ثبت برند سیگار

یکی از مهم‌ترین قلمرو‌های تجاری در جهان دخانیات بوده که سیگار نیز جزو این قلمرو محسوب می‌شود. برای شناخت بیشتر مشتریان با محصولات شرکت تولیدکننده سیگار باید یک نام مشخص را برای این محصولات تعیین نمود. برند سیگار باید با شرایط مشخص و ارائه مدارک لازم انجام شود. این نام نباید تکراری باشد و باید طبق قوانین مشخص توسط اداره ثبت انتخاب شود. برای اطلاعات بیشتر درباره ثبت برند سیگار، این مقاله از سامانه دنیای ثبت را تا انتها مطالعه نمایید.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت برند سیگار چیست؟

ثبت کردن برند سیگار

برای اینکه یک تولیدکننده سیگار بتواند به صورت مستقل فعالیت‌های مختلف خود را در تولید این محصول انجام دهد باید یک نام شخص را برای مجموعه خود انتخاب نماید. داشتن برند دخانیات باعث می‌شود که بتوان شعبه‌های مختلف را برای آن در شهرهای گوناگون در نظر گرفت. سرمایه‌گذارانی که برای یک مجموعه شروع به کار می‌کند باید از یک برند معتبر استفاده کرده و با مجموعه‌های ناشناخته همکاری نخواهند کرد.

برای صادرات سیگار نیز باید حتما از یک برند مشخص برای سیگار استفاده کرده و آن را به ثبت رساند. ثبت برند سیگار به منظور ایجاد یک نام مشخص برای فروش بیشتر سیگار و شناخت آن به مشتریان است. زمانی که برند یک سیگار به ثبت می‌رسد می‌توان به راحتی آن را به همه معرفی کرد و تولید و پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی : درخواست ثبت برند در ایران

مدارک ثبت برند سیگار

ثبت برند سیگار چه مدارکی لازم دارد

مدارک لازم برای ثبت برند سیگار نسبت به نوع شخص درخواست کننده متفاوت است. برای اشخاص حقوقی باید کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل و کپی رسمی ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ارائه شود. مجوز فعالیت و پروانه کار و تصویر مشخصات علائم مورد نظر را باید تحویل دهید. اگر بخواهید برند لاتین را برای سیگار خود ثبت نماید کپی کارت بازرگانی و کارت عضویت بازرگانی خود را ارائه نمایید.

برای اشخاص حقیقی نیز نیاز به کپی شناسنامه و کارت ملی و نشانی محل سکونت و کدپستی شخص است. تصویر مشخصات علامتی که به عنوان برند در نظر گرفته شده مورد نیاز است. اگر بخواهید برند لاتین را ثبت کنید باید کپی کارت بازرگانی داشته باشید.

مقاله مرتبط : مدارک ثبت برند تجاری

مراحل ثبت برند سیگار در ایران

ثبت برند سیگار چه مراحلی دارد

مراحل ثبت برند سیگار شامل موارد زیر می‌شود:

  1. برای ثبت برند سیگار باید ابتدا به سامانه اینترنتی مرکز مالکیت معنوی وارد شده و گزینه میز خدمات الکترونیک را انتخاب کرد.
  2. در بخش ثبت گزینه سطح اظهارنامه باید درخواست خود را انتخاب کرده و ثبت نام خود را انجام دهید.
  3. شما باید عنوان خود را مشخص کنید و اطلاعاتی مانند نام، شغل، زمینه فعالیت و شماره ملی خود را در این قسمت وارد نمایید.
  4. مدارک مورد نیاز شامل شناسنامه و کارت ملی و ایمیل شما نیز می‌شود. باید ثبت نام را تایید کرده و اطلاعات خود را ذخیره نمایید.
  5. پس از تایید اطلاعات یک کد شناسایی برای شما مشخص شده که باید آن را نگهداری کرده و فایل اقرارنامه را دریافت کنید. پس از طی کردن این مراحل باید به دفتر اسناد رسمی مراجعه کرده و حساب کاربری را با امضای خود تایید نمایید.

هزینه ثبت علائم تجاری برند سیگار در ایران

هزینه ثبت علائم تجاری برند سیگار در ایران با توجه به هزینه‌های گوناگونی که در نظر گرفته می‌شود متفاوت است. هزینه‌های ثبت اظهارنامه، حق الوکاله، حق الثبت و آگهی‌های مختلفی که برای ثبت برند شما مورد نیاز هستند روی هزینه ثبت برند تاثیر دارند.

لیست کامل هزینه ثبت برند در ایران را در این مقاله مطالعه نمایید.

استعلام برند سیگار

استعلام از برند سیگار

برای استعلام برند سیگار می‌توانید به سایت اداره ثبت مراجعه کرده یا از طریق مجموعه ما این کار را انجام دهید. استعلام برند سیگار زمان زیادی نیاز نداشته و این کار بسیار راحتی انجام می‌شود. در صفحه استعلام برند، می توانید نام تجاری مورد نظر خود را درج نمایید تا بصورت رایگان و فوری نتیجه به شما اعلام شود.

مدت زمان لازم برای ثبت برند علامت تجاری سیگار

مدت زمان لازم برای ثبت برند و علامت تجاری سیگار پس از تایید مدارک شما ۷۰ روز است. با این حال بسته به روش انتخاب شده توسط شما برای انجام مراحل اداری، این زمان ممکن است سریع تر نیز انجام شود. برای کاهش زمان و سریع تر انجام شدن مراحل می توانید اقدامات خود را به سامانه دنیای ثبت واگذار نمایید.

مشاوره رایگان ثبت برند تجاری سیگار

برای به ثبت رساندن یک برند تجاری سیگار نیاز به اطلاعات زیادی وجود دارد که برخی از افراد برای این کار از مشاوران کمک می‌گیرند. کارشناسانی که در سامانه دنیای ثبت مشغول به فعالیت هستند اطلاعات لازم را در این زمینه داشته و مشاوره را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند. برای مشاوره رایگان ثبت برند تجاری سیگار می‌توانید با مجموعه ما در تماس باشید.

نتیجه گیری

همانطور که از این مطلب متوجه شدید برای ثبت برند تجاری سیگار نیاز به مدارک لازم و مدت زمان مشخصی است. شما ابتدا باید یک نام مشخص برای سیگار خود انتخاب کرده و مدارک لازم را برای به ثبت رساندن این نام ارائه کنید. استعلام برند نیز توسط مجموعه‌های مختلف و با هزینه‌های گوناگون انجام می‌شود. برای ثبت برند سیگار می‌توانید از طریق مجموعه ما اقدام کرده و این کار را با هزینه‌های کم و در زمان کوتاهی انجام دهید.

هزینه انجام ثبت برند سیگار چقدر است؟

هزینه ثبت برند سیگار با توجه به مراحل مختلف متفاوت است. اگر شما از یک وکیل برای این کار استفاده نمایید باید حق الوکاله را نیز به اضافه هزینه‌های دیگر در نظر بگیرید

چه زمانی برای ثبت برند سیگار نیاز است؟

اگر مجموعه ما را برای سطح برند سیگار انتخاب نمایید این کار در مدت کوتاهی انجام می‌شود. به طور معمول ثبت برند سیگار بصورت فردی در ۷۰ روز کاری انجام‌پذیر است.

برای مشاوره رایگان و همچنین جهت درخواست ثبت برند سیگار فرم زیر را پر کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس