ثبت شرکت سهامی عام در مشهد

راهنما ثبت شرکت سهامی عام در مشهد

برای ادامه فعالیت‌های یک شرکت در کشور ما باید آن را به ثبت رساند. ثبت شرکت با سهامی عام در مشهد نیازمند شرایط خاصی است که باید با توجه به آن‌ها اقدام به ثبت شرکت نمود. اداره ثبت کل شرکت‌ها در کشور ما به عنوان اصلی‌ترین مرجع برای ثبت تمامی شرکت‌ها در نقاط مختلف کشور است. هر شرکت سهامی خاص برای به ثبت رسیدن نیاز به مدارک و هزینه‌های مربوطه دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره به ثبت رسیدن شرکت سهامی عام در مشهد با ما همراه باشید.

تماس با ما مشاوره رایگان

شرکت سهامی عام چیست؟

به شرکتی که بخشی از سرمایه آن توسط مردم و بخش دیگری توسط موسسین آن تامین می‌شود، سهامی عام می‌گویند. این شرکت با فروش سهام خود به مردم سرمایه اولیه را به دست می‌آورد.

مدارک ثبت شرکت سهامی عام در مشهد

ثبت کردن شرکت سهامی عام در مشهد چه مدارکی لازم دارد

برای ثبت یک شرکت سهامی عام در مشهد نیاز به مدارک مختلف است. از جمله این مدارک می‌توان به مدارک هویتی اعضای هیئت مدیره اشاره کرد. مدارک هویتی بازرسین خزانه و کد فراگیر سهامدار غیر ایرانی نیز نیاز است. امضای وکیل در صورتی که یک پرونده توسط وکیل برای تاسیس انجام شود. اگر موضوع شرکت سهامی عام مجوزی باشد حتما نیاز به مجوز برای ثبت دارد.

افتتاح حساب بانکی و دریافت شماره شبا برای پرداخت‌های قانونی الزامی است. اعضای هیئت مدیره باید گواهی عدم سو پیشینه خود را برای ثبت شرکت آماده کنند. مدارک دیگر شامل کد پستی معتبر برای اعلام آدرس سهامداران و اعضای هیئت مدیره و بازرسین می‌شود. شماره تماس و نام هیئت مدیره نیز برای ثبت شرکت سهامی عام در مشهد نیاز است.

لیست کاملی از مدارک لازم ثبت شرکت را در این مقاله بصورت کامل بررسی کرده ایم.

شرایط ثبت شرکت سهامی عام در مشهد

ثبت کردن شرکت سهامی عام در مشهد

برای ثبت شرکت سهامی عام در مشهد شرایط خاصی وجود دارد. باید حداقل شرکا و حداقل هیئت مدیره برای ثبت این شرکت پنج نفر باشند. حداقل سرمایه باید پنج میلیون ریال معادل پانصد هزار تومان باشد. اگر این مبلغپس از تاسیس شرکت به هر علتی کمتر شود باید ظرف یکسال آن را به حد خود رساند. سرمایه موسسین شرکت نباید کمتر از ۲۰ درصد سرمایه شرکت شود.

سی و پنج درصد از سرمایه هم باید در یک شعبه بانک به عنوان شرکت سهامی عام در شرف تاسیس قرار گیرد. تمامی مدارک لازم که نشان دهد بخشی از سرمایه درون بانک قرار دارد نیز بدید به مرجع ثبت شرکت‌ها تحویل داده شود. اساسنامه شرکت نیز باید توسط مجمع عمومی موسس پس از احراز پذیره‌نویسی شرکت تصویب شود. مدیران شرکت انتخاب شده و قبولی خود را به صورت کتبی اعلام می‌کنند. این مرحله مشخص می‌کند که یک شرکت سهامی عام تشکیل شده است.

هزینه ثبت شرکت سهامی عام در مشهد

هرینه ثبت کردن شرکت سهامی عام در مشهد چقدر است

در ارتباط با هزینه ثبت شرکت‌ها نمی‌توان مبلغ ثابتی را در نظر گرفت. با توجه به شرکت سهامی عام و شرایط گوناگون و انتخاب یک شرکت معتبر برای ثبت شرکت شما، هزینه‌ها متفاوت می‌شود. سامانه دنیای ثبت هزینه‌های ثبت شرکت سهامی عام را بسیار کاهش داده و به شما کمک می‌کند که با هزینه کمتری نسبت به ثبت شرکت خود اقدام کنید.

مدت زمان ثبت شرکت سهامی عام در مشهد

ثبت شرکت سهامی عام در مشهد حدودا نیاز به دو هفته کاری دارد. این دو هفته باتوجه به صحت مدارک شما در نظر گرفته شده است. باید مراحل قانونی برای ثبت شرکت طی شود که نیاز به زمان دارد. تمامی مدارک باید مورد بررسی قرار گیرند. اگر مدارک مشکلی نداشته باشند ثبت شرکت سریع انجام می‌شود. گاهی باید مدارک را برای اصلاح بازگردانند که اصلاح آن‌ها طول می‌کشد. پس از تایید بازرسان و صدور گواهی شرکت، نوبت به ثبت شرکت می‌رسد.

ثبت شرکت سهامی عام به صورت آنلاین در مشهد

ثبت آنلاین و اینترنتی شرکت سهامی عام در مشهد

ثبت شرکت سهامی عام به صورت آنلاین در مشهد توسط سامانه دنیای ثبت امکان‌پذیر است. اگر قصد تاسیس یک شرکت سهامی عام به صورت آنلاین را در شهر مشهد دارید می‌توانید با ارائه مدارک لازم جهت تاسیس شرکت، اقدام نمایید. سامانه دنیای ثبت به شما کمک می‌کند تا بتواند در زمان بسیار کوتاهی شرکت خود را ثبت نمایید.

یکی از مزیت‌های ثبت شرکت آنلاین شرکت سهامی عام در مشهد، صرفه‌جویی در وقت شماست. هزینه‌های تاسیس آنلاین شرکت بسیار به‌صرفه بوده و این کار در مدت کوتاهی انجام می‌شود. یک شرکت سهامی عام نیاز به هزینه‌های زیادی برای ثبت و تاسیس ندارد به همین دلیل تقاضا برای این نوع شرکت‌ها زیاد است.

مشاوره رایگان ثبت شرکت سهامی عام در مشهد

ثبت شرکت سهامی عام و انجام تمامی مراحل آن نیازمند اطلاعاتی است که شما باید پیش از تکمیل مدارک خود با آن‌ها آشنا باشید. اطلاعاتی که نیاز دارید توسط سامانه ما به صورت رایگان ارائه می‌شوند. اگر سوالی دارید می‌توانید به راحتی از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید. اطلاعاتی که توسط همکاران ما در اختیار شما قرار می‌گیرند کمک بسیار زیادی برای تاسیس شرکت سهامی عام در مشهد است.

در حین تاسیس یک شرکت ممکن است سوالات متداولی برای شما ایجاد شود که پاسخ آن‌ها به راحتی در اختیار شما قرار نگیرد. در این زمان با تماس با سامانه دنیای ثبت و مشاوره رایگان می‌توانید اطلاعات کامل را به دست آورید. همکاران ما با زبانی رسا تمامی اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار می‌دهند.

معرفی اداره ثبت شرکت‌ ها در شهر مشهد

شرکت‌های زیادی برای ثبت شرکت در شهر مشهد وجود دارند. نکته مهم انتخاب یک شرکت با سابقه در این زمینه است. سامانه دنیای ثبت با تجربه بالای خود توانسته کمک زیادی برای ثبت شرکت سهامی عام در مشهد باشد. برای ثبت شرکت خود حتما به سایت ما مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. توجه داشته باشید که اطلاعات کامل از طریق همکاران ما در اختیار شما قرار خواهند گرفت. هر لحظه احساس سردرگمی داشتید با شماره‌های سامانه ما تماس بگیرید.

نتیجه گیری

باتوجه به اطلاعات بالا متوجه شدیم که یکی از شرکت‌هایی که در کشور ما وجود دارد شرکت سهامی عام است. برای ثبت این شرکت در هر شهر نیاز به سرمایه و مدارک لازم است. پس از ارائه مدارک و به دست آمدن سرمایه اولیه می‌توان اقدام به ثبت شرکت سهامی عام در مشهد کرد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید با شماره‌های مجموعه ما تماس بگیرید. لطفا نظرات خود را در این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

به صورت کلی چند مدل کارت بازرگانی صادر میشود؟

کارت بازرگانی در دو نوع حقیقی و حقوقی صادر می شود.کارت حقیقی برای اشخاص و کارت حقوقی برای شرکت‌ها می‌باشد

جهت دریافت اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی به چه محلی باید مراجعه کرد؟

محل دریافت اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی اداره ثبت شرکت واقع در اداره ثبت اسناد می باشد .

جهت دریافت کارت بازرگانی به کجا مراجعه شود و محل آن را مشخص نمائید ؟

جهت دریافت کارت بازرگانی باید به اتاق های بازرگانی و صنایع و معادن در مرکز استانها و یا نمایندگی اتاق در شهرستانها مراجعه نمود. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان دنیای ثبت تماس برقرار کنید.

آیا افرادی که مدرک کمتر از دیپلم دارند می توانند جهت اخذ کارت حقیقی و حقوقی اقدام نماید؟

خیر. افرادی که مدرک کمتر از دیپلم دارند نمیتوانند کارت بازرگانی دریافت کنند.

برای مشاوره رایگان و همچنین جهت دریافت و صدور کارت بازرگانی فرم زیر را پر کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
خدمات ثبت ایزو تماس