ثبت برند رایگان در تهران

نحوه ثبت برند رایگان در تهران

ثبت برند رایگان در تهران، تاثیر چشمگیری بر رونق کسب و کار شما خواهد داشت. از آنجا که اعتماد مشتریان، سرمایه هر برند است، با ثبت برند می‌توانید این سرمایه را دوچندان کنید. داشتن یک برند ثبت شده، کار شما را برای انجام فرایندهای اداری نیز راحت‌تر می‌کند. برای ثبت برند رایگان در تهران، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

تماس با ما مشاوره رایگان

ثبت برند رایگان به چه صورت انجام می شود؟

راهنما ثبت برند رایگان در تهران

برای ثبت برند رایگان در تهران، تنها کافی است تا به وب سایت مالکیت معنوی وارد شوید. این سامانه به طور مخصوص برای ثبت برند طراحی شده و می‌توانید از طریق آن برای ثبت برند خود، اقدام کنید. در این سایت قادر هستید تا بدون مراجعه حضوری به اداره ثبت علائم تجاری، تمام فرایند ثبت برند را انجام دهید.

برای دریافت کارت بازرگانی باید چه شرایطی داشته باشیم؟

کارت بازرگانی بر هر فرد حقیقی و حقوقی صادر میشود. در ادامه تمامی شرایط مورد برای دریافت کارت بازرگانی توضیح داده میشود:

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در تهران

ثبت برند رایگان در تهران چه مدارکی لازم دارد

برای ثبت برند در تهران، باید فرایندهای اداری زیادی را پشت سر گذاشته و چندین بار در روزنامه، آگهی دهید. طبیعتاً برای انجام این امور به برخی از مدارک ثبت برند، نیاز خواهید داشت. ما برای راحتی بیشتر شما، فهرستی از این مدارک را در اختیارتان قرار می‌دهیم. در صورتی که صاحب برند شما، شخصی حقیقی است، به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

  • شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  • کارت بازرگانی معتبر
  • مجوز فعالیت (می‌تواند جواز تاسیس، پروانه بهره‌برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا هر نوع گواهی فعالیت از نهادهای قانونی باشد.)
  • پر کردن درخواست ثبت برند لاتین
  • نمونه علامت تجاری لاتین در ابعاد ۱۲ × ۱۲ سانتی‌‌متر

در صورتی که صاحب برند شما شخصی حقوقی است، برای ثبت برند در تهران به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

  • کارت ملی و شناسنامه متقاضی
  • روزنامه رسمی تاسیس یا آخرین تغییرات شرکت
  • کارت بازرگانی معتبر
  • مجوز فعالیت (می‌تواند جواز تاسیس، پروانه بهره‌برداری، پروانه ساخت، جواز کسب و یا هر نوع گواهی فعالیت از طرف نهادهای قانونی باشد.)
  • تکمیل اظهارنامه ثبت برند لاتین
  • نمونه لوگو لاتین در ابعاد ۱۲ × ۱۲ سانتی‌‌متر

برای ثبت برند رایگان در تهران باید چه اقداماتی را انجام دهیم؟

مراحل زیادی برای ثبت برند در تهران وجود دارد. پیش از هر چیز، باید فرم اظهارنامه ثبت برند را تکمیل کرده و سپس آن را به اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی در تهران، تحویل دهید. در مرحله بعد، باید اطمینان حاصل کنید که هیچ برندی با این نام یا نام‌های مشابه وجود ندارد.

حال زمان آن رسیده که کارشناسان مربوطه، بررسی کنند که اهداف، محصولات و خدمات برند شما با قوانین و مقررات کشور مغایرت نداشته باشد. در صورتی که تا یک ماه پس از انتشار خبر تاسیس این برند در روزنامه رسمی کشور، اعتراضی انجام نشد، برند شما به طور رسمی ثبت خواهد شد.

مدت اعتبار علامت تجاری

ثبت برند فوری و رایگان در شهر تهران

پس از ثبت برند در تهران، برند شما تا 10 سال اعتبار داشته و می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. جالب است بدانید که ثبت برند فارسی و لاتین نیز همین میزان اعتبار خواهد داشت و تا 10 سال قادر هستید تا از این برند برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده نمایید. در صورت اتمام مدت اعتبار برند شما، باید برای تمدید مجدد برندتان اقدام کنید.

مشاوره رایگان ثبت برند در تهران

مشاوره و مراحل ثبت برند رایگان در تهران

گاهی اوقات، روند پیچیده کارهای اداری و مراحل زیاد آن‌ها باعث گیج شدن مراجعین می‌شود. در چنین مواقعی، کمک یک فرد با تجربه و حرفه‌ای می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد. به شما توصیه می‌کنیم تا پیش از آغاز فرایند ثبت برند در تهران، با کارشناسان وب سایت سامانه دنیای ثبت تماس گرفته و از امتیاز مشاوره رایگان با این افراد، بهره‌مند شوید. در صورت نیاز، قادر هستید تا تمام مراحل ثبت برند لاتین در تهران را به کارشناسان ما سپرده و خود را از انجام مراحل پیچیده آن، راحت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا اطلاعاتی مفید، اما مختصر در رابطه با ثبت برند رایگان در تهران، در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد. از آنجا که این فرایند، فرایندی پیچیده و وقت‌گیر است، پیشنهاد می‌کنیم تا از کمک کارشناسان و متخصصان وب سایت سامانه دنیای ثبت، استفاده کنید.

ثبت برند رایگان در تهران به صورت آنلاین امکان دارد؟

بله از طریق سامانه دنیای ثبت به صورت غیر حضوری ثبت برند کنید.

برای مشاوره رایگان و همچنین جهت درخواست ثبت کردن برند در استان و شهر تهران فرم زیر را پر کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ثبت ایزو تماس