ثبت موسسه زیبایی

نحوه ثبت موسسه زیبایی

امروزه می‌توان افراد زیادی را دید که دنبال ثبت موسسه زیبایی هستند و تمام تلاش خود را برای داشتن یک موسسه زیبایی به کار می‌گیرند. در واقع یکی از مسائلی که امروزه مردم توجه بیشتری بدان نشان می‌دهند، علاقه به داشتن زیبایی است و از این رو تعداد مراجعه‌کنندگان به موسسه‌های زیبایی بسیار است.

افراد امروزی دغدغه زیادی در رابطه با زیبایی خود دارند و این باعث می‌شود همیشه دنبال امکاناتی برای تامین زیبایی باشند؛ در نتیجه افراد با توجه به بازاری که موسسه زیبایی دارد، سعی می‌کنند تا این حرفه را یاد بگیرند و آموزش ببینند تا بتوانند از بازار آن نهایت استفاده را کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به این حرفه علاقه دارند، می‌توانید خدماتی همچون زیبایی و آرایشی صورت، خدمات سلامت مو، خدمات زیبایی ناخن، خدمات تزریق ژل و بوتاکس، خدمات کاشت و لیزر مو و... را به مردم ارائه بدهید.

تماس با ما مشاوره رایگان و ثبت درخواست

موسسه زیبایی چیست؟

یکی از موارد حائز اهمیت برای مردم در چند سال اخیر رسیدگی به زیبایی پوست و مو است. از این رو برخی از افرادی که علاقه‌مند به حرفه آرایش‌گری پوست، مو، ناخن و... هستند با گذراندن دوره‌ها و آموزش‌ها اقدام به ثبت موسسه زیبایی می‌کنند، تا بتوانند نیاز مردم را برطرف و همچنین از بازار آن استفاده کنند. در موسسه زیبایی بسته به حرفه فردی که آن را ثبت می‌کند، خدمات زیبایی متفاوتی ارائه می‌شود. شما می‌توانید موسسه زیبایی خود را به صورت حضوری یا آنلاین ثبت کنید که در هر کدام از این دو راه باید مدارک مورد نیاز همراهتان باشد و همچنین باید مراحل اداری آن را به درستی به پایان برسانید.

اگر به دنبال ثبت موسسه زیبایی به صورت آنلاین هستید ما به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید به بهترین نحو موسسه زیبایی خود را ثبت کنید. شما با ثبت موسسه زیبایی به صورت آنلاین و توسط سامانه دنیای ثبت می‌توانید از تجربه بهترین مشاورانی که در این زمینه فعالیت داشته‌اند استفاده کنید. چند مورد از مزایای راه‌اندازی و ثبت موسسه زیبایی شامل موارد زیر می‌شود:

  • به کسب و کارتان جنبه قانونی می‌بخشید.
  • با گرفتن مجوز‌های مخصوص دیگر، می‌توانید خدمات گسترده‌تری ارائه دهید.
  • امکان برند‌سازی برایتان وجود دارد.
  • کسب و کار شما از اعتبار بالایی برخوردار است.
  • می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کنید.
  • می‌توانید نمایندگی و شعبه نیز ایجاد کنید.

مراحل ثبت موسسه زیبایی

برای ثبت موسسه زیبایی باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. مرحله اول برای ثبت موسسه زیبایی انتخاب و طراحی یک موضوع است که امری بسیار مهم به‌شمار می‌رود و شما باید از فردی با‌تجربه و متخصص کمک بگیرید. به شما پیشنهاد می‌کنیم از مشاور حقوقی برای گذراندن این مرحله کمک بخواهید.
  2. در مرحله دوم نیز باید به کمک یک مشاور حقوقی اوراق موسسه زیبایی خود را تنظیم کنید.
  3. در گام سوم باید مدارک خود را جمع‌آوری کرده و به صورت الکترونیکی به موسسات مربوطه ارسال کنید تا بتوانید برای موسسه زیبایی خود تاییدیه نام بگیرید. در قسمت‌های بعدی مدارک مورد نیاز موسسات را به شما خواهیم گفت.
  4. حال اگر مدارکتان دچار مشکلی نباشد پیامک تایید به شما ارسال می‌شود‌.
  5. در گام بعدی باید تمامی مدارک را که به صورت الکترونیکی برای موسسات مربوطه ارسال کرده‌اید را با پست برایشان ارسال کنید تا به طور تمام و کمال مورد بررسی قرار گیرد.
  6. پس از بررسی دقیق مدارک توسط موسسات مربوطه، پیش‌نویس و اوراق مهمور به مهر ثبت شرکت‌ها برایتان ارسال می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید یک موسسه زیبایی ثبت کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت موسسه زیبایی شامل چه چیز‌هایی می‌شود؟

مدارک لازم برای ثبت موسسه زیبایی

مدارکی که در زیر نام برده شده مدارکی هستند که برای ثبت موسسه‌تان به آن‌ها نیاز دارید:

  • دو نفر شخص حقوقی
  • داشتن کارت ملی و شناسنامه شخص حقوقی
  • آخرین روزنامه تغییراتو روزنامه تاسیس شخص حقیقی
  • نشانی و کدپستی موسسه
  • شماره تلفن ثابت مدیر عامل
  • شماره تلفن همراه مدیر عامل
  • داشتن یک میلیون ریال به عنوان سرمایه
  • دو نسخه اساس‌نامه
  • دو نسخه از صورت جلسه
  • دو نسخه از تقاضا‌نامه
  • تعیین وضعیت حق امضا
  • تعیین سمت اعضا

مقاله پیشنهادی : مدارک ثبت شرکت

هزینه‌های مورد نیاز برای ثبت موسسه زیبایی

این‌که ثبت موسسه زیبایی به چه میزان هزینه و سرمایه نیاز دارد می‌تواند عددی متغیر باشد و هزینه آن در همه سازمان‌ها یکی نیست. هر سازمان بسته به خدماتی که برای ثبت موسسه شما ارائه می‌دهد می‌تواند هزینه ‌متفاوتی داشته باشد.

برای مطالعه در باره تعرفه ها و هزینه های ثبت شرکت می توانید از اینجا اقدام نمایید.

مدت زمان برای ثبت موسسه زیبایی

نمی‌توان گفت همه افرادی که موسسه زیبایی خود را ثبت می‌کنند در یک زمان معین موسسه‌شان را ثبت می‌کنند. ثبت موسسه زیبایی کاری زمان‌بر است و می‌تواند انجام آن مقداری طول بکشد. اگر می‌خواهید در کم‌ترین زمان، موسسه زیبایی خود را ثبت کنید می‌توانید از مشاور‌های حقوقی کمک بگیرید؛ چرا که مشاوران حقوقی با راهنمایی و تجربه کافی می‌توانند مسیر درست را به شما نشان بدهند و حتی در هدر نشدن زمان به شما کمک کنند. داشتن یک مشاور حقوقی با تجربه و کار بلد می‌تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر موسسه خود را ثبت کنید و مراحل ثبت هرچه زود‌تر به پایان برسند.

ثبت موسسه زیبایی آنلاین توسط سامانه دنیای ثبت

اگر بیرون آمدن از خانه برایتان امری مشکل است، می‌توانید از سامانه دنیای ثبت کمک بگیرید و به راحتی به صورت آنلاین موسسه زیبایی خود را ثبت کنید. با ثبت شرکت آنلاین علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌شوید.

سوالات متداول

آیا ثبت موسسه زیبایی هزینه دارد؟

ثبت موسسات زیبایی به عوامل بسیاری بستگی دارد که می‌توان به کیفیت این خدمات اشاره کرد. برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با مشاوران سامانه دنیای ثبت تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

آیا ثبت موسسه زیبایی نیاز به مجوز خاصی دارد؟

گرفتن مجوز نیز بسته نوع حرفه شما می‌تواند متفاوت باشد و اگر قصد انجام کار‌هایی از جمله لیزر تهاجمی دارید باید از پزشک مجوز بگیرید.

برای مشاوره رایگان و همچنین درخواست ثبت فرم زیر را پر کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
3 دیدگاه دربارهٔ «ثبت موسسه زیبایی»
  1. با سلام
    بنده کارشناس مامایی هستم،میخوام مرکز تزریق ژل و بوتاکس و لیزر موهای زائد تاسیس کنم،طبق تحقیقاتم اگر کلینیک زیبایی بزنم ظاهرا حضور یک پزسک هم الزامیست،ولی اگر موسسه زیبایی بزنم نیاز به پزشک نیست،باتوجه به اینکه این تاسیس هزینه بر است و باید آموزشهای لازمو ببینم،الان سوالم اینه که آیا به بنده اگر مدرک تزریق و لیزر فنی حرفه ای و یا دانشگاه علمی کاربردی رو بگیرم خودم میتونم بدون حضور پزشک موسس باشم و کارو شروع کنم؟؟؟؟؟

  2. سلام با مدرک دکترای عمومی دامپزشکی میشه موسسه زیبایی ( تزریق ژل و بوتاکس و فشیال و پاکسازی ) تاسیس کرد مدرک فنی حرفه ای تزریق ژل و بوتاکسم دارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس