ثبت برند شرکتی در تهران

راهنما ثبت برند شرکتی در تهران

گسترش صنعت و اقتصاد سبب شده تا شرکت‌های زیادی به وجود بیایند. عموم مردم ترجیح می‌دهند تا به جای خرید از یک برند ناشناس، از برندی شناخته شده خرید کنند. هر چه نام یک برند از شهرت بهتری برخوردار باشد، مشتریان بیشتری خواهد داشت. اگر قصد دارید تا به کسب و کار خود رونق دهید، ثبت برند شرکتی در تهران می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این مسئله می‌پردازیم.

تماس با ما مشاوره رایگان
 

برند شرکتی چیست؟

برند شرکتی یکی از انواع برند است که تاثیر چشمگیری بر رونق کسب و کار هر شرکت دارد. برنامه‌ریزی برند شرکتی با دیگر برندها تفاوت دارد؛ چرا که باید زمینه گسترده‌تری را تحت تاثیر قرار دهد. برای برندسازی شرکتی، پیشنهاد می‌دهیم که با افراد کارشناس و ماهر در این زمینه مشورت کنید.

مدارک ثبت برند شرکتی در تهران

ثبت برند شرکتی در تهران چه مدارکی لازم دارد

برای ثبت علائم تجاری از نوع شرکتی در تهران به مدارک ثبت برند نیاز خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم تا پیش از آغاز فرایند ثبت برند شرکتی، تمام مدارک مورد نیاز را آماده کنید. این مدارک به شرح زیر خواهند بود:

  • ارائه مدارک ثبتی شرکت که مشخص کننده شخصیت حقوقی باشد.
  • ارائه اساسنامه و روزنامه رسمی که آگهی تاسیس در آن منتشر شده باشد.
  • ارائه تصویر شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل
  • ارائه نمونه تصویر از برند تهیه شده
  • اگر برندتان دو بعدی یا سه بعدی است، باید در چند زاویه، تصاویر تهیه و ارائه شود.
  • چنانچه برندتان شامل حروف لاتین و انگلیسی است باید کارت بازرگانی نیز ازائه شود. (در ادامه توضیحات کارت بازرگانی آورده شده است)
  • لازم به ذکر است در صورتی که امور ثبت توسط نماینده و یا وکیل قانونی انجام شود، صورت وکالتنامه رسمی نیز همراه مدارک ارسال شود.
  • مراحل ثبت برند شرکتی در تهران

    اولین کاری که باید انجام دهید، استعلام برند است. با این کار خواهید فهمید که نام انتخابی شما، پیش از این توسط برندی دیگر مورد استفاده قرار گرفته است یا نه. حال زمان آن رسیده که وارد سایت http://iripo.ssaa.ir شده و اظهارنامه را برای برند خود پر کرده و مدارک اسکن شده را برای آن، ارسال نمایید. زمانی که تمام مراحل گفته شده انجام شد، سامانه به شما یک کد پیگیری خواهد داد تا از این طریق، بر مراحل بررسی درخواستتان نظارت کنید.

    هزینه ثبت برند شرکتی در تهران

    ثبت برند شرکتی در تهران چقدر هزینه دارد

    از آنجا که ثبت برند شرکتی از مراحل زیادی تشکیل شده است، برای بخش‌هایی از آن نیاز به هزینه کردن دارید. از جمله مواردی که نیاز به هزینه دارند، می‌توان به فهرست زیر اشاره کرد:

    • هزینه اظهار نامه
    • هزینه چاپ آگهی در روزنامه رسمی کشور برای نوبت اول
    • هزینه چاپ آگهی در روزنامه رسمی کشور برای نوبت دوم
    • پرداخت تعرفه حق الثبت
    • پرداخت هزینه وکیل جذب شده برای پیگیری امور حقوقی شما

    برای اطلاع بیشتر از قیمت و هزینه ثبت برند، می توانید از این لینک وارد صفحه تعرفه ها شوید.

    مدت زمان ثبت برند شرکتی در تهران

    از مرحله استعلام نام برند گرفته تا آگهی‌هایی که برای آن در روزنامه ثبت می‌کنید، تمامی مراحل به روزها زمان نیاز دارند. به طور کلی می‌توان انتظار داشت که ثبت برند شرکتی در تهران به 2 الی 3 ماه زمان نیاز خواهد داشت. البته این در صورتی است که مدارک ارسالی شما کمبود نداشته و برندتان از نظر قانونی، هیچ مشکلی نداشته باشد.

    مشاوره رایگان ثبت برند شرکتی در تهران

    راهنما ثبت برند شرکتی در تهران

    اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به کارهای اداری علاقه ندارید، برای ثبت برند شرکتی در تهران، راهی دیگر نیز وجود دارد. می‌توانید این کار را به کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای وب سایت سامانه دنیای ثبت، بسپارید. کارشناسان ما پیش از هر چیز به شما مشاوره‌ای رایگان داده و سپس در تمامی مراحل کار، در کنار شما خواهند بود. برای ثبت برند در تهران، دیگر نیازی نیست تا نگران چیزی باشید.

    ثبت برند لاتین شرکتی در تهران

    اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به کارهای اداری علاقه ندارید، برای ثبت برند شرکتی در تهران، راهی دیگر نیز وجود دارد. می‌توانید این کار را به کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای وب سایت سامانه دنیای ثبت، بسپارید. کارشناسان ما پیش از هر چیز به شما مشاوره‌ای رایگان داده و سپس در تمامی مراحل کار، در کنار شما خواهند بود. برای ثبت برند در تهران، دیگر نیازی نیست تا نگران چیزی باشید.

    مدارک مورد نیاز برای افراد حقوقی:

    1. شرکت های با مسئولیت محدود باید کپی و اصل تقاضانامه ی ثبت شرکت که دارای مهر اداره ی ثبت شرکت ها باشد.
    2. شرکت های سهامی عام و خاص میبایست کپی و اصل اظهارنامه ی ثبت شرکت سهامی عام یا خاص که دارای مهر اداره ی ثبت شرکت ها باشد را ارائه دهند.
    3. ارائه کپی و اصل اساسنامه ی شرکت.
    4. ارائه اصل و فتوکپی کارت پایان خدمت.
    5. ارائه اصل و فتوکپی کارت ملی.
    6. ارائه اصل وکالتنامه ی رسمی در صورت داشتن وکیل.
    7. تایید فرم (د) مربوط به تایید امضاء متقاضی توسط دفترخانه.

    در برخی از مواقع افراد اصرار دارند تا برندشان را با نامی لاتین ثبت کنند. این امر، دلایل مختلفی دارد. به عنوان مثال بعضی تاجران قصد دارند تا محصولات خود را در خارج از کشور به فروش برسانند؛ در صورتی که نام برندشان لاتین باشد، فروش محصولات برای آن‌ها بسیار آسان‌تر خواهد بود. از طرفی مردم ایران، دیدگاه مثبت‌تری به نام‌های خارجی و لاتین دارند؛ به همین دلیل در زمان خرید، بیشتر به برندهایی با نام لاتین توجه می‌کنند. برای اطلاع از شرایط و مراحل ثبت برند لاتین می توانید این مقاله را مطالعه نمایی.

    ثبت برند شرکتی به صورت آنلاین در تهران

    برای ثبت برند شرکتی می‌توانید به صورت آنلاین هم اقدام کنید. برای این کار کافی است تا با مشاورین سامانه دنیای ثبت تماس گرفته و پس از گرفتن مشاوره، ثبت برند شرکتی در تهران را به آن‌ها بسپارید. کارشناسان سایت ما در تمامی مراحل ثبت برند شرکتی، همراه شما هستند و در صورت بروز هر گونه مشکل، به شما یاری می‌رسانند. با سپردن کار خود به وب سایت سامانه دنیای ثبت، دیگر نیازی نیست تا نگران چیزی باشید. همچنین با مراجعه به صفحه ثبت برند آنلاین می توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

    نتیجه گیری

    ثبت برند شرکتی در تهران، کاری مهم، اما وقت‌گیر است. این کار برای افراد بسیاری سخت و مشکل بنظر می‌رسد. در صورت نیاز، می‌توانید ثبت برند شرکتی را به کارشناسان سامانه دنیای ثبت سپرده و خود را از این فرایند مشکل، خلاص کنید. در صورتی که پیش از این‌ها تجربه ثبت برند را داشته‌اید، لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خدمات ثبت ایزو تماس