سهامی عام از ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای شرکت هایی که برای کد بورسی اقدام میکنند.
هزینه ثبت شرکت تعاونی از ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
تعرفه ثبت شرکت تضامنی از ۹۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه کارت بازرگانی ۳.۲۰۰.۰۰۰ برای اشخاص و ۴.۲۰۰.۰۰۰ برای شرکت ها
قیمت تمدید شرکت سهامی خاص ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان شامل صورت جلسه و روزنامه رسمی
تعرفه تمدید شرکت مسئولیت محدود معمولا سمت اعضا نامحدود است
تماس با ما مشاوره رایگان

هزینه ثبت شرکت در سال 1402

هزینه ثبت کردن برند

شرکتهای تجاری باید در ازای ثبت شدن در سامانه رسمی ثبت شرکتها، هزینه هایی را برای موارد مختلفی بپردازند. این هزینه ها می تواند شامل: تهیه مجوز ها و مدارک لازم، جواز، پروانه کسب و سایر گزینه ها باشد. این هزینه را می توان بصورت جدا جدا، یا یک جا پرداخت کرد که در سامانه دنیای ثبت، با در نظر گرفتن شرایط مناسب، شما می توانید هزینه ثبت شرکت خود را پرداخت کرده و بقیه امور را به کارشناسان حقوقی ما واگذار کنید. تاثیر گذار ترین مورد در تعیین نرخ و هزینه مورد نیاز برای تاسیس شرکتها، به نوع آن بر می گرد.

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص

شرکتهای سهامی خاص در ایران، بخش بزرگ و وسیعی را تشکیل می دهند و برای ثبت این نوع شرکتها، هزینه های خاصی لازم است. همانطور که می دانید این شرکتها نیاز به حداقل 5 شریک داشته و با حداقل سرمایه 100 هزار تومان می توان آن را تاسیس کرد. هزینه های لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص شامل: انتخاب اسم و نام، تهیه مدارک لازم، انتشار آگهی، تشکیل پرونده، هزینه حق ثبت و هزینه وکالت می باشد. با مشاوره رایگان از طریق سامانه دنیای ثبت، قادر خواهید بود ارزان ترین روش را برای تاسیس شرکت خود در قالب سهامی خاص به کار برده تا در هزینه صرفه جویی کنید.

هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود

هزینه های ثبت شرکت مسئولیت محدود

شرکتهای مسئولیت محدود که پر طرفدار ترین نوع ثبت شرکت در ایران هستند، هزینه هایی همچون: انتخاب نام مناسب برای شرکت، تهیه مدارک و ارسال توسط پست، هزینه های حق ثبت، هزینه وکالت و انتشار آگهی در روزنامه رسمی می باشد. آگهی بر اساس تعرفه های روزنامه رسمی محاسبه شده و مبلغ آن بین 260 تا 280 هزار تومان در سال 1402 در نظر گرفته شده است.

تعرفه و هزینه ثبت شرکت تضامنی و تعاونی

شرکتهای تضامنی نیز همانند موارد بالا در ازای تهیه مدارک مورد نیاز، ارسال به پست، تشکیل پرونده، حق الثبت و وکالت، باید مبالغی را پرداخت کنند.

ارزان ترین روش برای ثبت شرکت

ثبت شرکت با ارزانترین قیمت

پیش از اقدام به هر کاری توصیه می کنم از طریق ارتباط با مشاورین ما در موسسه حقوقی دنیای ثبت، نوع شرکت، کشور یا شهر مورد نظر را اعلام کنید تا با بررسی ایده آل ترین شرایط، مناسب ترین روش در اختیار شما قرار بگیرد. با استفاده از این کار شما می توانید با ارزان ترین روش ممکن در سال 1402، شرکت خود را تاسیس و ثبت کنید. فرقی نمی کند شرکت شما جزو گروه : مهندسی، غذایی، تجاری، پتروشیمی، برق یا هر حوزه دیگری باشد.

مدت زمان ثبت شرکت

پس از پرداخت هزینه های لازم برای ثبت و تاسیس شرکت، از نظر زمانی باید بازه ای بین 10 تا 15 روز کاری منتظر نهایی شدن نتیجه باشید. این زمان بر اساس نوع شرکت و محل مورد نظر ممکن است با تغییراتی مواجه باشد.

جمع بندی

هزینه ثبت شرکت های مختلف بر اساس موضوع فعالیت شرکت و محل مورد نظر، متفاوت و متغییر است. ممکن است شما قصد ثبت شرکت در ایران را داشته باشید و با هزینه 2-3 میلیون تومان بتوانید به راحتی آن را در سامانه رسمی ثبت کنید. در طرفی اگر قصد ثبت شرکت تجاری خود در کشور های خارجی مثل: دبی، امارات، ترکیه و.... را داشته باشید، به دلیل اختلاف واحد پولی آنها با ریال، هزینه بیشتری لازم باشد. با این حال بهترین روش برای سنجش و محاسبه نرخ و تعرفه تاسیس شرکت، تماس با مشاورین ما در دنیای ثبت می باشد.

هزینه ثبت شرکت در ایران چقدر است؟

این هزینه بر اساس نوع شرکت و حوزه فعالیت، نیاز به مجوز های لازم، تشکیل پرونده و ... بازه ای بین 2 الی 3 میلیون تومان در سال 1401 تعرفه گذاری شده است. با این حال ارزان ترین روش را می توانید از طریق ما پیگیری کنید.

آیا ثبت شرکت بصورت قسطی امکان پذیر است؟

برای اطلاع از شرایط پرداخت هزینه ثبت شرکت خود با مشاورین موسسه حقوقی دنیای ثبت در تماس باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس